Tapahtui Turussa

Big-Bubba

Koska jengi VAATII mua koko ajan skrivaan lisää tositarinoita salilta ja Stadin yöelämästä niin kai se on vähän PAKKO kertoo lisää. Nyt mennään kuitenkin Stadin ulkopuolelle.

No, yx kerta kesän alussa päätettiin bodarin kanssa mennä mun uudella Porschella testaan sekä autoa että Turun salit.

ANYWAY, oli vitun tylsää ajaa Turkkusse kun alko näkyä enemmän ja enemmän juntteja, onnex oli kunnon biili alla niin ei tarttenu kauaa ihmetellä. Vedettiin välillä piennarta pitkin jonojen ohi. VÄHÄN juntit tsiigas, ne ei ollut KOSKAAN nähny moista touhua eikä yhtä hienoo autoo kun mun Porsche.

FUNSATKAA: joku vitun juuba yritti matkii meitä ja tuli perässä piennarta pitkin... EI VITTU! Muutama minsa ja sen juntin joku-Toyota tai muu idän ihme oli katollaan. Hahahhaha, VITTU me REVETTIIN bodarin kanssa. Ei pidä ajaa lujaa jos ei klaaraa hommaa yhtä hyvin ku mä.

Kuitenkin meni ruuhkan takia yli tunti sinne vitun persläpeen vaikka uhosin bodarille et menee alle tunti. Lyötiin vetokin, jouduin ostaan bodarille viis kiloo hydrolysoitua heraa. Vieläkin vituttaa. Onneks sain ne yheltä mun fanilta, jolla on oma putiikki, halvalla, 90% ale eli 10 egee palo kuitenkin. Saatana.

Viimein perillä. WHAT THE FUCK!!! Tääkin mesta on ihan käpykylä. ”Äkkii salille ja sit vittuun täältä”, bodari mesos. Rauhottelin sitä vähän, tsiigattiin vähän ympärille ja hogasin heti kolme VITUN sexyä muijaa jotka tsiigas meitä ihastuneena. Vielä enemmän kun vedin mun mahtavan ja KUULUISAN tupla-haba-posen.

Bodari vinkkas sormella pimut jutskaan. Sitten vähän tentattiin maitopilluja, jos ois joitai hyvii mestoi, mut ei niitä kuulemma ollu. Ei ihme, oli sen näkönen synkkä käpykylä. Alko taas vituttaa, kahessakin mielessä kun tsuumasin yhen pimun kaula-aukkoon. "Hihhihihih, mitä sää kattot", piimäpillu kihers. VITTU mä katon MITÄ mä haluun AINA ku mä haluun. Pimu säikähti ja alko pyydellä anteeks, ”eiku mä tarkotin et kato vaan”. No, rauhotun äkkii kun tsekkasin sen perät. Namupala.

Sovittiin et pimut tulee näyttään treenisalit meille ja sit mennään bisselle ja paneen niitä. Ne ite ehdotti panemista ennenku mä ees ehin. NOU hätä, I like fast women and fast cars. Näki kun pimut ihaili meitä, ”ja kun te ootte hesalaisia”, Hmhh, ollaan siis stadilaisia, oikasin niitä. Se oli niistä jotain ihan ihmeellistä. Sääliks käy maalaisia. ”Onnex saa asuu Stadissa” bodari sano. Olin ihan samaa mieltä. Se on kuningas-mesta ja me mestan kingit. KAIKKI sanoo niin, ja jos ei sano, PIAN SANOO ku vähän ravistellaan niitä.

ANYWAYS, pimut tsennas sen junttilan ja pian hitattiin yx mesta minne kantsi mennä ineen tsekkaan tilanne ja vähä tsuumaan kamoja lähempää. VOI VITTU!!! Halpaa paskaa joka puolella, kestäiskö toi vinopenkki ees mua yksinään, saati sit kun rupeen vetään 250 kilolla vinopenaa. Alko vähän huolestuttaa. Ja ne kyykkytelineet. WHAT THE FUCK! ”Ei varmaan kestä 400 kiloo”, bodari funtsas ääneen. ”Pitäskö laittaa vaan 350 kiloo ja vetää etukyykkyy” mä funtsin. NOH, elämässä pitää ottaa riskejä ja päätettiin vetää SIKAKOVA pena/vinopena/ kyykkytreeni.

Laitteet veny ja paukku ja piti vitun kovaa kitinää, mut saatiin tehtyy MELKEEN koko treeni kun kyykkytelineet LYHISTY. Oltiin ladattu tankoon viishunttii romua ja olin jus nostanut kasin ja laiton romut takas, samassa telineet päätti nöyrtyä. HIRVEE METELI, koko sali tsiigas ja haukko henkeensä.

Samaan aikaan kuulu samanlaista meteliä toiselta puolelta salia. Bodari siellä hajotti vinopenan, onneks sitä ei sattunut vaikka tanko putos sen rinnalle. Menin apuun ja nostin sen 260 kiloo pois bodarin sylistä. VITTU jengi tsiigas, ne ei ollu KOSKAAN NÄHNY vastaavaa, EI KUKAAN ollut missään- eikä tuliskaan näkeen ennen ku me mentäs hajottaan paikat.

Joku faksi singahti paikalle ja alko punasena kysellä mitä on tapahtunut. Sit ku se hogas laitteet paskana se alko mesoon, ääni kohos falsettiin ja se uhkas korvausvaatimuksilla. ”Totta turiset, turvenuija” bodari sano, ”me vaaditaan korvauksia kivusta ja särystä” HAH! Ihan niinku muka meitä sattus IKINÄ.

Neuvolassa punnittava (

5

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pencil neck

Hyvä Bubba, toi oli mahtava jutska! Vittu mä olin ihan tohkeissani ku mä luin sitä. Varsinki se oli hyvä juttu ku te pistitte sen typerän faksin ojennukseen, upeeta! Lisää hyvii juttuja Bubba (slurps slurps) sä oot mahtava tyyppi, voi että mä ihailen sua!

• Mike

...jos on keskenkasvunen, kuullosti aivan kuin Tony Halmeen tekemä tarina, aivan, tarina se on joka ei perustu mihinkään todellisuuteen, "Big-Buuba" tai jotain, sulla on yhtä paljon munaa varmasti kuin harry potterilla.

• Maukka

...täytyy olla Tony Halmeen luokkaa. Ja sehän on tietty hyvä, koska hän on vakavasti otettava kansanedustaja.

• Nauran sinulle

Siis yritätkö sanoa että hesassa kaikilla naisilla on hehtopillut.

• arnold

Ihme

Hetken aikaa tuo sairas bubba osasi olla hiljaa mutta taas jatkuu mee nyt hyvä mies hoitoon

Ps.Ketä helvettiä kiinnostaa sun mielikuvitus tarinas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4556
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      88
      4262
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      71
      3718
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3647
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      117
      2687
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2488
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2382
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2369
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2359
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2234
    Aihe