Nyt tai heti

dippadui1

Tapasin suomi24:ssa mukavan miwhwn, viikko meni soitellessa ja kirjoitellessa. Kunnes sitten tapasimme, hön alkoi ensimmäisen illan aikna puhumaan rakkaudesta, yhteenmuuttamisesta, lapsista ja yhteisistä lemmikeistä. Tiedän että hänen itsetuntonsa on hiukan huono, mutta mikä kumma voi selittää tuollaisen hätäilyn? Itse hän kuvaa suhdettamme seurusteluna, itse olen korkeinaatn tapailu asteella. Olen sanonut tästä hänelle, ja hän ymmärtää että tarvitsen aikaa ja etten halua suunnitella tulevaisuutta valmiiksi. On kuitenkin alkanut tuntumaan ettei minulla ole häntö kohtaan ollenkaan niin suuria tunteita kuin hänellä minua kohtaan, mitä siis voisin tehdä? pidän hänestä kyllä ja tulemme hyvin jutttuun.. Aiemmin hän pelkäsi minun jättävän hänet ja tokaisi hyppävänsä jokeen jos teen sen.. Mikä tämä tyyppi oikein on?

15

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dippadui1

      Niin ja hän on 26 minä 28.

    • 3+8

      Kannattaa lopettaa heti alkuunsa. Ei vaikuta terveeltä. Ei tuollaista voi suunnitella jos ei ihmistä tarpeeksi ja kauan tunne. Joku ripustautuja.

    • Hälyttävät merkit

      Voi luoja! Jos tuollaisia uhkailee tekevänsä niin on ihan oikeasti terapeutin tarpeessa! Yritä hienovaraisesti kertoa että sinua ahdistaa, jos sinulle puhutaan epävakaita suunnitelmia. Onko hänellä ollut aikaisempia suhteita ja jos ollut, miten hän niistä on selvinnyt?
      Et pääse hänestä koskaan eroon jos pitkität juttua. Ja mieti vaikka hän päättäisi tehdä sinulle jotain, jos menisi vaikka naimisiin ja hän olisi sairaalloisen mustasukkainen.
      Näitä on saanut lukea lehdistä ihan tarpeeksi ja yksikin tapaus on liikaa.

    • Pakenisin. Enkä ollenkaan hienotunteisesti vaan ilmoittaisin ihan ystävällisesti mutta jämäkästi, että en koe häntä ihmisenä, jonka kanssa haluan seurustella joten on parempi jatkaa matkaa eri suuntiin, hyvää jatkoa ja silleen. Ja sen jälkeen en ottaisi vastaan yhtään maanittelu-uhkailu-itsaripelottelu-puhelua tai viestiä.

      Tuo jokeen hyppääminen olisi vitsinäkin huono, ja jos hän on sen sanonut edes semivakavissaan niin se on hälytysmerkki.

    • dippadui1

      Aiemmista suhteista ja niiden päättymisestä en tiedä. Jätin miehen ja otti sen aluksi hyvin. Yöllä alkoi tulemaan ''Olen niin yksinäinen, oot mun ainoa valo'' viestejä, pyyteli että oltais ystäviä ettei olis niin yksinäinen ym.
      Soitti mulle yön aikana 8 kertaa ja laittoi 9 viestiä, onneks oli äänettömällä. Viestien mukaan oli käynyt pihassakin kun en vastannut puhelimeen, huhhuh. Pitää varmaan olla mahdollisimman etäinen ja epäystävällinen, eipä taida muuten päästä eroon.

      • EWWK

        Koetko olevasi astetta ylemmällä jakkaralla ja saat porvaristomaisia kiksejä siitä että joku kärsii ja itkee perääsi??? Muista pahoittaa lisää hänen mieltään ja käännä puukkoa joka haavassa mikä eniten satuttaa mutta muista kun itse tulet jätetyksi ja jättäjä on sulle erityisen tärkeä (jättämäsi henkilö ei sellainen ollut) niin muista miten toisia kohtelit. Se joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa.
        Tuollaisia sinunlaisiasi diivoja tuntuu olevan maailma pullollaan mutta onneksi karman laki usein muistuttaa meitä siitä miten kannattaisi kunnioittavasti myös toisia kohdeltavan.
        Mie niin nauran kun dippadui1 täällä sivustolla kohta itkee jonkun "ah kun se oli niin ihq" miehen perään mut se jätti. "yhyyyy"


      • hei haloo
        EWWK kirjoitti:

        Koetko olevasi astetta ylemmällä jakkaralla ja saat porvaristomaisia kiksejä siitä että joku kärsii ja itkee perääsi??? Muista pahoittaa lisää hänen mieltään ja käännä puukkoa joka haavassa mikä eniten satuttaa mutta muista kun itse tulet jätetyksi ja jättäjä on sulle erityisen tärkeä (jättämäsi henkilö ei sellainen ollut) niin muista miten toisia kohtelit. Se joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa.
        Tuollaisia sinunlaisiasi diivoja tuntuu olevan maailma pullollaan mutta onneksi karman laki usein muistuttaa meitä siitä miten kannattaisi kunnioittavasti myös toisia kohdeltavan.
        Mie niin nauran kun dippadui1 täällä sivustolla kohta itkee jonkun "ah kun se oli niin ihq" miehen perään mut se jätti. "yhyyyy"

        Itse olet epäkunnioittava ap:ta kohtaan. Selvästi haluat ylentää itsesi moralisoimalla ja kyykyttämällä ap:ta.

        Yöllä soittaminen ja viestien lähettäminen on tasapainottoman ja kehittymättömän ihmisen hommaa. Noin käyttäytyvän kanssa on mahdotonta muodostaa suhdetta.

        Viikon tuntemisen jälkeen ei voi vielä puhua suhteesta. Ketään ei ole jätetty, kun ei ole mitään suhdetta alunperin ollutkaan.


      • EWWK kirjoitti:

        Koetko olevasi astetta ylemmällä jakkaralla ja saat porvaristomaisia kiksejä siitä että joku kärsii ja itkee perääsi??? Muista pahoittaa lisää hänen mieltään ja käännä puukkoa joka haavassa mikä eniten satuttaa mutta muista kun itse tulet jätetyksi ja jättäjä on sulle erityisen tärkeä (jättämäsi henkilö ei sellainen ollut) niin muista miten toisia kohtelit. Se joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa.
        Tuollaisia sinunlaisiasi diivoja tuntuu olevan maailma pullollaan mutta onneksi karman laki usein muistuttaa meitä siitä miten kannattaisi kunnioittavasti myös toisia kohdeltavan.
        Mie niin nauran kun dippadui1 täällä sivustolla kohta itkee jonkun "ah kun se oli niin ihq" miehen perään mut se jätti. "yhyyyy"

        Miten ap pahoitti hänen mieltään? Olisiko hänen pitänyt mennä naimisiin miehen kanssa, josta huomasi TAPAILUvaiheessa, ettei homma toimi?

        Vai pitäisikö miestä nyt roikottaa löysässä hirressä vastailemalla viesteihin ja puheluihin ja tapaamalla häntä? Tuollainen ihminen ottaa vastaukset aina toivoa herättävinä; vaikka toinen suostuisi tapaamaan vain toistaakseen sen, ettei halua alkaa seurustella, niin takertuvalle ihmiselle se tarkoittaisi vain että "vielä kannattaa yrittää".

        Ainoa oikea ratkaisu tuollaisessa tapauksessa on pistää kerralla poikki.


      • EWWK
        hei haloo kirjoitti:

        Itse olet epäkunnioittava ap:ta kohtaan. Selvästi haluat ylentää itsesi moralisoimalla ja kyykyttämällä ap:ta.

        Yöllä soittaminen ja viestien lähettäminen on tasapainottoman ja kehittymättömän ihmisen hommaa. Noin käyttäytyvän kanssa on mahdotonta muodostaa suhdetta.

        Viikon tuntemisen jälkeen ei voi vielä puhua suhteesta. Ketään ei ole jätetty, kun ei ole mitään suhdetta alunperin ollutkaan.

        "Pitää varmaan olla mahdollisimman etäinen ja epäystävällinen"
        Jättää tai pakit voi antaa myös ystävällisesti. Edellä mainittu on vaan ylemmyyden osoittamista alempaa kohtaan ja kertoo tekijän omasta arvomaailmasta paljon. Toista voi satuttaa mutta itselleen tuskin haluaa samaa kohtaloa. Sama meininki on myös johto ja alainen välillä. Toinen voi sanoa mutta toisen on vaan rämmittävä sen mukaan. Asiallisesti tehtynä myös johtajan ja alaisen väli voi pysyä kummallekin mielekkäänä asiallisen kanssakäymisen ja kompromissien kautta.


    • dippadui1

      Juu sepäs siinä on, itse kutsuin olemistamme tapailuksi. Ei ole EWWK diivan merkki että tunnistaa tasapainottoman ihmisen ja sellaisen joka oikeasti jää roikkumaan jos siihen antaa mahdollisuuden. Tunnistan kyllä tilanteen jossa ihminen oikeasti toteuttaisi uhkauksensa. En ole kylmä ja olen kyllä valmis häntä tapaamaan jos hän haluaa vielä jutella. En ole yhtään sen korkeammalla jakkaralla, mutta en myöskään usko että reilussa parissa viikossa voisi sydän särkyä keneltäkään.
      Kiitos fiksuille vastaajille :)

      • Itse en tapaisi, perustelin yllä miksi. Hänelle sen tapaamisen odottaminen vain lisää piinaa, helpompi olisi kummallekin kun homma pidettäisiin loppuunkäsiteltynä. Mutta teet kuten itsestäsi tuntuu. Tapaa julkisella paikalla!


    • ParisuhteenLoppu

      Parisuhde on kuollutta elämää. Hetken huuma ja sitten karmea lässähdys ja sen jälkeen teatteria aikansa ja sitten se on siinä. Kaikki on muuttunut tasapaksuksi arjeksi. Sen takia suurin osa suhteista päätyy eroon.

      Ei ole mitään oikeaa. Kaiik ovat yhtä vääriä. Laumaeläin geenit pitävät siitä huolen. Meillä simpanssien lauma geeni vaikuttaa kokoajan. Simpanssit naivat kaikki heteroseksuaalisesti toisiaan ja ovulaation aikana naaraat lähtevät vieraisiin laumoihin hankkimaan vieraita siittiöitä. Seksuaalinen elämä pysyy näillä huomattavasti vaihtelevampana ja tyydyttävämpänä eikä tylsyys ala laumaa vaivata että siitä tarvitsisi erota. Geeneistä johtuen uskontojen ihmiselämään tuoma omistava parisuhde alkaa olla viimeisellä rannalla. Uskontojen helvetti pelote ei enää tehoa ja kun vielä yhteisöt ovat kadonneet, ei omistavaa parisuhdetta enää mikään voi pelastaa.

    • No jo on miehellä kiire :O

    • dippadui1

      Ja siis EWWK en todellakaan jättänyt häntä epäystävällisesti, vaan ystävällisesti kaikki syyni perustellen kerroin etten ole valmis vielä aikoihin menemään naimisiin, enkä ainakaan kahden viikon tuntemisen jälkeen. On olemassa ihmisiä jotka ymmärtävät vasta julmemman sanomisen jälkeen että ei on ei. En tarkoittanut että olisin itse joutunut julmasti sanomaan. Ja ihan olemma samalla lähtöviivalla, että jos nyt antaisit omalta osaltasi tämän keskustelun olla. Ja joo Cyborg, niin oli vähän kiire :>

    • hmmm.

      No, tuo ei ole sun kanssa samalla viivalla. Jos joskus joku olisi ilmoittanut seurustelevansa minun kanssa ja ei oltais sovittu siitä yhdessä, niin ilman muuta se tuntuisi vähintään oudolta. Sellaisen kanssa ei voisi tulla samaa aaltopituutta. Miksi tuo tyyppi kiirehtii ja hengittää niskaan? Voi olla ehkä hyvä jutella asioista vaikka sähköpostilla? Onko hänen koulutodistuksensa eri luokkaa kuin sun? Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Mutta sosiaalitaustakin voivat vaikuttaa. Jos ihmisellä ei ole ollut kavereita, eivät sosiaaliset taidot ole päässeet kehittymään. Siihen auttaisi juuri ystävyys. Mutta jos sä koet sen vastenmielisenä, niin ehkä ei kannata. Itsemurhalla uhkailija kannattais passittaa terapiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe