Tapasin suomi24:ssa mukavan miehen, viikko meni soitellessa ja kirjoitellessa. Kunnes sitten tapasimme, hän alkoi ensimmäisen illan aikana puhumaan rakkaudesta, yhteenmuuttamisesta, lapsista ja yhteisistä lemmikeistä. Tiedän että hänen itsetuntonsa on hiukan huono, mutta mikä kumma voi selittää tuollaisen hätäilyn? Itse hän kuvaa suhdettamme seurusteluna, itse olen korkeintaan tapailu asteella. Olen sanonut tästä hänelle, ja hän ymmärtää että tarvitsen aikaa ja etten halua suunnitella tulevaisuutta valmiiksi. On kuitenkin alkanut tuntumaan ettei minulla ole häntä kohtaan ollenkaan niin suuria tunteita kuin hänellä minua kohtaan, mitä siis voisin tehdä? pidän hänestä kyllä ja tulemme hyvin jutttuun.. Aiemmin hän pelkäsi minun jättävän hänet ja tokaisi hyppävänsä jokeen jos teen sen.. Mikä tämä tyyppi oikein on? Niin jalisäksi hän on osoittautunut aika tavalla musatasukkaiseksi, esim. miespuolisista kavereistani. Hän on 26 ja minä 28.
nopeeta
4
131
Vastaukset
- kaikkea muuta
Ei miehellä voi olla huono itsetunto jos rupeaa ensimmäisillä treffeillä puhumaan yhteisestä tulevaisuudesta. :))
- lifemocker
kuulostaa epätoivoiselta takertujalta. ei hyvä ominaisuus
Läheisriippuvainen ripustautuja? Haluaa ilmeisesti omistaa sinut täysin, koska sanot, että on osoittanut mustasukkaisuutta jo lyhyen tuttavuuden perusteella. Syyllistää sinua valmiiksi uhkaamalla hypätä jokeen, jos jätät hänet. Voit vaatia omaa tilaa ja etäisyyttä kertomalla, että haluat miettiä tulevaisuutta. Sanoisin kuitenkin, että parempi kokeilla uiko se...Tulevaisuus ei kovin lupaavalta vaikuta.
- sdfsda
heti alkoi kiristää sinua. jos jätät niin tapan itteni ei ole ihan normaalin miehen lause ja ei edes seurustelua vielä. juokse ja kovaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603705Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen492990Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252898Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3651961- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2091112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27929- 47921
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105904