Olen "hiukseton" parrakas ja tatuiotu mies. Tykkään pukeutua mustiin vaatteisiin. Ongelmani on se kun naiset tuntuvat pelkäävän minua. Minulla on paljon nais puolisia ystäviä, mutta baarissa kaikki vieraat naiset pelkäävät minua, kuin olisin joku rikollinen, vaikka en ole eläissäni mitään rikollista tehnyt. En ole ruma enkä muutenkaan mikään friikki. No tosin täällä paikkakunnalla ei paljon goottinaisia olekaan.
Mikä on
7
1398
Vastaukset
- Linda
täältä löytyy varmasti saman henkisiä naisia :)
- Tyär24
Mä nyt ainaki heti eka bongaisin sut trendipellien seasta baarissa ja käännänpäs tän näin että harva täällä Pohjois Suomessa omaa sunlaisen tyylin miehistä... Piä vaan tyylis ja ole oma hyvän tyylin omaava äijä =D
- Jeppe
Joo, tuu vaan tänne hesaan niin et erotu joukosta, sillä täällä on kyllä tuon kuvaamasi näköisiä puolet jätkistä. Jollain 'yksilöllisellä' saattaapi olla jopa lävistyskin.
- ei mitään
Olen pukeutunut koko ikäni mustiin jo paljon ennen kaikenmaailman hevareita ja goottiloita. Kukaan ei ole koskaan pelännyt eikä kauhusta kaikonnut mutta minulla ei olekkaan niittejä ja nauloja turpa täynnä, ei naurettavia tatuointeja ympäri vartaloa, ei kettinkejä vyötäisillä enkä katsele ihmisiä uhkaavasti maalatuin silmin. Minä vain pukeudun mustaan koska se sopii minulle.
- Reima Ratkaisu
hienoa että tiedotit. Olet todella hyvä ihminen.
- tyttö
Reima Ratkaisu kirjoitti:
hienoa että tiedotit. Olet todella hyvä ihminen.
Oletko kiinnittänyt huomiota lähestymistyyliisi? Jos sinulla on rankka ulkonäkö (mikä on äijällä sinänsä ihan jees), olet vielä isokokoinen ja lähestyt liian rohkeasti, niin voi olla että ventovieraat naiset ottaa etäisyyttä.
Kokeile vain pientä silmäpeliä ainakin aluksi, ja luulen että samanhenkiset naiset tulevat kohta luoksesi. Ei mitään hyökkääviä eleitä, eikä liikaa kiroilua.
- Rokkari-85
Vaihtele vaatteiden väriä tai tyyliä hieman, mutta älä liikaa, kokeile sitten ja muista nauraa/hymyillä paljon...
Itse kun lähden baari-iltaa viettämään vaihdan flanelli-paidan, vaikka harmaaseen/valkoiseen kaulus-paitaan ja en lähde itse sillä "lökärintappo-meiningillä" sinne heilumaan vaan pyrin juttelen kaikkien kanssa.
Niin kohta, huhu liikkuu ja saa pelokkaammatkin naiset/ei rokkareista pitävät juttelemaan itselleensä ja sit on mukavaa kaikin puolin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474