Mä oon itse tehny monia ponchoja.. ja oon tehny kavereillekkin niitä koska ovat pitäneet niistä.. teen myös kopio mallisia cecilia de bucourt- kolmio huivia mikä oli myös jessica simpsonilla newlyweds sarjassa..sellainen kullan beige=) Jos jotain kiinnostaa nii yhteyttä voi ottaa, jos haluaa malleja saada tai voin vaikka tehdäkki jos hinnasta sovitaa.. yhteyttä voi ottaa [email protected]
Ponchoja
neiti
3
240
Vastaukset
- Jen
ne mallit ois tosi jees, jos niit vain ois tarjolla..ois kiva ruveta väsään.. onko netissä jotain vai haluisitko meiliin lähettää... ([email protected])
- Jen
kiitokia.. enköhän noista löydä apua... ainakin voin yrittää väsätä jotain.. =)
- neiti
Lisääkin saat jos kaipaat=) helppoo se on, mä oon aina suunnilleen yhtä ponchoo tehny about 2-3 iltaa.. sitten kun nauhoituksia alkaa tekee niin niihin uppoo sitten oma aikansa=) oon tehny monia ponchoja ystäville, ja itellenikin teen kokoajan lisää..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458