nallekarhut ei saa pillua?

miesi

niinpä, ollaanko me kilteiksi ja rauhallisiksi ja hyvänkin näköisiksi kehutut äijät olemassa vain saadaksemme sitten kolmikymppisinä hätäpäissään miehiä etsivät yh-jämänaiset syliimme? (jos löydän itseni neljännelläkymmenelläni tuollaisesta tilanteesta niin muutan lappiin kullankaivajaksi)

Miksi meittien on siis niin pirun vaikea saada pillua? Kauniisiin naisiin on tullut törmäiltyä, mutta kovin ohuiksi on jääneet kuvat näistä ihmisistä kun heitä ei vain näytä ns. "kiinnostavan"
Pitääkö ruveta olemaan baarissa laskelmoiva, kyyninen paska? Sanokaa nyt naiset, perkele!

14

6334

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen miesi

Älä ala kyyniseksi, laskelmoivaksi paskaksi. Sen sijaan ota vaari:

Miehessä pitää olla särmää. Miehen on osattava viedä ja viihdyttää. Ei tarviste alkaa pelleksi, mutta ensivaikutelmaa antaessa nainen ei saa tylsistyä hetkeksikään. Jos niin käy jo ensimmäisen kerran nähdessä, miten voisi kuvitella yhteistä tulevaisuutta? Kymmeniä vuosia tällaisia hetkiä?

Nyt kun kirjoitit, ilmeisesti hiukan vihaisena tms, sinulla on selvästi särmää. Puhu naisille suoraan ja asiaa, niin kuin tuota kirjoittaessasi. Älä lässytä tai hyssyttele. Uskalla elää.

Jos rauhallisuus tarkoittaa, ettei puhu vaikeistakaan asioista niiden nimillä, se on todella pahasta. Usein rauhalliset ihmiset pitää saada suututettua, että heidän kanssaan pystyy puhumaan asioista.

Eli vastaus: Teitin on vaikea saada pillua, koska naiset viihtyvät paremmin muiden seurassa.

Ja tämä ei todellakaan ole tarkoitettu loukkaukseksi kenellekään, huomioitani vaan.

• Jees!

Puhut. Ei naiset mistään nössöistä välitä vaan pitää olla sanavalmis ja sukkela. Nallekarhut on jo historiaa...

• liisa

.........mika ihmeen nallekarhu?

• Reima Ratkaisu

Mä ainakin lähdin menemään kun kuulin tuota riittävän monta kertaa! :D

• nallen nuorikko

Miksi ihmeessä kutsut itseäsi nallekarhuksi, kun et sitä todellakaan vaikuta olevan!
      Itse olen kuvaamasilaisen miehen avopuoliso, hän lähemmäs kolmekymppinen, minä muutaman vuoden nuorempi, enkä todellakaan mikään yh.
      Hän ei ikinä kirjoittaisi noin alhaisella tyylillä, eikä edes miettisi tuollaista asiaa. Ja aina on naisia riittänyt, vieläpä nuorempia kuin hän.Eikä ole koskaan ollut mikään pelimies vaan kiltti sydämellinen kaveri.
      Joten ala sinäkin miettiä muuta kuin pillua siellä baareissa, mene sinne kavereidesi kanssa pitämään hauskaa. Ehkä sitten onni on myötä, kun lopetat tuon kyynisen asenteen!

• Reima Ratkaisu

ihmisen olla kyyninen jos huvittaa. Tuskin se kyynisyys mikään synnynnäinen ominaisuus on, kyllä se muovautuu ihan kokemuksesta kun katselee maailman menoa.

Onko sinun kiltti ja kunnollinen miehesi myös:

-varakas
        -hyvännäköinen
        -hyväkroppainen
        -viihdyttävä
        -esittelykelpoinen
        -sosiaalinen
        -seksikäs?

Ei se kiltteys ja kunnolisuus pelkästään.

Henkilökohtaisesti en pidä sellaisia naisia minään, jossa ei ole tippaakaan rock'n rollia, jotka siis esimerkiksi vetävät herneet nenään toisten mielipiteistä.

• Kaunis 30v

..on nykyisin pahoin raiskattu. Ukottuneet eli möhömahaiset, turvonneet, ikäistään vanhemman näköiset junttimiehet, joilla on pilkettä silmäkulmassa (pilke tarkoittaa nykyisin pieniä siansilmiä, jotka välillä tuikkivat) ja hiusraja paennut, etsivät itselleen KAUNISTA naista, vaikka ovat itse enemmän kuin keskinkertaisia. Söötit ja anovat nallekarhun nappisilmät lähinnä kuvottavat, eivät kiinnosta!

Sinulle tiedoksi, että kaikki 30-vuotiaat eivät ole epätoivoisia yh-äippiä, vaan olemassa on vielä kauniita, omanarvonsatuntevia, fiksuja ja lämpimiä naisia, jotka arvostavat herrasmiesmäisyyttä ja hyviä tapoja.

• eehehhehe

Mainio analyysi nallekarhuista :)

Tuosta muusta; miksi ja kellä on tarve mainostaa itse itseään kauniiksi ja fiksuksi? Eivätkö muut älyä sitä tehdä?

• komea 35v.

noin yleensäkin suomalaisista (usein ukko-)miehistä. Kiva tietää että vielä on toivoa myös meillä vähemmän nallekarhumaisilla miehillä.

• Kaisa-Lotta

Ihminen, joka kirjoituksensa perusteella haluaa yhdestä joukosta ihmisiä vain pillua ja luokittelee toisen joukon jämiksi, ei anna itsestään järin älykästä tahi syvällistä kuvaa. Sen sijaan hän antaa itsestään ennakkoluuloisen ja lattean kuvan. Kun samainen ihminen itse luokittelee kolmannen joukon ihmisiä latteaksi, lukijan mieleen nousee kysymys, onko tämä ihminen kaiken lisäksi täysin perusteettomasti arroganttikin.

Koska kaikki kolme tämän ilmeisen ennakkoluuloisen, lattean ja arrogantin henkilön mainitsemaa ihmisryhmää edustaa naissukupuolta, en voi välttyä siltä ajatukselta, että kyseinen henkilö olisi misogyyninen.

Minua ei kyllä ihmetytä yhtään, jos ennakkoluuloinen, lattea ja arrogantti misogyyni ei kykene herättämään naissukupuolen edustajien kiinnostusta.

• Neiti Etsivä

Precis.

• gigi

jalat suustani, olisin sanonut juuri saman. Ei ko. kirjoittaja ole mikään nalle karhu, mitä itse väittää, vaan kunnon sovinistisika. Kerjää kauniilta naisilta p*llua ja "rumilukset" ja yh-äidit haukutaan samalla! Huh huh, kannattaisiko tarkistaa arvomaailma ennen kuin lähtee baariin..

Itse löisin kiveksille tällaista ukkoa, jos vastaan kävelisi!

• moi

Et tunnu arvostavan naisia, kun puhut tuohon sävyyn. Vaikket baarissa sanoisikaan suoraan että, "anna pillua", niin asenteesi varmasti huokuu sinusta. Älä ainakaan naisten kuullen käytä tota sanaa, vaikka jätkät puhuu suoraan.
      Muutenkin kiroilu miehen suusta heti ensi tapaamisella kuulostaa pahalta = antaa kärsimättömän vaikutelman miehestä.
      (Itse kiroilen silloin kun suututtaa oikeasti tai sattuu)

• Jenni

Herranjumala mies, jos sä todella olet sitä kaikkea, mitä sanot, niin sinussahan olisi ainesta tehdä joku nainen ikuisesti onnelliseksi, joten miksi haet vain pillua? Eikö seurustelu kiinnosta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2934
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1578
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      904
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      744
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      688
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      687
    Aihe