Kysytäänpäs tasapuolisuuden vuoksi yhdessäasumiskokemusta omaavilta naisiltakin, että miten elämä muuttuu, kun muuttaa miehen kanssa yhteen. Onko jotain erityisiä tyyppivikoja, joista olisi hyvä tietää etukäteen? :)
Millaista on asua miehen kanssa yhdessä?
38
2192
Vastaukset
Riippuu paljon miehestä, millaista se yhdessä asuminen ja eläminen on. Helppoa se on silloin, kun kumpikin panostaa yhteiseen kotiin suunnilleen yhtä paljon. raskaampaa, jos mies sattuu olemaan sellainen ettei sitä juuri kiinnosta kotiaskareet sen enempää sisällä, kun ulkonakaan.
Eli ts. joudut siivoamaan sen ukonkin puolesta ja huolehtimaan huushollista. Muuttuhan se muutenkin, tarvii ottaa huomioon toisenkin mielipiteet ja mieltymykset ihan kaikessa.- sätkä kone hippi
Parastahan on jos kumpaakaan ei kiinnosta kotiaskareet.
- Sinkkumies 40
No, ei luulisi olevan kovinkaan suuri ongelma, jos nyt puhutaan ihan tavallisista kotiaskareista. Myös sinkku tekee kyseisiä kotiaskareita, eikä niitä voi edes jättää muille (toisinkuin helposti voi käydä parisuhteessa). ;)
Toki asioissa on aina vivahde-eroja, eli onko se koti koti, vai joku kaupan kataloogista kopioitu linna, josta puuttuu omaperäisyys ja käytännöllisyys kokonaan. Nykyään mm. TV:stä tuupataan kokoajan jotain sisustusohjelmia, joten en yhtään epäile, etteikö tuossakin asiassa joku laita homman aina överiksi, kun pitää tai "on pakko" olla ajan hermolla ja seurata viimeisiä trendejä... Sinkkumies 40 kirjoitti:
No, ei luulisi olevan kovinkaan suuri ongelma, jos nyt puhutaan ihan tavallisista kotiaskareista. Myös sinkku tekee kyseisiä kotiaskareita, eikä niitä voi edes jättää muille (toisinkuin helposti voi käydä parisuhteessa). ;)
Toki asioissa on aina vivahde-eroja, eli onko se koti koti, vai joku kaupan kataloogista kopioitu linna, josta puuttuu omaperäisyys ja käytännöllisyys kokonaan. Nykyään mm. TV:stä tuupataan kokoajan jotain sisustusohjelmia, joten en yhtään epäile, etteikö tuossakin asiassa joku laita homman aina överiksi, kun pitää tai "on pakko" olla ajan hermolla ja seurata viimeisiä trendejä...Ei luulisi niin, mutta kyllä niitä on vaan semmoisiakin miehiä jotka ovat tottuneet elämään ihan tavallisessa kodissa kuin sika kuninkaat. Kaikki jää siihin mihin käsistä sattuu tipahtamaan ja muija kerää. Siisteyskäsitys on puhdas nolla.
Toiset miehet kun ei paljoa siisteydestä perusta. Toi onkin sit oma lukunsa kokonaan tuo sisustutrendien perässä lentäminen. Minä en taas siitä tässä puhunut. Mutta hyvä pointti sulla. Se varmaan on aika oma asiansa sitten se, jos tykkää elää trendien mukaan.sätkä kone hippi kirjoitti:
Ninjoo, mutta kun asut nyt vaikkapa omakotitalossa, niin kyllä se vaan aika karua on ettei mitään haluisi siellä tehdä. Piha kasvaa paskaheinää, roskat lojuu nurkissa, asunto haisee paskalle ja tiskipöytä notkuu likaisista astioista. Hyi saatana, en kyllä sietäs semmosta possua. :)
Perussiisteys pitää hallita ja sika saa pysyä sikalassa.himatuikku kirjoitti:
Ninjoo, mutta kun asut nyt vaikkapa omakotitalossa, niin kyllä se vaan aika karua on ettei mitään haluisi siellä tehdä. Piha kasvaa paskaheinää, roskat lojuu nurkissa, asunto haisee paskalle ja tiskipöytä notkuu likaisista astioista. Hyi saatana, en kyllä sietäs semmosta possua. :)
Perussiisteys pitää hallita ja sika saa pysyä sikalassa.Jossain kerrostaloissa ja rivariasunnoissa ulkopuolet saattaa hoitaa joku taloyhtiö, joskus se jää asukaille sekin. Sitä vaan meinaan, että raskasta on asua ihmisen kanssa jota ei huvita yhtään korjailla omia sotkujaan pois eikä huolehtia yleisestä siisteydestä asuinoloissaan.
On se raskasta, koska se tarkoittaa että sen siistimmän osapuolen harteillehan ne sitten tulee jäämään. Ei kovin reilua minusta.- On niitä naisissakin
himatuikku kirjoitti:
Ei luulisi niin, mutta kyllä niitä on vaan semmoisiakin miehiä jotka ovat tottuneet elämään ihan tavallisessa kodissa kuin sika kuninkaat. Kaikki jää siihin mihin käsistä sattuu tipahtamaan ja muija kerää. Siisteyskäsitys on puhdas nolla.
Toiset miehet kun ei paljoa siisteydestä perusta. Toi onkin sit oma lukunsa kokonaan tuo sisustutrendien perässä lentäminen. Minä en taas siitä tässä puhunut. Mutta hyvä pointti sulla. Se varmaan on aika oma asiansa sitten se, jos tykkää elää trendien mukaan.Mulla oli joskus vähän yli parikymppisenä sellainen 20-vuotias nainen, joka ei ikinä tiskannut, imuroinut tai pessyt pyykkiä. Likaiset pikkuhousutkin olivat milloin missäkin, paitsi pyykkikopassa. Roskia ei vienyt ikinä ulos, ei se osannut kokata mitään syötäväksi kelpaavaa, ja muutenkin oli aikalailla patalaiska haihattelija.
Siedin asiaa siihen asti kun säännöllinen seksi loppui. Jos seksiä ja kosketusta olisin saanut, ja muija olisi edes likaiset pöksynsä pyykkikoppaan kantanut, niin se suhde olisi voinut jatkua pitempään kuin jatkui. Onneksi se suhde kuitenkin päättyi. - Sinkkumies 40
himatuikku kirjoitti:
Ei luulisi niin, mutta kyllä niitä on vaan semmoisiakin miehiä jotka ovat tottuneet elämään ihan tavallisessa kodissa kuin sika kuninkaat. Kaikki jää siihin mihin käsistä sattuu tipahtamaan ja muija kerää. Siisteyskäsitys on puhdas nolla.
Toiset miehet kun ei paljoa siisteydestä perusta. Toi onkin sit oma lukunsa kokonaan tuo sisustutrendien perässä lentäminen. Minä en taas siitä tässä puhunut. Mutta hyvä pointti sulla. Se varmaan on aika oma asiansa sitten se, jos tykkää elää trendien mukaan.Tahmatassuja mahtuu niin miehiin kuin naisiin - ei siis ole sukupuolisidonnainen asia. Perusasiat oppii helposti, vaikka aina ei tarvitse niin viimeisen päälle siistiä ja puhdasta ollakaan.
Tuohon seuraavaan viestiin viitaten, mua on aina ihmetyttänyt toi tiskaaminen. Se, että jopa sinkut pesevät astiansa astianpesukoneella. Iät ja ajat on tullut pestyä astiat käsin, eikä asiaa tarvitse sen kummemmin miettiä. Homma käy paljon kätevämmin kuin se, että kuivattelet astioita ensin puoli viikkoa, jotta saisit pestyä astianpesukoneella täysiä koneellisia :D On niitä naisissakin kirjoitti:
Mulla oli joskus vähän yli parikymppisenä sellainen 20-vuotias nainen, joka ei ikinä tiskannut, imuroinut tai pessyt pyykkiä. Likaiset pikkuhousutkin olivat milloin missäkin, paitsi pyykkikopassa. Roskia ei vienyt ikinä ulos, ei se osannut kokata mitään syötäväksi kelpaavaa, ja muutenkin oli aikalailla patalaiska haihattelija.
Siedin asiaa siihen asti kun säännöllinen seksi loppui. Jos seksiä ja kosketusta olisin saanut, ja muija olisi edes likaiset pöksynsä pyykkikoppaan kantanut, niin se suhde olisi voinut jatkua pitempään kuin jatkui. Onneksi se suhde kuitenkin päättyi.Joo, kuulostaa pahalta minunkin korvaan. :(
Sinkkumies 40 kirjoitti:
Tahmatassuja mahtuu niin miehiin kuin naisiin - ei siis ole sukupuolisidonnainen asia. Perusasiat oppii helposti, vaikka aina ei tarvitse niin viimeisen päälle siistiä ja puhdasta ollakaan.
Tuohon seuraavaan viestiin viitaten, mua on aina ihmetyttänyt toi tiskaaminen. Se, että jopa sinkut pesevät astiansa astianpesukoneella. Iät ja ajat on tullut pestyä astiat käsin, eikä asiaa tarvitse sen kummemmin miettiä. Homma käy paljon kätevämmin kuin se, että kuivattelet astioita ensin puoli viikkoa, jotta saisit pestyä astianpesukoneella täysiä koneellisia :DSe on ihan totta. Aika moni asia on sukupuolesta riippumatonta, itellä nyt on vain kokemusta miehen kanssa elämisestä niin tulee aina mainittua mies omassa tekstissä helpommin. Vaikka nyt toki kaiken aikaa tiedostan myös asian koskevan naisiakin.
Epäsiistejä naisiakin toki olen nähnyt, en onneksi ole asuntoani koskaan kuitenkaan sellaisen kanssa jakanut. :)
Niin, ei ne perusjutut ole vaikeita toimittaa. Tuntuu vaan olevan se laiskuus semmonen enemmän mieleinen juttu ja mielummin annetaan toisen tehdä, niin säästyy itse vaivalta. Pääsee helpommalla.
Se on juuri se mikä mua voi miehessä ärsyttää ja ärsyttää omassakin miehessä välillä aikalailla. Jätetään lojumaan pitkiksi ajoiksi jotain mikä kuuluis roskiin tai sille on olemassa oma paikkansakin, kuten nyt tuossa oli edellä kerrottu likaisista vaatteista. Pyykkikoriin ne kuuluis, ei ole kivaa toisen nyppiä niitä ympäri asuntoa oikeaan paikkaan. Tai astiat jää lojumaan pöydille ympäriinsä missä nyt suinkin on käytössä ollut, ei edes vain keittössä.
Työllistää aikamoisesti sitä joka sitten siivoilee sen sottapytyn jälkiä. Jokusen kerran menee ok, mutta vuodesta toiseen saa niskavillat nousemaan pystyyn.
>:(
Kovasti vielä nyppii, kun asiasta sanoo "voisitko viedä itse nämä astiat ja purkit tiskiin ja roskiin", niin toinen sanoo usean päivän lojumisen jälkeen "olin juuri viemässä" kun itse tartut siihin läjään käsiksi viedäksesi pois. Vasta siinä vaiheessa havahtuu siihin, että ne lojuu siinä vieläkin ja muka oli juuri viemässä niitä pois. Reilusti voisi jättää sen sanomatta ja sanoa suoraan, "jätin ne sun siivottavaksi."
Nojuu, sinkulla varmaan harvemmin tulee paljon tiskiä ihan koneellista. Ellei ole kova kokkaamaan erilaisia ruokia ja pitämään kavereille ruokakestejä. Onhan toki niitäkin, jotka aina ottaa uuden astian ku kerran on vaikka lasista juonut. Äkkiä niitä sillainkin kertyy tiskattavaksi. :)
Meilläkin vaikka on kolmihenkinen perhe, ei sitä tiskiä tule jokapäivä koneellista. Kahdessa päivässä jo kyllä on koneessa sopivan täyttä, voi ihan jo pestä pois. Kyllä sitä pärjäis silti ilman konettakin. Vuosia pärjätty tiskaharjalla ja altailla.sätkä kone hippi kirjoitti:
Piti sulle jo eilen vastata, että totta tuokin. Kaksi samanlaista lasta leikkii parhaiten yhdessä. Kun kumpaakaan ei kiinnosta siivoamin, olisi hyvä ettei kumpaakaan myös ärsytä epäsiisteys ja sotku. :)
Silloinhan se toimii varsin hyvin yks yhteen. Mut sitten tilanteessa, jossa siisteyskäsitykset ei oikein kohtaa (tai muutkaan asiat) se voi alkaa käydä sen verran rasitteeksi, että helposti siitä syntyy jo riitakin. Vähintään tulee sanottua eli miehen kielellä motkotettua. Naisen sanomiset on aina motkottamista, miehen taas vaan älykästä ohjeistamista. ;)
Näin siis meillä saa asian kuulla olevan. No sarmasmia siinä toki on mukana, mutta siinä kohdassa sekin ärsyttää. Ilmeisesti on tarkoituskin.himatuikku kirjoitti:
Se on ihan totta. Aika moni asia on sukupuolesta riippumatonta, itellä nyt on vain kokemusta miehen kanssa elämisestä niin tulee aina mainittua mies omassa tekstissä helpommin. Vaikka nyt toki kaiken aikaa tiedostan myös asian koskevan naisiakin.
Epäsiistejä naisiakin toki olen nähnyt, en onneksi ole asuntoani koskaan kuitenkaan sellaisen kanssa jakanut. :)
Niin, ei ne perusjutut ole vaikeita toimittaa. Tuntuu vaan olevan se laiskuus semmonen enemmän mieleinen juttu ja mielummin annetaan toisen tehdä, niin säästyy itse vaivalta. Pääsee helpommalla.
Se on juuri se mikä mua voi miehessä ärsyttää ja ärsyttää omassakin miehessä välillä aikalailla. Jätetään lojumaan pitkiksi ajoiksi jotain mikä kuuluis roskiin tai sille on olemassa oma paikkansakin, kuten nyt tuossa oli edellä kerrottu likaisista vaatteista. Pyykkikoriin ne kuuluis, ei ole kivaa toisen nyppiä niitä ympäri asuntoa oikeaan paikkaan. Tai astiat jää lojumaan pöydille ympäriinsä missä nyt suinkin on käytössä ollut, ei edes vain keittössä.
Työllistää aikamoisesti sitä joka sitten siivoilee sen sottapytyn jälkiä. Jokusen kerran menee ok, mutta vuodesta toiseen saa niskavillat nousemaan pystyyn.
>:(
Kovasti vielä nyppii, kun asiasta sanoo "voisitko viedä itse nämä astiat ja purkit tiskiin ja roskiin", niin toinen sanoo usean päivän lojumisen jälkeen "olin juuri viemässä" kun itse tartut siihin läjään käsiksi viedäksesi pois. Vasta siinä vaiheessa havahtuu siihin, että ne lojuu siinä vieläkin ja muka oli juuri viemässä niitä pois. Reilusti voisi jättää sen sanomatta ja sanoa suoraan, "jätin ne sun siivottavaksi."
Nojuu, sinkulla varmaan harvemmin tulee paljon tiskiä ihan koneellista. Ellei ole kova kokkaamaan erilaisia ruokia ja pitämään kavereille ruokakestejä. Onhan toki niitäkin, jotka aina ottaa uuden astian ku kerran on vaikka lasista juonut. Äkkiä niitä sillainkin kertyy tiskattavaksi. :)
Meilläkin vaikka on kolmihenkinen perhe, ei sitä tiskiä tule jokapäivä koneellista. Kahdessa päivässä jo kyllä on koneessa sopivan täyttä, voi ihan jo pestä pois. Kyllä sitä pärjäis silti ilman konettakin. Vuosia pärjätty tiskaharjalla ja altailla.Ja tosiaan miksi joskus tulee jätettyä lojumaan muutamiksi päiviksi (vaikka mieli tekisi siivota heti pois ne toisenkin sotkut). Sitä koittaa testata missä kohtaa se oma havahtuminen toisella tulee siihin, että "jaa niin noikin pitäs varmaan tosta siivota pois.". :)
Mut ei sekään toimi siis. Lojuu kun lojuu..
Tässä yt sinkuille elävää raporttia parisuhteen yhdenlaisesta erilaisuudesta ja miten siitäkin voi tulla rasite. :) Ei se siis aina ole vain juhlaa tosiaankaan tää parisuhteessa eläminen, vaikkei siitä yleensä ääneen juuri muille puhuta. Ei valitella ääneen. Tuli nyt sitten avastua suu tästä aiheesta. :)
- kunnollinen ATM
Varmaan aika kamalaa, jos ottaa jonkun pelimiehen baarista. Kannattaa ottaa kunnon mies. Moni ATM on sellainen, hiljainen, kiltti ja rauhallinen.
- mörmörmör
Ihan mukavaa on ollut nalkutusta lukuunottamatta. Itse en ole niin siivousfriikki, enkä oikein välitä sistustuksesta. Olen tavallaan itsekin aika miehekäs. Luulen, että mulla olisi naisen kanssa vaikeampaa. Joka tapauksessa jos kommunikaatio pelaa ja kumpikin ymmärtää toista, niin olo on mukavaa.
- antti _jii
ottaisitko tälläisen miehen ,kun minä asumaan kanssasi.
- Pelaan päivittäin pleikkkarilla ja tietokoneella siinä yleensä hurahta koko päivä
- Olen myös nettitriippuainen
- Olen työtön
- Käytän suurimman osan rahoista peleihin ja erillaisin lisäosiin esim ratti autopeliä varten..
- En pidä siivoaisesta ja siivoan joskus jos jaksan.
- En ymmärrä sisustamisesta mitän äitini on ostanut ja sisustanut asuntoni enkä viitsi tuhlata rahaa itse huonekuluihin enkä sisustamiseen.
- En pahemmin juo alkoholia enkä polta.
- En käy baareissa mutta joskus satunnaisesti saatan käydä jonkun hyvän hevibändin keikalla- mörmörmör
Voisin ottaakin. Riippuu muista ominaisuuksista.
No oma harrastaminen/työ vie myös aikaa, joten olisin ihan tyytyväinen siihen, että molemmat vaan lähinnä kököttää omassa nurkassaan suurimman osan päivästä. Ja musta saisit käyttää rahasi mihin haluat. Itsellänikin on harrastus, joka imee rahaa ja olisin välillä poissa useita öitä metsissä römyten. Olen aika köyhä, joten rahaa ei olisi oikeasti mihinkään kamalan isoon, enkä haluaisikaan... Omakotitalot ja sen sellaiset ei ole mua varten.
Siivoaminen voisi olla ongelma, koska minäkään en huomaa siivota. Vihaan siivoamista. :P Ehkä joku vuorosysteemi pitäisi keksiä.
Minä käytän alkoholia välillä. Olen kunnolla kännissä kerran viikossa. En kuitenkaan polta. Tykkään juoda yksin ja lähinnä vaan maalaan hulluna ja kirjoitan kun juon.
Ja mä olen muuten assburgernainen ja mulla on jo kumppani, mutta ei tuo minusta kuulosta pahalta. :) - ääsburgermies
mörmörmör kirjoitti:
Voisin ottaakin. Riippuu muista ominaisuuksista.
No oma harrastaminen/työ vie myös aikaa, joten olisin ihan tyytyväinen siihen, että molemmat vaan lähinnä kököttää omassa nurkassaan suurimman osan päivästä. Ja musta saisit käyttää rahasi mihin haluat. Itsellänikin on harrastus, joka imee rahaa ja olisin välillä poissa useita öitä metsissä römyten. Olen aika köyhä, joten rahaa ei olisi oikeasti mihinkään kamalan isoon, enkä haluaisikaan... Omakotitalot ja sen sellaiset ei ole mua varten.
Siivoaminen voisi olla ongelma, koska minäkään en huomaa siivota. Vihaan siivoamista. :P Ehkä joku vuorosysteemi pitäisi keksiä.
Minä käytän alkoholia välillä. Olen kunnolla kännissä kerran viikossa. En kuitenkaan polta. Tykkään juoda yksin ja lähinnä vaan maalaan hulluna ja kirjoitan kun juon.
Ja mä olen muuten assburgernainen ja mulla on jo kumppani, mutta ei tuo minusta kuulosta pahalta. :)Mistähän tollasia assburgernaisia vois löytää?
- mörmörmör
ääsburgermies kirjoitti:
Mistähän tollasia assburgernaisia vois löytää?
Tiedä häntä.. En ole muita tavannut. Muakin kiinnostaisi...
- Autisti Tason Mies
ääsburgermies kirjoitti:
Mistähän tollasia assburgernaisia vois löytää?
Mulle kans!
No eihän sitä ikinä voi tietää, miten livenä kolahtaisi. :)
Mutta itse olen kyllä aika liikunnallinen ihminen, ja mieluusti vietän vapaa-aikaani ulkona. tiedä vaikka alkaisi jossain vaiheessa ärsyttämään miehen jatkuva koneella roikkuminen. Saattaisin vaikka alkaa nalkuttamaan.
Tämän takia olisikin toiveena että mies olisi edes hiukka samanhenkinen itseni kanssa (kun taas nettitreffikokemusteni perusteella miehet eivät välitä tuosta samanhenkisyydestä pätkääkään...)
- atn.
Paratiisi.
- ...
Parhaimmillaan miehen kanssa asuminen on ihanaa. Hellyys ja läheisyys on läsnä arjessa. Koti tuntuu turvalliselta ja lämpimältä paikalta, jonne on ihana palata työpäivän jälkeen.
Arjen askareet voidaan jakaa, kuka mitenkin, mutta tärkeintä, että kummatkin panostavat yhteisen arjen sujumiseen.
Exäni kanssa muinoin kotityöt hoidettiin suunnilleen puoliksi. Viikkosiivoukset tehtiin yhdessä, jos minä tein ruoan, exä korjasi pöydän, jos minä istutin kesäkukat, exä pesi autot jne. Yhdessä tehtiin kaikenlaista lenkkeilystä leffailuun, kummatkin kuitenkin omat harrastuksena toki säilyttäen. Iltaisin sai käpertyä toisen kainaloon ja sunnuntaiaamuisin herätä siihen, että mies oli keittänyt kahvit valmiiksi ja tuli herättelemään suudelmin...
Tuo oli arkea siis kun meni hyvin. Loppuaikoina yhdessä asuminen oli aikamoista tuskaa, joka oli lähinnä sitä, että mies meni nukkumaan ennen minua ja minä jäin itkemään kodinhoitohuoneeseen, etten herättäisi toista...
Yksin on ihan hyvä asua, vaikka pikkuhiljaa ehkä kaipaankin miestä elämääni.- .................
kuulostaa ihanalta!
- ...
................. kirjoitti:
kuulostaa ihanalta!
Ihanaa se olikin... Tässä tapauksessa sanonta "kaikki hyvä päättyy aikanaan" pitää aikalailla paikkaansa.
"Loppuaikoina yhdessä asuminen oli aikamoista tuskaa, joka oli lähinnä sitä, että mies meni nukkumaan ennen minua ja minä jäin itkemään kodinhoitohuoneeseen, etten herättäisi toista..."
Niinpä, tähänhän se voi aina mennä. Senpä takia tässä ei viitsikään ihan ketä tahansa siihen kotileikkiin kelpuuttaa, vaan mieluummin sitten etsiskelee vähän pitemmän aikaa . Eli miesten mielestä on niin hemmetin nirppanokka, ettei kukaan kelpaa...
- Aikuisista miehistä:
Laadukkaan miehen kanssa eläminen (= asuminen) on erittäin antoisa ja tyydyttävä kokemus. Valitettavasti mies on vain seksuaalisuudeltaan erittäin helposti kiihottuva olento, eli kovasti saisi paiskia ylitöitä kyetäkseen täyttämään laadukkaan miehen kaikki vaatimukset. Viimekädessä se on sitten alkoholilla vauhditettu libido, joka vie laadukastakin miestä toteuttamaan itseään suhteen ulkopuolisissakin sängyissä, koska cusi noisee niin helposti halutun uroksen kaaliin ja naisten reidet aukeavat niin naurettavan helposti.
Joo, ja siihen päättyy sitten se laadukkuuden illuusio.
Eipä ole kehumista muissakaan, jos parisuhteesta puhutaan. Samaa latua nekin pian hiihtävät, eli muna vie miestä vaikka kotona olisi millainen hottis odottamassa. Testosteronin otettua yliotteen ei urokselle riitä yksi poljettava, useammasta taas tulee ongelmia ja pahimmassa tapauksessa jälkelisiäkin, joten lopulta sitä ollaan sitten esim. täällä ruikuttamassa kun ikä jo painaa ja nuorilla naisilla on niin helevetin kovat vaatimukset.
Mutta samapa se mulle, nuoria miehiä pukkaa toisesta päästä koko ajan maailmaan ja ne tuntuvat arvostavan aikuista naista, joka ei vaadi miestä liimattavaksi kylkeensä, vaan ymmärtää mitä on pitää hauskaa.
I'm a very, very satisfied single woman. ;)- hanamoukka
Tuntuupa itsellesikin irtomuna kelpaavan, joten mitä valitat?
- Aik. ja blaa blaa...
hanamoukka kirjoitti:
Tuntuupa itsellesikin irtomuna kelpaavan, joten mitä valitat?
En valitakaan enää, ystäväiseni, puhuin parisuhteessa elämisestä miesten kanssa. Nyt ei ole enää niitä murheita mulla, joten mun elämä on kivaa. :)) Eikö sun ole?
- iiics
Jos haluaa miehen tekevän osuutensa kotitöistä, pitää myöntyä siihen että kotiin hankitaan hurisevia ja ujeltavia laitteita.
Viimeistään miehen mukana ellei ole jo ennestään kotiin ilmestyy huippuunsa viritetty kotiteatterisysteemi ja häiriintyneen kokoinen tv-ruutu.
Jatkossa tabascopullot on kroonisesti tyhjiä, osta miten paljon ostat.
Hyvänä puolena mies tuottaa huoneistoon lämpöä ja sen voi siirtää haluttuun paikkaan ilman johtohässäköintiä. Toimii myös sisustuselementtinä ja kodinvahtina.- törkeää
Miehen esineellistämistä.
- iiics
törkeää kirjoitti:
Miehen esineellistämistä.
Mies haluaa olla esine.
Meillä taas ei mies kaipaa kotiteatteria tms. härveleitä mitä usein miehien kuulee haluavan. Pitää niitä rahan tuhlauksena, mutta haluaa käyttää aikaansa oman tahtinsa mukaan. Eli jos pyytää nyt tekemään jotain avuksi, hän tekee kun itselle sopii eli ei ainakaan kohta. Ei ainakaan just silloin, kun mä toivoisin tai tarttisin. Saan odotella tai tehdä ite. Yleensä teenkin ite kaiken minkä kynene, helpompaa kun ootella että saa jotain aikaan. Tai nalkuttaa..
On sitten kyseessä melkein asia kun asia, omaehtoisesti tekee kun itelle sopii. Hyvänä puolena voisin sanoa, että tekee sentäs kuitenkin kun vauhtiin pääsee. Se vauhtiin pääseminen vaan on joskus niin helvetin hidasta...
Itellä kun tahtoo olla niin, että asiat tehdään alta pois lojumasta mahdollisimman nopeasti ettei ne vaivaa enää hetken päästä tekemättöminä. Mut kun on erilainen niin on ja siitä kyllä joskus täytyy sanoa, mä vähän kärsin suhteessa.
- huohh..
No itselläni on tällänen kokemus:
Tavatessani miehen hän oli unelmatapaus: Piti kotinsa huolellisesti siistinä ja tiskasi, pesi KÄSIN pyykkinsä ja piti puhtaita vaatteita, teki ruokaa, oli hellä ja hoitava, kiltti.
Yhteenmuuton jälkeen: ei tiskannut, ei siivonnut, piti samoja reikäisiä kalsareita jopa kuukauden ennen kuin viskasi pesukoneeseen (jos en minä sitä tehnyt), ei tehnyt ikinä ruokaa, joskus saatoin saada miehen pilkkomaan esim. sipulia, mut siitäkin hän jaksoi kälättää. Kanssani ei vietetty paljoa aikaa vaan oltiin koko ajan koneella pelejä pelaten tms. Jos pyysin häntä halimaan esim. sohvalle, hän saattoi suuttua et miksi pitää koko ajan halia. Ja sitten kun otin läheisyyden ja yhdessäolon puutteen puheeksi niin mies sanoi, että ollaanhan me koko ajan yhdessä ja lähekkäin (hän pelaa pelejä ja itse teen kotiaskareita tai katson telkkaria) toi oli miehen mielestä läheisyyttä????? Kaiken lisäksi mies oli koko ajan äkäinen ja mustasukkainen. No arvatkaapa onko entinen mies nyt.
En tiedä onko muut miehet tollasia huijareita, mut päätin, että en aio edes kokeilla. Tuostakin suhteesta aiheutui vain mielipahaa ja särjin sydämeni. Parempi olla yksin kun en halua riskiä ottaa et tulis paska mies taas kohalle.Halusi vain tehdä alkuun hyvän vaikutuksen. Näinhän se on, että matkalla ne ristiriidatkin usein vasta paljastuu. Harvoin kukaan tulee suu auki huutaen kertomaan kaikki omat "paheensa" tai miksikä noita nyt haluaa kutsua. Ihan kuin työpaikkahaastattelussakin, niistä vähemmän mukavista asioista yleensä pysytään ihan vaiti ja markkinoidaan vain niitä hyviä ominaisuksia. Kun on päästy taloon sisään, aletaan lipsumaan ja totuus paljastuu. :)
Kai sitä ajatellaan, että tää on nyt varma nakki ei tässä nyt enää tartte esittää.Ja niin, ei niin täydellistä ihmistä taida olla olemassakaan, etteikö häneenkin jossain asiassa pettyisi. Jossain asiassa on ihan unelma ja toisessa ei handlaa ollenkaan. Eikä se välttämättä ole ees huijausyritystä, ei vaan ole kaikessa samanlainen ja hallitse kaikkea.
Valintojahan nää ihmissuhteet aina on, mitä on valmis sietämään kun jotain vähemmän imartelevaa toisesta oppii tuntemaan.
- mocker-fani
Miksei ketjussa ole lifemockerin asiantuntevia kommentteja?
- lifecocksucker
tosiaan, missä on lifefucker ?. se aasihan yleensä on joka paikassa viisastelemassa. ei saatana, voisko olla että se mulkero olisi vihdoin viimein hankkinut elämän?.
- lifeless limpcock
lifecocksucker kirjoitti:
tosiaan, missä on lifefucker ?. se aasihan yleensä on joka paikassa viisastelemassa. ei saatana, voisko olla että se mulkero olisi vihdoin viimein hankkinut elämän?.
"voisko olla että se mulkero olisi vihdoin viimein hankkinut elämän?"
Sellainen ei ole mahdollista tyypille, joka on kaiken elämän ulkopuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124600MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912366Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5671800- 91503
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3958