Hei! Minua puri punkki jalkataipeeseen sain 3-viikon kuurin Amoksiinia 6 tabl päivässä aikamoinen lääkekuuri :( jalka on aika turvoksissa.
kertokaa omia kokemuksia?
PUNKIN PUREMA
6
155
Vastaukset
- borre
Mulla löydettiin satunnais löydöksenä jotain 10 vuotta sitten Borreoloosi! Tutkimuksiin jouduin siksi,kun minulla alkoi olemaan ympäri kehoa ihottumaa! Aluski söin vain kortisoonikuuria siihen ihottumaan,joka hetkeksi auttoikin,mutta aina palasi uudestaan!
Sitten alettiin ottamaan verikokeita ja oho! Huomattiin,että punkin pahus on joskus jonnekkin päin kehoani päässyt puremaan! En vain itse koskaan ole saanut tietää minne se viheliäinen on minua naukkassut! Tuohon aikaan minulla oli myös paljon nivelvaivoja....tosin en niistä koskaan lääkärille maininnut,koska ajattelin vain,että olen jotain tehnyt joka on rasittanut niveliä! Voihan näin ollakkin....ei sitä kukaan enää tässä vaiheessa voi sanoa,johtuiko boreolosista vai jostain muusta! Mutta joka tapauksessa,popsin ensin noin 3 kk amoksiinia....sitten otettiin uudet kokeet...arvo oli laskenut,mutta ei tarpeeksi,joten popsin taas 3 kk ko lääkettä! Olin siis syönyt yhteensä 6ll antibioottia,ja viimeisin tulos oli jotain 0/0, En ihan tiedä noista arvoista....voi olla että sanon väärinkin,mutta jos se nyt 0/0 meni niin arvon olis pitänyt mennä jotenkin 0/-1 tai jotain! Eli ihan ei lääkäri ollut tulokseen tyytyväinen! Mutta antibioottia ei voinut jatkaa,koska tulin sille allergiseksi ja lääkäri tyytyi tähän tulokseen...Kukaanhan ei koskaan voi edes sanoa oliko ne ihottumat edes sen punkin syytä,vai jostain muusta! Mutta kaiken maailman kokeita otetiin ja sattui nyt tuollainen löytymään! Ihan tänä päivänä olen hengissä ja hyvänvoipa! Tosin taas nyt on alkanut tulemaan selittämätöntä ihottumaa koko kehoon. - Lymen tautinen
"Mutta antibioottia ei voinut jatkaa,koska tulin sille allergiseksi ja lääkäri tyytyi tähän tulokseen." Antibiootin olisi voinut vaihtaa, tuskin sinä kaikille antibiooteille olet allerginen, on useita antibiootteja joissa on eri vaikuttava lääkeaine kuin mainitsemassasi penisilliinijohdannaisessa.
Millaiset kokeiden tulokset sitten lopulta sait? Ja mitä kaikkia tutkittiin ja miten? Ei kait pelkkiä verikokeita otettu? - borre
Siis se tulos oli kuitenkin jo niin hyvin laskenut liki normaaliin,että siksi se vaan lopetettiin. Siitä on tosiaan jo niin pitkä aika,että en yhtään muista otettiinko jotain muita kokeita. Niin joo ainakin allergiatestit,mutta en muista olisko ollut muuta verikokeiden ja tuon allergiatestin lisäksi.
- borrelioosi2
Punkki puri miestäni ja minua. Miehelle tuli heti rengasmainen turvotus ja minulle sama vasta yli viikon päästä. Saimme lääkekuurit 17.6 ja nyt on sitten päänsärkyä ollut miehellä erityisesti minulla vähemmän. Emme tiedä, että johtuuko päänsäryt niistä punkinpistoista. Mökkimme on Keski-Suomessa. Koskaan aikaisemmin siellä ei ole punkkeja näkynyt.
- sssss...
Hei! Tuota pänsärkyä minullakin esiintyy kävin eilen uudestaan näyttämässä jalkaa ja sain päänsärkyyn Panadolia 650mg tätä suurempaa annosta saa ainoastaan reseptillä.
Amoxin kuuria jatketaan ja 6-viikon päästä boreolosikokeisiin. - far.1
Panadolia nyt voi itsekin ottaa reseptivapaista tuotteista tuollaisen annoksen.....itse asiassa reseptivapaata parasetamolia saa vielä vahvempana kuin 650 mg, siitä saa 1 gr määräisenäkin, Panadol forte on 1 gr-suuruinen....
Ettet nyt vain tarkoittaisi pitkävaikutteista Panadolia? Siinä vaik.aineen määrä on 665 mg...(Panadol Extend)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251078Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82982Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759