yksin liikkujat

tämmönen nuori mies

Tälläkin palstalla törmää harmillisen usein henkilöihin, joilla on käsitys, että yksin ei kannata lähteä mihinkään viihteelle. Käsitysteni mukaan kyseisen tyyppiset henkilöt luulevat, että heitä kohtaan olisi muilla ihmisillä suuria ennakkoluuloja, ja että heitä alettaisiin halveksimaan yms.
Sitten taas toisaalta ainakin miehet toivovat, että välillä törmäisi enemmän yksin liikkuviin naisiin.

Itse liikun yleensä aina yksin, jos johonkin lähden ja varsin kovalla prosentilla saan naisseuraa, eikä ole itse tarvinut tehdä aloitteita. Olen myös silloin tällöin lähtenyt viihteelle porukassa ja aina olen hyvin pidettyä seuraa. Ja kyllä voin tällä palstalla myöntää, että olen koulukiusattu ja minulla ei ole hirveästi ystäviä, mutta naisrintamalla tuntuisi silti olevan vientiä! Että mikäköhän on mennyt vikaan!

Kertokaapa nyt ihmiset, että mitä te sitten oikeasti ajattelette yksinliikkujista?

33

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinäinen mies

      Jos olet mies ja naiset tekevät sinulle aloitteita, kuulut hyvin pieneen vähemmistöön. Ihan sama, miten ja missä liikut. Suurin osa miehistä nolaa itsensä, jos yrittää naisia lähestyä. Miehet toivovat naisten liikkuvan yksin, koska silloin naisella ei ole tukijoukkoja ja häpeä on pienempi, kun saa pakit.

      • tämmönen nuori mies

        "Suurin osa miehistä nolaa itsensä, jos yrittää naisia lähestyä."

        Niin no se riippuu ihan täysin siitä, kuinka lähestyt naista. Jos lähestyy sellasessa överi känni tilassa niin todennäköisesti saattavat nolatakin itsensä, mutta jos lähestyt sellaisessa tilassa, että sulla on järkikin vielä matkassa niin tuskin nolaat itseäsi, ellet sitten sano mitään todella typerää. Jokanen aloitteita tekevä mies saa pakkeja, se on fakta. Ei saa vaan masentua niistä liikaa :)


      • Et silleen...
        tämmönen nuori mies kirjoitti:

        "Suurin osa miehistä nolaa itsensä, jos yrittää naisia lähestyä."

        Niin no se riippuu ihan täysin siitä, kuinka lähestyt naista. Jos lähestyy sellasessa överi känni tilassa niin todennäköisesti saattavat nolatakin itsensä, mutta jos lähestyt sellaisessa tilassa, että sulla on järkikin vielä matkassa niin tuskin nolaat itseäsi, ellet sitten sano mitään todella typerää. Jokanen aloitteita tekevä mies saa pakkeja, se on fakta. Ei saa vaan masentua niistä liikaa :)

        Mistä näitä urpoja sikiää ? Kumma olettamus, että kaikki sinkkumiehet tekevät lähestymisiä aina vähintään kolmen promillen humalassa. Se on muuten hyvä suoritus näytellä lärveissä olevaa myös sellaisen ihmisen, joka ei juo kuin vähän tai on absolutisti.

        Naista kannattaa lähestyä vain silloin, kun se on yksin. Muussa tapauksessa nainen ei kykene/osaa itse päättää yhtikäs mitään, vaan neuvoa pitää aina kysyä niiltä kavereilta. Kun taas otetaan huomioon, millaisia selkäänpuukottajia osa naisista on, jotkut naiset tekevät oikein parhaansa, jotta miehen lähestymisyritys menisi puihin...


      • kunnian säilytys
        tämmönen nuori mies kirjoitti:

        "Suurin osa miehistä nolaa itsensä, jos yrittää naisia lähestyä."

        Niin no se riippuu ihan täysin siitä, kuinka lähestyt naista. Jos lähestyy sellasessa överi känni tilassa niin todennäköisesti saattavat nolatakin itsensä, mutta jos lähestyt sellaisessa tilassa, että sulla on järkikin vielä matkassa niin tuskin nolaat itseäsi, ellet sitten sano mitään todella typerää. Jokanen aloitteita tekevä mies saa pakkeja, se on fakta. Ei saa vaan masentua niistä liikaa :)

        "ellet sitten sano mitään todella typerää"

        Jo se, että lähestyy naista, joka onkin varattu tai ei ole kiinnostunut sinusta, on todella typerää. Aloitteen tekoon sisältyy aina oletus onnistumisesta (muuten sitä ei tehtäisi), eli pakkien saaminen on aina merkki pahasta arviointivirheestä ja itsensä nolaamista.


      • tämmönen nuori mies
        Et silleen... kirjoitti:

        Mistä näitä urpoja sikiää ? Kumma olettamus, että kaikki sinkkumiehet tekevät lähestymisiä aina vähintään kolmen promillen humalassa. Se on muuten hyvä suoritus näytellä lärveissä olevaa myös sellaisen ihmisen, joka ei juo kuin vähän tai on absolutisti.

        Naista kannattaa lähestyä vain silloin, kun se on yksin. Muussa tapauksessa nainen ei kykene/osaa itse päättää yhtikäs mitään, vaan neuvoa pitää aina kysyä niiltä kavereilta. Kun taas otetaan huomioon, millaisia selkäänpuukottajia osa naisista on, jotkut naiset tekevät oikein parhaansa, jotta miehen lähestymisyritys menisi puihin...

        En ole kyllä urpo, enkä kyllä tarkoittanut, että kaikki tekisivät aloitteen vain siinä 3promillen humalassa... pahoittelen jos sait väärän kuvan :D

        Tuossa olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että naista kannattaa lähestyä silloin kun hän on yksin... se on selvästi helpompaa.


      • Mies32
        tämmönen nuori mies kirjoitti:

        "Suurin osa miehistä nolaa itsensä, jos yrittää naisia lähestyä."

        Niin no se riippuu ihan täysin siitä, kuinka lähestyt naista. Jos lähestyy sellasessa överi känni tilassa niin todennäköisesti saattavat nolatakin itsensä, mutta jos lähestyt sellaisessa tilassa, että sulla on järkikin vielä matkassa niin tuskin nolaat itseäsi, ellet sitten sano mitään todella typerää. Jokanen aloitteita tekevä mies saa pakkeja, se on fakta. Ei saa vaan masentua niistä liikaa :)

        Mistä sinä tiedät miten naisia pitää lähestyä, kun sanoit jo ettet tee aloitteita?


      • tämmönen nuori mies
        Mies32 kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät miten naisia pitää lähestyä, kun sanoit jo ettet tee aloitteita?

        Itseasiassa olen tehnyt...


    • lottamari<3

      Ei naisseuran saaminen varmaan mikään huipputyön tulos ole. Mihin perustuu se luulo, että ei yksinäinen mies saisi naisseuraa ihmettelen? Paremmin yksinäinen mies huomataan ja varsinkin yksinäinen nainen bongaa hänet hyvin pian ja alkaa vilkuilla ja hymyillä hänelle, jos mies kiinnostaa.

      Sanoisin niin, että yksinäisellä on paljon paremmat markkinat saada täysosumana naisseuraa kuin kovaäänisessä miesseurueessa, jota nainen,...minä en ainakaan kehtaisi/uskaltaisi lähteä lähestymään jonkun tietyn tyypin tähden...

      Yksin olevaa on helppo lähestyä olipa hän sitten mies tai nainen, niin hänelle on aina helpompaa mennä juttelemaan, kysymyään jotain...and so..

      Yksin minäkin mielummin menen ja kuljen :)

      • ---

        Naiset ei muetenkaan lähesty miehiä, joten ei se seurue este ole, jollei seurue pidättele miestä, niin ettei mies itse lähesty ketään. Kyllä sosiaalinen mies huomataan paremmin kuin yksin kengän kärkiään tuijotteleva. Naisella se voi olla toisin päin. Riittää, että on hyvännäköinen niin saa huomiota oli sitten yksin tai seurassa.


      • ei katseita ei hymyä

        "nainen bongaa hänet hyvin pian ja alkaa vilkuilla ja hymyillä hänelle, jos mies kiinnostaa"

        Tuon perusteella yksikään nainen ei ole koskaan kiinnostunut minusta.


      • lottamari<3
        --- kirjoitti:

        Naiset ei muetenkaan lähesty miehiä, joten ei se seurue este ole, jollei seurue pidättele miestä, niin ettei mies itse lähesty ketään. Kyllä sosiaalinen mies huomataan paremmin kuin yksin kengän kärkiään tuijotteleva. Naisella se voi olla toisin päin. Riittää, että on hyvännäköinen niin saa huomiota oli sitten yksin tai seurassa.

        No, jos ajatellaan sitten sinun tavallasi, että nainen ei suoraan lähesty miestä, niin ainakin epäsuorasti hän voi sen tehdä, rohkaisemalla miestä katseella ja hymyllä tulemaan naisen luokse. Naisen katse ja hymy kyllä kertovat yksinäiselle ujollekin miehelle, että "vaara ohi, voit lähestyä minua olen kiinnostunut sinusta" :)


      • darkfearismi iskee
        lottamari<3 kirjoitti:

        No, jos ajatellaan sitten sinun tavallasi, että nainen ei suoraan lähesty miestä, niin ainakin epäsuorasti hän voi sen tehdä, rohkaisemalla miestä katseella ja hymyllä tulemaan naisen luokse. Naisen katse ja hymy kyllä kertovat yksinäiselle ujollekin miehelle, että "vaara ohi, voit lähestyä minua olen kiinnostunut sinusta" :)

        Paitsi ettei naiset kiinnostu yksinäisistä miehistä, koska yksin baariin tuleva mies on kuitenkin pillun perässä oleva yksinäinen luuseri, jolla ei ole kavereita.


      • lottamari<3
        darkfearismi iskee kirjoitti:

        Paitsi ettei naiset kiinnostu yksinäisistä miehistä, koska yksin baariin tuleva mies on kuitenkin pillun perässä oleva yksinäinen luuseri, jolla ei ole kavereita.

        Minä olen sitten varmasti poikkeus kun haluan ottaa selvää yksin baariin tulevasta miehestä miksi hän sinne on tullut.

        Voihan olla, että mies on tullutkin vain hakemaan yhden illan seuraa ja vonkaamaan naiselta, mutta voi olla että tuo yhden illan juttu jatkuu ja päättyy hääkellojen soittoon :)

        naisen on parempi ottaa selvää, jos mies kiinnostaa, ellei mies itse uskalla, muuten sitä voi kävellä onnensa ohi ja harmitella sitä miksi antoi tilaisuuden mennä ohi..


      • Tutti Frutti
        lottamari<3 kirjoitti:

        Minä olen sitten varmasti poikkeus kun haluan ottaa selvää yksin baariin tulevasta miehestä miksi hän sinne on tullut.

        Voihan olla, että mies on tullutkin vain hakemaan yhden illan seuraa ja vonkaamaan naiselta, mutta voi olla että tuo yhden illan juttu jatkuu ja päättyy hääkellojen soittoon :)

        naisen on parempi ottaa selvää, jos mies kiinnostaa, ellei mies itse uskalla, muuten sitä voi kävellä onnensa ohi ja harmitella sitä miksi antoi tilaisuuden mennä ohi..

        Useimmille naisille on niin paljon erilaisia, eri näköisiä, eri kokoisia, eri värisiä ja eri makuisia miehiä jatkuvasti tarjolla, että harvan miehen perään tarvitsee harmitella, kun nurkan takaa tulee seuraavat ehdokkaat.


      • lottamari<3
        Tutti Frutti kirjoitti:

        Useimmille naisille on niin paljon erilaisia, eri näköisiä, eri kokoisia, eri värisiä ja eri makuisia miehiä jatkuvasti tarjolla, että harvan miehen perään tarvitsee harmitella, kun nurkan takaa tulee seuraavat ehdokkaat.

        Sama pätee miehiin, naisia on erilaisia jatkuvasti tarjolla, että tuskin yksinäinen mies kauaa saa rauhassa olla, kun jo jonkun sortin nainen on häneen iskenyt silmänsä.

        Yksinäinen mies on saalis naiselle siinä kuin yksinäinen nainen miehelle...yleensähän nämä sitten joskus joutuvat törmäyskurssille ja löytävät toisistaan sen satumaa onnen ja hyvä niin.


      • Ei nyt ihan
        lottamari<3 kirjoitti:

        Sama pätee miehiin, naisia on erilaisia jatkuvasti tarjolla, että tuskin yksinäinen mies kauaa saa rauhassa olla, kun jo jonkun sortin nainen on häneen iskenyt silmänsä.

        Yksinäinen mies on saalis naiselle siinä kuin yksinäinen nainen miehelle...yleensähän nämä sitten joskus joutuvat törmäyskurssille ja löytävät toisistaan sen satumaa onnen ja hyvä niin.

        Jos kävisit joskus ulkona, etkä istuisi tietokonetuolilla koko kesää, niin ehkä sulla ei olisi noin harhaisia käsityksiä. Vain pieni osa miehistä, ne ns. YT-miehet on sellaisia, jotka saa naisilta jatkuvaa huomiota. Yksinäinen mies ei ole naisille mikään saalis, sillä naiset hakee sosiaalista miestä. Yksinäinen mies on matalan statuksen runkkari.


      • tämmönen nuori mies
        darkfearismi iskee kirjoitti:

        Paitsi ettei naiset kiinnostu yksinäisistä miehistä, koska yksin baariin tuleva mies on kuitenkin pillun perässä oleva yksinäinen luuseri, jolla ei ole kavereita.

        Ei tuo nyt kyllä pidä ihan paikkaansa. En minä ainakaan ole ikinä pelkästään pillun perässä, ennemminkin etsin jotain vakavempaa. Eikä se tarkota, että jos lähtee yksin johonkin niin on automaattisesti yksinäinen luuseri :D

        Mullekin on tehty aloitteita vain silloin kun olen nimenomaan liikkunut yksin.


      • lottamari<3
        Ei nyt ihan kirjoitti:

        Jos kävisit joskus ulkona, etkä istuisi tietokonetuolilla koko kesää, niin ehkä sulla ei olisi noin harhaisia käsityksiä. Vain pieni osa miehistä, ne ns. YT-miehet on sellaisia, jotka saa naisilta jatkuvaa huomiota. Yksinäinen mies ei ole naisille mikään saalis, sillä naiset hakee sosiaalista miestä. Yksinäinen mies on matalan statuksen runkkari.

        Mitä harhaisia käsityksiä muka? Itelläsi on, jos kuvittelet että yksinäinen mies jäisi yksinäiseltä naiselta huomaamatta. Sitten se ei tosiaan olekaan mies.Kaikki sinkkumiehet kyllä bongataan aika nopeasti ja viedään käsistä.


      • darkfearismi iskee kirjoitti:

        Paitsi ettei naiset kiinnostu yksinäisistä miehistä, koska yksin baariin tuleva mies on kuitenkin pillun perässä oleva yksinäinen luuseri, jolla ei ole kavereita.

        Noin se asia kun just on! Yksinäisen nuoren miehen nähtyä kun naiset ajattelevat heti miehestä sitä, että kyseessä on varmasti joku yksinäinen luuseri, jolla ei ole ketään kavereita, kun on joutunut yksin baariin lähtemään. Juuri samalla tavalla yksinäisestä nuoresta miehestä ajateltaisiin laivaristeilyllä.


      • Kaveriton nussimaton
        darkfearismi iskee kirjoitti:

        Paitsi ettei naiset kiinnostu yksinäisistä miehistä, koska yksin baariin tuleva mies on kuitenkin pillun perässä oleva yksinäinen luuseri, jolla ei ole kavereita.

        Niin ei ilman niitä vitunvitunvitun kavereita päästetä nussimaan, se on nähty monta kertaa.


      • Harhaiset käsitykses
        lottamari<3 kirjoitti:

        Mitä harhaisia käsityksiä muka? Itelläsi on, jos kuvittelet että yksinäinen mies jäisi yksinäiseltä naiselta huomaamatta. Sitten se ei tosiaan olekaan mies.Kaikki sinkkumiehet kyllä bongataan aika nopeasti ja viedään käsistä.

        Siis etkös sinä ollut vieläpä Tampereelta?

        Et selkeästikään ole käynyt yöelämässä täällä ainakaan 10 vuoteen. Ensimmäinen kohta, missä menet pieleen: yksinäisiä naisia _ei_ ole yöelämässä. Naiset liikkuvat aina seurueena, tai vähintään pareissa. Tasan kerran muistan nähneeni yksinäisen naisen baarissa: sellaisen, joka selkeästi tarkkaili muita. Ja hän oli arviolta 35-vuotias eikä erityisen hekumallisen näköinen.

        Toisekseen: yksinäistä miestä ei huomaa kukaan. Ei sillä, että täällä juuri porukoissakaan liikkuvia miehiä huomattaisiin. Siksi tuntuukin hassulta, kun joku oikeasti kuvittelee, että joku noteeraa miehen yksinäisyyden jotenkin negatiivisena. Totuushan on, että mies on naiselle ilmaa, näkymätön eikä voisi vähempää kiinnostaa, joten on yhdentekevää oliko mies yksin vai seurueessa ennen jälleen kerran pettymykseen päättyvää lähestymisyritystään. Naiset eivät lähesty miehiä käytännössä ikinä.


      • lottamari<3 kirjoitti:

        Mitä harhaisia käsityksiä muka? Itelläsi on, jos kuvittelet että yksinäinen mies jäisi yksinäiseltä naiselta huomaamatta. Sitten se ei tosiaan olekaan mies.Kaikki sinkkumiehet kyllä bongataan aika nopeasti ja viedään käsistä.

        No yksinäisen nuoren miehen naiset huomaavat ainoastaan negatiivisessa mielessä ja ajattelevat heti, että kyseessä täytyy olla joku yksinäinen luuseri, kun on kerran lähtenyt yksin baariin ilman ketään kavereita. Ei ketkään sellaiset nuoret miehet käy koskaan yksin baareissa, joilla on paljon tai edes jonkin verran kavereita.


      • lottamari<3
        Harhaiset käsitykses kirjoitti:

        Siis etkös sinä ollut vieläpä Tampereelta?

        Et selkeästikään ole käynyt yöelämässä täällä ainakaan 10 vuoteen. Ensimmäinen kohta, missä menet pieleen: yksinäisiä naisia _ei_ ole yöelämässä. Naiset liikkuvat aina seurueena, tai vähintään pareissa. Tasan kerran muistan nähneeni yksinäisen naisen baarissa: sellaisen, joka selkeästi tarkkaili muita. Ja hän oli arviolta 35-vuotias eikä erityisen hekumallisen näköinen.

        Toisekseen: yksinäistä miestä ei huomaa kukaan. Ei sillä, että täällä juuri porukoissakaan liikkuvia miehiä huomattaisiin. Siksi tuntuukin hassulta, kun joku oikeasti kuvittelee, että joku noteeraa miehen yksinäisyyden jotenkin negatiivisena. Totuushan on, että mies on naiselle ilmaa, näkymätön eikä voisi vähempää kiinnostaa, joten on yhdentekevää oliko mies yksin vai seurueessa ennen jälleen kerran pettymykseen päättyvää lähestymisyritystään. Naiset eivät lähesty miehiä käytännössä ikinä.

        En ole Tampereelta, enkä mistään muualtakaan etelästä..ihan Norjan vuonoilla koikkeiloin ;)

        Mutta joo, yksinäisiä naisia ja miehiäkin liikkuu aika paljon yöelämässä mitä olen katsellut, porukoissa enemmän tietenkin, että ei pidä ihan täysin paikkaansa tuo sinunkaan väitteesi.

        En kiistele sinun kanssasi siitä huomaatko sinä yksinäisen naisen tai miehen, mutta itse kyllä huomaan, noteeraan ja annan hymynkin ja katson silmiinkin, jos mies on sellaisen oloinen ja näköinen, että saa sympatiani ja mielenkiintoni heräämään.

        Jos ihmiset ovat toisilleen ilmaa, niin miksi ihmiset sitli toisensa huomaavat joko positiivisessa tai negatiivisessa muodossa....sinäkin..näämmä olet tehnyt havaintoja, noteerannut, katsellut ja kokenut muka ihmisten olevan ilmaa toisilleen...outo juttu...minä vaan en ole huomannut moista...ihmiset näyttävät olevan erittäinkin kiinnostuneita tosistaan ja tulemaan juttelemaan...varsinkin, jos olet yksin, eikä sinulla ole jotain karjua vieressä tai naista kainalossasi, joka pelottaisi toisia miehiä ja naisia.

        Itse olen jopa yllättynyt miten moni mies kiertää kuin kissa kuumaa puuroa, jos olen yksin ja moni tulee juttelemaan ja kyselemään ja yrittämään....niin,...jotain. Nykyisin tunnutaan olevan vieläpä paljon rohkeampia tulemaan juttelemaan ja tekemään tuttavuutta kuin vielä kymmen vuotta sitten.


      • tämmönen nuori mies
        DarkFear kirjoitti:

        Noin se asia kun just on! Yksinäisen nuoren miehen nähtyä kun naiset ajattelevat heti miehestä sitä, että kyseessä on varmasti joku yksinäinen luuseri, jolla ei ole ketään kavereita, kun on joutunut yksin baariin lähtemään. Juuri samalla tavalla yksinäisestä nuoresta miehestä ajateltaisiin laivaristeilyllä.

        no eipä minusta ainakaan ole näin ajateltu...


    • atm aina.

      Tämä palsta ei ole tarkoitetty ytm miehille jotka saa pil.lua. Mene vaikka äidilles kertomaan tuo juttus mut älä tänne tule leijumaan.

    • Catherine1978

      Tässä kirjoittaa naispuolinen toisinaan yksin ulkoileva yksilö.Voin vilpittömästi sanoa,että valtaosa minua lähestyneistä miehistä ovat olleet joko selvin päin tai lievästi humaltuneita.asiallista käyttäytymistä valtaosalla.Mielestäni voi lähteä yksin liikenteeseen:)Ei se mun mielestä tai ei sen pitäis leimata ketään:)

      • William1976

        Entäs jos ei uskalla?


    • Ap:n kirjoitus on kuin suoraan mun elämästä... ja mikäs tässä yksin liikkuessa on, kun voi vapaasti mennä mihin ikinä haluakaan mennä.

    • ihmettelen kauhiasti

      Naisia kiinnostaa miehen sosiaalisuus. Baareissa on tapahtunut monesti niin, että nainen on heti ensimmäisenä kysymyksenään ihmetellyt missä kaverini ovat. Siis siinä vaiheessa kun hän ei ole edes esitellyt itseään tai tiedä minusta vielä mitään. Olen siinä tilanteessa yrittänyt kertoa naiselle, että "minä tässä, haloo". Mutta nainen on vaan jotenkin hämmentynyt tilanteesta ja jollain ilmeisellä tekosyyllä poistunut saman tien. Kyllä tässä jotain mystistä tuntuu taustalla olevan. Eikö naisia kiinnosta tutustua mieheen vai merkitseekö sosiaalinen piiri kaikkein eniten?

      • lottamari<3

        Ei se yksinäisyys ole siinä syynä ollut etteikö nainen olisi voinut siihen jäädäkin kanssasi juttelemaan. Ehkä hänellä jo oli seuralainen tai oma porukka ja ei halunnut häiritä sinua, jos luuli sinun odottelevan jotakuta muuta tai toista heilaa tms.


      • Niin totta kai se miehen sosiaalisuus kiinnostaa, sillä se kavereiden seurassa liikkuminen antaa aina miehestä sosiaalisen, suositun ja sellaisen kuvan, että miehellä riittää kavereita ja suosiota, eikä kyseessä ole ainakaan mikään yksinäinen luuseri. Yksin jos nuori mies baariin tai laivaristeilylle lähtisi, niin kyllä siinä naiset ja kaikki muutkin ihmiset heti ajattelisivat että siinä on joku yksinäinen luuserimies lähtenyt yksin baariin/laivaristeilylle, kun ei ole hänellä ketään kavereita, joita voisi mukaansa sinne ottaa.

        Ei tollaisiin yksinäisiin nuoriin miehiin halua yhtään ketkään normaalit ja tervejärkiset naiset missään tutustua, se on ihan selvä asia. Usko vaan mua koska mä tiedän tämän asian tällä palstalla kaikkein parhaiten! Eli suosittelen kyllä sitä, ettei kannata missään nimessä lähteä koskaan yksinään mihinkään tollaisiin paikkoihin, kuten baareihin tai laivaristeilyille.


    • Omasta tahdostaan

      Maailma on täynnä,jos mietitään ihan Ulkomaita myöten yksin eläviä sinkkumiehiä ja sinkkunaisia. Äärettömän moni on myös sinkku ihan omasta tahdostaan ja halustaan,koska elämä tuntuu ihanimmalta sekä parhaimmalta sinkkuna. Sinkkuudessa ei ole mitään pahaa.

    • Miksi ihmeessä yksinliikkuva olisi sen parempi tai huonompi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      125
      2741
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      478
      2462
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1857
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1641
    5. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      66
      1297
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      45
      1281
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      87
      1225
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1155
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1116
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1086
    Aihe