studio ndn ?

Hammer881

millasta jälkeä tekee ja onko lopputulos pysyvä vai haalistuuko heti ?
Kokemuksia ??

8

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tara Welles

No itse ostin NDN Caloniuksenkadulta kestopigmentoinnit tarjouksesta kulmiin hintaan 89 euroa. Tarjous on ollut voimassa jo aika hyvän aikaa. Eyelinerit olisi saanut samalla hintaa mutta en tarvinnut. Jos jotain saa noin halvalla niin tottakai on tyhmää maksaa liikaa!

• tiu fun

Voi ottaa noita yhden kerran tarjouksia eri paikoista eikä tartte sitoutua samaan paikkaan useammaksi kerraksi.

• epäonnekas

En suosittele,minä menin kesällä groupon tarjouksella,ottamaan kulmat ja silmät, silmät ihan ok, tosin piti vahvistaa 3krtaa,eli 89 70 70 70€ , eli siinä meni edullisuus... Kulmat epäonnistuivat täysin, onneksi värit ilmeisen huonoja kun jo nyt alkanut haalistumaan mikä on kyllä siis hyvä,koska toinen kulma on aivan erimuotoinen kuin toinen ja kaikenlisäksi erikohdassa.

En voi paikkaa suositella, nyt vaan täytyy elää meikin kanssa joka päivä,vaikka siksi pigmentoinnit otin että meikkiä ei tarvittaisi.

• Mielensäpahoittaja

Täällä sama homma, en suosittele. Lisäksi tekijä oli töykeä! Yritti kai sillä peittää epäammattimaisuuttaan. :(

• pule

Otitko "mielensäpahoittaja" myös eylinerit silmiin? Miten ne onnistuivat? vai vainko kulmat menivät mönkään?

• Paloittaja

Ku valitsette pigmentoijaa ni tutkitteko tarkoin pigmentoijien aiempia töitä ja vertailette muita tekijöitä keskenään? Vai meettekö sinne missä oon halvin tarjous toivoen jos onnistais?

• Menen muualla

Onko paikassa jotain outoa, kun osoite vaihtuu vähän väliä. Olen kuullut, että pigmentoinja on vähän ulkona kaikesta, ajat on sekaisin ja lähettelee viestejä väärille ihmisille. En kyllä uskaltaisi mennä hänen käsittelyynsä.

• Saara63777

Kaverilla on tehty tuolla pigmentointi kulmiin. Itse on tyytyväinen ja kovasti kehuu tekijää, mutta kuitenkin niistä on luonnollisuus kaukana ja väri punertavaan taittava. Ei hyvät. Itse en menisi niiden perusteella..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe