Vaikka ujolenkin niin silti olen saanut naiset kiinnostumaan itsestäni suoralla toiminnalla. eli vain, vaikka suudelma suulle saa naisen syttymään ja sen jälkeen, kun he makuun pääsevät niin eivät varmaan osaa hillitä itseään, jos onnistuit...
Sitä
4
1286
Vastaukset
- Nainen
Varmaan osa meistä naisista taipuu jopa yhdestä pususta sänkyynkin asti ihan siinä missä osa miehistäkin, vaan ei todellakaan kaikki. Yksilöitähän tässä ollaan.
: )- gigi
Itse en ainakaan lämpene, jos mies heti ekana ryntää suutelemaan tai tarraa kiinni. Ehei! Olemalla oma itsensä, kiinnostunut naisesta ja käyttäytymällä herrasmiesmäisesti (ei kuitenkaan player) saa mun huomioni. Kemioiden täytyy kolahtaa heti, ei onnistu jos yrittää väkisin saada niitä toimimaan..
- uncle dirty
gigi kirjoitti:
Itse en ainakaan lämpene, jos mies heti ekana ryntää suutelemaan tai tarraa kiinni. Ehei! Olemalla oma itsensä, kiinnostunut naisesta ja käyttäytymällä herrasmiesmäisesti (ei kuitenkaan player) saa mun huomioni. Kemioiden täytyy kolahtaa heti, ei onnistu jos yrittää väkisin saada niitä toimimaan..
Oletko se sama gigi, joka on seilannut meret (miesten kyrvät) jne... se joka kirjoitti erotiikan maailman henk.koht. palstalla´? Oiko ollu kultaista -90 lukua`?
Jos olet niin respect! Ollaan todella ilostuttu sun jutuista ja naurettu "reippaasti kuset housuissa". - gigi
uncle dirty kirjoitti:
Oletko se sama gigi, joka on seilannut meret (miesten kyrvät) jne... se joka kirjoitti erotiikan maailman henk.koht. palstalla´? Oiko ollu kultaista -90 lukua`?
Jos olet niin respect! Ollaan todella ilostuttu sun jutuista ja naurettu "reippaasti kuset housuissa".valitettavasti ole (damn, tulipas valittua nicki..=))). En edes tiennyt, että on olemassa samanniminen "ammattilainen", nicki tuli vaan valittua ihan hakuammunnalla.. Kiva sattuma =D
Ja jos mun ed. vastaus ei miellyttänyt ja tää oli jotain piilovittuilua mulle, niin meni vähän harakoille.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268