voi ARSE !

3 pientä sanaa

Kikkuanpahan nyt tänne ennekun aukasen suuni toisenkin kerran.
Tilanne: ukko työtön (etsii töitä) minä raadan ylipitkää päivää. Viime viikolla kuusi päivää ja tämä jää siis nukkumaan kun lähden, hoitaa kyllä ne hommat mitä pyydän, jos en pyydä ei hoida.
Noh- tänään ois ollut viikon ainoa vapaa joka osin meni sukujuhlissa vaikka ei ois huvittanut mennä. Sanoin lähtiessä että vie roskat kun käytät koiran lenkillä ja hoida tiskit. Jos ehdit niin asenna naulakot paikalleen.

Mitäpä täälä on tehty... äijä on raahannut "hyvää hyvyyttään" jonkun puolipulin mun kämpille. Istuvat "keskustelemassa", koira on kintut ristisä, roskapussi oottaa viejäänsä, tämä kaveri on pöllinyt mun tupakat ja imuroinut ne kaksi siideriä jotka olin luvannut itselleni palkaksi viikon raadannasta.

Sillon naksui päässä ihan totaalisesti.
En pyydä paljoa mutta kun laskee tunteja siihen että saa heittää korkkarit nurkkaan, oikaista jalat parvekkeen kaiteelle ja juoda kylmän siiderin katsoen horisonttiin tai lintuhin niin pari räkänokkaa pilaa juuri sen hetken.

Siis kiljuin kolmannessa ceessä että nyt ulos kaikki (paitsi koira) , ja justiin tällä sekunnilla. Älysivät lähteä.

Ei pidä käsittää väärin - olen ihmisystävällinen ihminen mutta rajansa kaikella.

Kiukuspäissään otan koiran, roskat, kipitän lähikauppaan juhlatamineissa hakemaan ITSELLENI ne parit siiderit ja röökiaskin. Jotain kättä pidempää mutta ei vielä hirttoköyttä.
Adrenaliini ei vaan laske ja alan siivota vaikka pitäis levätä.

Siinähän ne nyt kätevästi onkin ukon roinat yhdessä läjässä, soitin vielä että mitäs näille teen niin vastaus oli: ihan sama, tee mitä tykkäät.

Teen siis nyt listaa, jos vielä satutaan palaamaan yhteen, mitä odotan / oletan työttömän tekevän päivän mittaan. Joillekkinhan nämä ois itsestään selvyyksiä mutta ei näemmä kaikille

-senkun jäät nukkumaan mutta katso että kofeiini on laitettu ajastimelle jo illalla. Koska kumminkin joudun heräämään töihin niin kusetan koiran sillävälin kun se tippuu
-petaa prkl se sänky
-ei röökinhajua sisälle
-VEDÄ VESSA
-jos maito on loppu, hae itse
-sama pätee muihinkin elintarvikkeisiin
-ei ole olemassa: samalla kun tulet töistä (...ttu joo) niin voitko tuoda moottorikelkan kaasarin tai muuta yhtä järkevää
-naapurit ei tykkää Rammsteinista keskellä yötä, enkä minäkään
-missä on se ja se ja se --- no etsi helv ITSE
-kalenterista näkee ihan joka päivä missä oon millonkin, jos muisti pettää
-en oo äitis
-vessapaperia on yhä edelleen kylppärin kaapissa enkä tule etsimään vaikka miten huudat
-niin, kukat ja koira tarvitsee vettä ihan joka päivä
-keitiiöön ei koske kukaan paitsi kuolleen ruumiini yli, tiskaaminen sallittu, munakasta ei mausteta kanelilla
-eikä ananaksella
-jalkapalloa pääsee pelaamaan menemällä sinne, lihakset ei kasva ajattelemalla asiaa
-pölyrätti ei toistaiseksi ole tuottanut kenenkään kuolemaa
-pinseteillä ei nypitä munakarvoja, ladyhsaverilla ei ajeta partaa
-vaatteet menee järjestykseen näin: simsalabim : viikkaa ne
-perjantaina klo 17 -> ole pääsääntöisesti hiljaa muutama tunti
-kyliltä ei raahata tänne hylkiöitä
-tennissukat ei ole seksikkäitä, ei edes sohvan nurkassa eikä kirjahyllyssä
-miestä ei ole missään laissa kielletty pukeutumaan viehättävästi
-sateenvarjo on siellä missä ennenkin, sateen uhka ei estä menemästä ulos eikä toistaiseksi ole tilastoitu sulamiskuolemisia
-parsakaali ON ruokaa
-valmispizza EI OLE ruokaa
-eikä keskikalja , fy fan
-tietsikkaa voi käyttää esim töiden etsimiseen
-ei seksin vonkaamista koskaan jos oon ehtinyt nukahtaa tai tulee ruumiita
-avoin mieli ei luo työpaikkoja vaan sinnikäs yrittäminen
-kauriinsilmätkään ei elätä

Tässäpä tätä. Ottaa kupoliin !!!

3

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

      Joku kunnon mies (ahkera, älykäs, auttavainen, älykäs, luotettava, älykäs, ei siideriorja, huumorintajuinen, älykäs, ) saa lottovoiton lyotäessään sinut!

    • blueark

      Tuntuu niin tutulta. Miehellä ei ole mitään koulutusta peruskoulun jälkeen. Silti tuntuu odottavan, että työpaikkoja (hyvin palkattuja)tippuu taivaasta sille. Työkkärissä yrittivät pakottaa sen koulutukseen. Ei sopinut joten tippui toimeentulotuelle. Nyt haukkuu yhteiskuntaa paskaksi. Joskus on saanut jonkun jutun, ja pilannut sen parissa viikossa. Sen jälkeen haukkuu pomoa tai työkavereita miten tyhmiä ne on.

      Tää mies väittää itse olevansa älykäs. Minun mielestä hän on ehkä jopa heikkolahjainen. Kehuu itseään kaikessa mahdollisessa, jopa seksitaidoissa. Keksii juttuja itsestään. Teeskentelee aina tietävänsä asioista. Olen monta kertaa narauttanut sen yleistiedon puutteesta. Ei lue lehtiä tai tunne edes vähän historiaa.

      Olen miettinyt kauan haluanko elää tuollaisen kanssa. Hän höpöttelee lapsesta. Meille on jo kaksi, joita hän ei hoida ikinä. Kun vaipat pitäisi vaihtaa hän huutelee, että lapsi haisee useampaan otteeseen. Ei tule pieneenkään mieleen vaihtaa niitä, vaikka paketti olisi vieressä, ja minä siivoamassa. Lapsesta höpinä tarkoittaa, että saisi panna paljalla yhdeksän kuukautta, kun en voi käytää pillereitä. Puhui tosin myös kapseleista ja kiurukoista (jotka mun pitäisi maksaa...)

      Pelkään, että lapsista tulee samanlaisia isompana ja olenkin tarkka kasvatuksen suhteen. Suunnittelen eroa. Onneksi ei menty naimisiin eikä tarvitse jakaa omaisuutta. Olisin hävinnyt vanhemmilta perittyjä rahoja reilusti.

      Aika moni noista kohdista sopi. :(

    • parsakaalia tänne :)

      Sopi minunkin liittoon moni näistä.
      En tahdo jaksaa enää. Tuntuu, kuin olisin suhteessa teini-ikäisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      161
      1692
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1255
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      249
      1213
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1017
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      892
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      889
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      62
      858
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      796
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      721
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe