Linkitelkää tänne kynsiblogejanne! :) jos näyttää hyvältä niin saatan liittyä lukijaksi :>
Omani on http://mommila.blogspot.com/ ja lukijoita kaivataan todella kipeästi. :( Uusia ei ole näkynyt useaan kuukauteen, vähenee koko ajan... :/
Kynsiblogit
7
225
Vastaukset
- essi i
Liityin sun blogiin lukijaksi! Tänne mun blogin puolelle kaivataan myös uusia lukijoiota ja toivoisin, että olisit yksi niistä (: Blogi on melko uusi, joten on tullut vain muutema postaus!
http://glitternailsbyessi.blogspot.fi/- GoldenStar
katsastin molempien blogit :) mommila-blogiin olinkin jo eksynyt syystä tai toisesta. mukavilta vaikuttavat molempien blogit :))
- roooooosaa
Kaverini kynsiblogi www.newhobbynails.blogspot.fi
Tekee kauniita kynsiä, aika uusi blogi, jolla ei vielä lukijoita :)- 7542
Kerro terveisiä, että hyviä kuvia, mutta teksti tuollaisella fontilla on ihan perseestä lukea.
- roooooosaa
7542 kirjoitti:
Kerro terveisiä, että hyviä kuvia, mutta teksti tuollaisella fontilla on ihan perseestä lukea.
kerrottu terkkuja ja lupasi muuttaa! täällä kyllä saa aina harvinaisen epäasiallisia/tylyjä kommentteja...
- 7542
roooooosaa kirjoitti:
kerrottu terkkuja ja lupasi muuttaa! täällä kyllä saa aina harvinaisen epäasiallisia/tylyjä kommentteja...
Pelkkää asiaahan mulla oli. Siinä oli tiivistetysti palaute, kehut ja kehitysehdotukset samassa lauseessa.
ps. Miten aina tapahtuva voi olla harvinaista?
- minävain22
Voi herranjestas mitä elämäänkyllästyneitä ihmisiä täällä onkaan... Itse tulkitsen kyseisen lauseen siten, että täällä niitä saa muita paikkoja enemmän (=harvinaisen paljon muihin palstoihin verrattuna).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402