Ulkonäkö kriteerit

adadadad

Olen aikeissa tehdä deitti-ilmoituksen, mutta hieman vain mietityttää kannattaako sinne laittaa mitään ulkönäkö kriteereitä.

Paino on ainut mikä vaivaa.... Sen suhteen asia menee aika tarkaksi. En halua lihavaa, ylipainoista, pulleaa kumppania...
Ihannekumppanin painoindeksi olisi jotain 19-24 välillä.
Varmaan kuulostaa erittäin nirsolta, mutta minä en vain yksinkertaisesti voi sietää pulleita, lihavia naisia!
Osa syynä on myös se, että olen itse hoikka.

Millään muulla ei ole väliä, se ulkonäkö joko kiinnostaa tai se ei kiinnosta.

Laitanko sinne, etten halua läskejä vai ignooraanko suoraan viestit kyseisiltä henkilöiltä?

15

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sano suoraan

Laita vaan suoraan niin ei tarvitse sen asian kanssa enempää vatvoa ja tulee naisille selväksi mitä etsit. Parempi sanoa heti alussa kuin joutua myöhemmin selittelemään. Haluatko itsesi kaltaisen timmin naisen vai vaan hoikan? Koska nainen voi olla hieman pyöreä vaikka painoindeksi olisikin vaikka 22. Kaikilla kun se sama paino ei näy samalla tavalla, se riippuu esim. ruumiinrakenteesta, pituudesta ja siitä treenaako vai ei.

• Kritiikin sananen

Voi voiii...eli akka saa olla miten vi*ttumoinen - kanamainen - päsmäri - oman navan tuijottaja,niin se on ok kunhan ei ole LÄSKI!Joopa jooo,onpas taas syvälliset kriteerit!

Itelleni ei siis vain mene tuo päähän,koska ehkä siinä parisuhteessa tulee jotain muutakin vastaa kuin toisen haluttavuus iltapimeällä vällyjen alla.Ehkä olisi myös syytä tarkistella ettei ota itselleen ihan sitä suurinta riitelijää,natissaa ja pomottajaa.Taii,tietysti,nykyäänhän toisille se on vissiin hyvän parisuhteenmerkki kun kaikki ovat niin tulisia ja äkkipikaisia ;D Ainakin profiilien mukaan.

Ja sitten ihmetellään kun naimisiin menneistä puolet eroaa....niiii-in,mistköhän sekin johtuisi..

• touho-serkun pyjamat

Lihavalla naisella ei tee mitään.

• LÄSKIVAARA !

Parasta on kirjoittaa profiilin alkuun isolla: LÄSKIT ÄLKÄÄ VAIVAUTUKO !!! Näin varmistat, että saat vain sinulle sopivia naisia.

Muussa tapauksessa on suuri riski olemassa, että postilaatikkoosi tulee LÄSKInaisten posteja nopeammin kuin ehdit niitä lukea tai poistaa. Varma sti eri tyisesti mahta va kirja llinen ilmaisu taitosi tulee vetä mään onnettomia LÄSKEJÄ puoleensa kuin hunaja mehi läisiä. Ja tällöin kaikki kymmenet hoikkien naisten yhteydenotot ovat vaarassa joutua hukkaan. :((((

• miesvm1967

Pistä hakukriteereihisi ruumiinrakenteeksi "Hoikka, Urheilullinen, Normaali" (bmi alle 24). Jos joku sotanorsu ottaa yhteyttä niin sanot vain että "Hei, kiitos vaivannäöstäsi mutta en etsi sinua" tms. Ei tarvi ketään loukata, passaa vain jotakuinkin tyynesti ja asiallisesti.

Samoin minä olen hoikka, jäntevä, lievästi lihaksikaskin mies enkä vain kykene kokemaan lihavia naisia kovin seksikkäinä tai kiihottavina joten etsin myös tuolla tyylillä.

Ongelma onkin siinä että "normaalikroppaiset" naiset tuppaa olemaan kyllä yli 25 bmi:llä, ne vaan tuumailee että kroppa on "normaali" vaikka on jenkkakahvaa aika tavallakin. Siinä kannattaa olla tarkkana.

Koska.. jos ei vain koe pyöreää naista haluttavana niin ei sille itse mitään voi, siitä on muijien turha rutista. Senkin rutina-energian voi käyttää syömällä oikein ja liikkumalla. Kuulostaa ehkä Mengeleltä mutta näin minäkin asian näen. Turha on naisen itkeä jos mäkkärin ja hesen tuotteet ja pikapizzat on ruokavalio :P

• Jos mielestäsi kaikki yli 24 BMIn omaavat ovat automaattisesti sotanorsuja, niin terveisiä vaan yhdeltä sellaiselta. Katson olevani rakenteeltani normaali. En todellakaan muistuta mitään perhosentoukkaa, jolla läskimakkarat muodostavat ensin (kai) rinnat, sitten vatsan, jonka alapuolella vielä alavatsakelluke. Kyllä on kurvit ihan siellä missä pitääkin. Jos miehelle tärkeintä naisessa on se mitä vaaka näyttää, niin se ei todellakaan ole minun mieheni.

• miesvm1967
        helmi-71 kirjoitti:

Jos mielestäsi kaikki yli 24 BMIn omaavat ovat automaattisesti sotanorsuja, niin terveisiä vaan yhdeltä sellaiselta. Katson olevani rakenteeltani normaali. En todellakaan muistuta mitään perhosentoukkaa, jolla läskimakkarat muodostavat ensin (kai) rinnat, sitten vatsan, jonka alapuolella vielä alavatsakelluke. Kyllä on kurvit ihan siellä missä pitääkin. Jos miehelle tärkeintä naisessa on se mitä vaaka näyttää, niin se ei todellakaan ole minun mieheni.

En ole sanonut missään kohdassa että yli 24 bmi:t olisivat sotanorsuja, älä tulkitse tekstiäni väärin. Bmi 25 on lievän lihavuuden raja teoriassa mutta ei se vielä kenestäkään sotanorsua tee sekään :) Kokonaisuushan sen ratkaisee, mihin ja miten se rasva on kehoon varastoitunut. Toisaalta salilla käyvällä naisella voi olla lihaksiakin sen verran ja alhainen rasvaprosentti että bmi on korkea sen vuoksi, lihas kun painaa silavaa enemmän.

• 28vmies
        helmi-71 kirjoitti:

Jos mielestäsi kaikki yli 24 BMIn omaavat ovat automaattisesti sotanorsuja, niin terveisiä vaan yhdeltä sellaiselta. Katson olevani rakenteeltani normaali. En todellakaan muistuta mitään perhosentoukkaa, jolla läskimakkarat muodostavat ensin (kai) rinnat, sitten vatsan, jonka alapuolella vielä alavatsakelluke. Kyllä on kurvit ihan siellä missä pitääkin. Jos miehelle tärkeintä naisessa on se mitä vaaka näyttää, niin se ei todellakaan ole minun mieheni.

Painondeksini on tasan 20 ja koen että olen vieläkin hieman "lihava", haluan kiinteyttää vartaloani edelleen lihasmassan ja lenkkeilemisen ohella. 24 BMI voi olla normaali, mutta alkaa menemään jo siinä rajoilla että ylimääräistä alkaa löytymään. En voisi kuvitella seurustelevani lihavan naisen kanssa.

• kiltti mies.

Pelko pois. Ei sulle ja sun ilmoitukseen vastaa kukaan nainen, ei lihava eikä laiha. Eli sun pitää vastata naisille jos haluat löytää kumppanin eli voit valita itse laihan kumppanin ja yrittää kalastella siltä vastausta.

Ja sulla pitää olla kuva näkyvissä jos haluat että joku sulle vastaa ja omaisuutesi määränkin on syytä olla näkyvissä kun naiset tykkää vain varakkaista miehistä.

• ............

laita tarkat kriterit ja eikös täällä ollut kohta missä sai laittaa et vain kriteerit täyttävä voi ottaa yhteyttä.

itse olen normaalipainoinen, mutta en vastaa miehille, jotka ovat tarkoin määritelleet et tyliin maksimissaan saa painaa sen ja sen verran. Mielestäni painoon tuijottava mies on tyhmä. Itse painan aika paljon pituuteen nähden (162/63), mutta aikalaila sitä lihastakin on. Moni mies on sanonut minua pieneksi ja jopa hoikaksi. Jos laittaisin painon esiin, niin näiden nettityperysten mielestä olisin sotanorsu. Mahdun sujahtamalla kokoon 36 ja mielestäni se on nomaalivartalon merkki.

• plösö.

Mulla on koko 34-35 farkut ja pidän itseäni läskinä. Mun shortsit on koko 34 ja mahdun niihin helposti.

• xxxxxxxxxxxo
        plösö. kirjoitti:

Mulla on koko 34-35 farkut ja pidän itseäni läskinä. Mun shortsit on koko 34 ja mahdun niihin helposti.

toivottavasti puhut tuumista. Kun tuo koko 34 vastaa xs kokoa. 36 taas s. Tuumat on taas asia erikseen

• adadadad

Taidankin päästä helpommalla, kun pidän kriteerit salassa ja vastaan vain niille, ketkä kiinnostavat

• Itse ainakin huolin vain laatunaisia, eli hoikkia ja tarpeeksi pitkiä. Kävin tässä äskettäin treffeillä yhden tosi hoikan naisen kanssa, joka kertoi harrastavansa balettiakin. BMI vähän päälle 18. Näistä treffeistä on ainakin jäänyt käteen se, että nyt tiedän että en myöskään huoli liian lyhyitä naisia, eli tuo 165 cm on ehdoton alaraja.

• Miten tuollaisesta asiasta voi tehdä ongelman? Laitat sinne painorajat JA vartalonmuodon hoikka/normaali/mitä ne vaihtoehdot nyt ovatkin.

Pieni riski on, että joku sinulle vastanneista on omasta mielestäsi normaali mutta sinulle liian pyöreä, heitä tuskin kuitenkaan suorastaan tukkii postiasi joten jaksat kyllä ilmoittaa että "kiitos viestistäsi, menestystä hakuun" (useimmat tosin eivät kai nykyisin vastaa mitään).

Ihan yhtä lailla me naiset laitamme ehdottomat kriteerimme, koskivat ne sitten pituutta tai koulutusta tai jotain muuta. Sehän on koko nettideittailun idea, että haetaan juuri sellaista mikä kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      61
      3757
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3000
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2914
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      1970
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1141
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1125
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      949
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      108
      918
    Aihe