Hassua lukea eri palstoilta kuinka jotkut naiset hehkuttelevat ylpeinä miten he iskevät miehen? Toisaalta jotkut kyselevät epätoivoisina kikkoja asian tiimoilta.
Eihän miehen iskemiseen tarvita mitään taitoja, ei yhtään mitään. Normaalin ulkonäön ja siisteyden omaavan naisen ei tarvitse kuin sanoa miehelle, että lähdetään, ei siis tarvitse edes kysyä lähdetäänkö ja kas mies kuin mies on isketty.
Erikseen on sitten se saako miekkosen pitävään koukkuun. Se on monimutkaisempaa eikä tulokset ole yhtä hyviä kuin pelkästään tilapäiseen tarpeeseen iskennässä.
Joukosta poiketen nuoret poikaset ovat vaikeampia iskettäviä, ei siksi, etteivät olisi halukkaita vaan siksi, että ovat epävarmoja itsestään ja oikeista toimintatavoista. Heidät saa rentoutumaan vanhemmat naiset, jotka muistuttavat heitä äiteestä joka ei naura epäonnistumisille ja hapuilevalle toiminnalle.
Yhtäkaikki, normaali nainen normaalilla itsetunnolla saa vuoteeseen ilman mitään osaamista tai kikkailua 99 miestä sadasta. Se yksi soittaa sitten myöhemmin ja kysyy onko tarjous vielä voimassa kun viimeksi oli vaimo mukana, eikä siksi voinut heti lähteä.
Vaikeaa iskeä
27
6878
Vastaukset
- hämmästynyt
En ihan usko,että se noin vain käy. En siis ollenkaan epäile naista ja hänen viehättävyyttään mikäli on normaali ja siisti , mutta että ovatko KAIKKI miehet noin vain iskettävissä ja lähtevätkö noin helposti ehdottelijan matkaan vaikka olisivat naimisissakin? Siis eikö miehillä ole minkäänlaista moraalia ja ajattelevatko todellakin ihan kaikki miehet munillaan? Vaikea uskoa ihan tällä istumalla ukkomiehistä. Vapaat tehkööt mitä ikinä lystäävät mutta avioliitossa on lupa odottaa uskollisuutta miehiltä. Olenko sinisilmäinen?
- toinen mies
Ei kaikki miehet toki varattuina lähde vieraiden naisten mukaan. Joillekin meistä kun tunteet ja omien lupausten pitäminen ovat pelkkää mekaanista jyystöä tärkeämpiä. Sinkkumiehistä varmaan suurimpaan osaan tuo edellä kirjoitettu kyllä pätee.
- hämmästele
Kyllä ne lähtee oli liitossa eli ei. Ainakin jo pisempään liitossa kärsineet menevät kassit pitkällä edessä ponkottaen.
- moks
Enpä ole missään suhteessa ikinä ketään pettänyt, eikä ole todellakaan ollut mielenkiintoa lähteä kaikkien siistien naisten mukaan edes "villinä" sinkkuna. No, meitä on erilaisia ja jotkut tyytyvät melkein mihin tahansa. Omapahan on asiansa.
- koukkuun?
Näinpä. Ei miehen iskeminen vaikeata ole. Jokainen olisi lähtenyt mukaan. Jos vaimon kanssa liikkuu niin myöhemmin sitten. Mutta se jos pitävään koukkuun haluaa, onkin jo monimutkaisempaa. Tiedän.
Kerropa siitä enemmän. - poikkeava?
Olenko sitten jotenkin poikkeava mies (26v) kun en joka tytön matkaan lähde? Kukaan ei ole tosin tullut suoraan kysymään, että lähdetkö, mutta pakkeja olen joutunut jakelemaan. Jos en ole tosissani kiinnostunut naisesta, en ala mitään leikkimäänkään. Ja oman kullan olen myös löytänyt.
- Pirjo.
Oon ihan samaa mieltä!
Siis mun ei tartte kun katsoa miehiä vähän tavallista kauemmin, niin ne alkaa siinä samantien jo riisumaan vaatteitaan.
Kauhean nolostuttavaa!
Auta armias, jos satun olemaan hyvällä tuulella ja vahingossa hymyilen miesten suuntaan. Vaatteet lähtee samantien ja heti ollaan nylkyttämässä itseään jalkaani vasten.
Vastenmielistä!
Kerran tapahtui tosin sellaista, ettei eräs mies reagoinut tavallisiin iskukeinoihini lainkaan. Siis että on olemassa mies, joka ei lähtisi heti sänkyyni kanssani? Ei kai nyt sentään!
Ahdistuin suunnattomasti - missä vika?
Niin, homohan se oli. Lisäksi kastroitu ja äiti oli kuulemma pienenä pakottanut syömään läskiä.
Että sellasia te miehet olette.- colorfull
Pirjoseni, luin viestisi kaikessa rauhassa täydellisessä hiljaisuudessa. Luin sen ajatuksella ja annoin mielikuvitukseni lentää. Tulin siihen tulokseen, että olet miesten suhteen saamaton ja pönkität huonoa itseluottamustasi latteuksilla miehistä. On mahdollista, että suurimman osan miehistä saa matkaan, mutta kyllä matkalle pyytäjässä täytyy todella olla jotain. Sinusta ja kaltaisista paistaa lävitse luonnottomuus ja naisen irvikuva, et saisi minua etkä minunlaisia ikinä matkaan.
On myös miehiä, jotka eivät ole kullinsa vaan järkensä ohjailtavissa.
värikäs - ajatellen
mihet on kuin kujakoirat aina heppendaali pystyssä
- Mob
colorfull kirjoitti:
Pirjoseni, luin viestisi kaikessa rauhassa täydellisessä hiljaisuudessa. Luin sen ajatuksella ja annoin mielikuvitukseni lentää. Tulin siihen tulokseen, että olet miesten suhteen saamaton ja pönkität huonoa itseluottamustasi latteuksilla miehistä. On mahdollista, että suurimman osan miehistä saa matkaan, mutta kyllä matkalle pyytäjässä täytyy todella olla jotain. Sinusta ja kaltaisista paistaa lävitse luonnottomuus ja naisen irvikuva, et saisi minua etkä minunlaisia ikinä matkaan.
On myös miehiä, jotka eivät ole kullinsa vaan järkensä ohjailtavissa.
värikäsLuulenpa, että Pirjo kuitenkin vastasi aloittajalle satiirinomaisesti, ettei asiat aivan aloittajan esittämällä tavalla mene. Mielestäni se oli ihan piristävän korostuneen yleistävä vastaus aloittajan korostuneen yleistävään kirjoitukseen.
- uusi lehti
Mob kirjoitti:
Luulenpa, että Pirjo kuitenkin vastasi aloittajalle satiirinomaisesti, ettei asiat aivan aloittajan esittämällä tavalla mene. Mielestäni se oli ihan piristävän korostuneen yleistävä vastaus aloittajan korostuneen yleistävään kirjoitukseen.
Kärjistys varmaankin tarkoituksella, mutta totta toinen puoli.Olen vakuuttunut siitä, että myös toisenlaisia miehiä on. He ehkä ovat elämässään menettäneet jo jotain tärkeätä, ja ovat siten joutuneet huomaamaan ihmissuhteiden, parisuhteenkin tärkeyden. Ja ovat valmiita satsaamaan siihen eritavalla kuin esim. ensimmäisessä suhteessa.
- nainen
..hyvä "Pirjo"... !!!
joskus on kiva ruokiksella saada murut kurkkuun!! - kalkkis
Joo muistan kyllä nimisesi naisen, joka yritti samalla tavalla iskeä minua nuoruudessani. No, ei se onnistunut, vaan ujo vaikka olinkin iskin sen kaimasi tyttökaverin. Kas kun jäi kaimastasi vähän se vaikutelma että keräilee näitä valloituksia, ja minä etsin taas vähän vakavampaa. No, se liitto on jo historiaa (parikymmentä vuotta kesti kuitenkin) ja minä taas vapaa, mutta tuskin sen helpommin iskettävissä.
- eräs
tulin siihen tulokseen, että haluaisin useammin törmätä miehiin, jotka eivät lähtisi mukaan. Sen takia, että minulle jäisi sellainen tunne, että on vielä miehiä, jotka haluavat olla uskollisia naiselleen.
- nainen
kuinka paljon on vielä naisia sekä miehiä, jotka haluavat olla uskollisia kumppaneilleen. Riippuu ihan paikoista, joissa käy. Toisissa saa lähes aina olla rauhassa ja joissain ei koskaan.
- tyttö_helsingistä
nainen kirjoitti:
kuinka paljon on vielä naisia sekä miehiä, jotka haluavat olla uskollisia kumppaneilleen. Riippuu ihan paikoista, joissa käy. Toisissa saa lähes aina olla rauhassa ja joissain ei koskaan.
...mutta läheskään kaikki uskolliset avo/aviomiehet eivät juokse ravintoloissa! Ehkä ravintoloissa istuvista miehistä siis suurin osa lähteekin naisen matkaan, mutta se ei ole mikään edustava otos koko miespopulaatiosta.
Minun avomieheni (joka ei todellakaan edes sinkkuna lähtenyt kenen tahansa siistin naisen mukaan) kävi tsekkaamassa kaupungin iltaelämää viimeksi muutama kuukausi sitten, ja silloinkin olimme liikkeellä yhdessä. Erottajalla oli liian täyttä, joten jatkoimme toiseen paikkaan. Pysähdyimme kuitenkin jostakin syystä ennen sisään astumista paikan ulkopuolelle ja kurkistimme lasiseinien läpi sisään.
Totesimme, että kaikki sisällä olijat näyttivät siltä, että halusivat joko ottaa kännit tai iskeä jonkun. Kumpikaan meistä ei halunnut kumpaakaan vaihtoehtoa. Tajusimme, että oma kotimme on lisäksi itse asiassa mitä tahansa baaria mukavampi ympäristö. Ihmettelimme hetken, mikä meihin oli mennyt kun emme menneet suoraan kotiin.
Ja kaikille keski-ikäisyydestä kuittailijoille tiedoksi: olemme 26-vuotiaita.
:)
- nainen
Kyllä miehen iskeminen on helppoa jos vain joku pitäis saada ja fiiliskin on sellainen. MUTTA mutta. Vaikeaa on iskeä tuttu ja rakastettava mies vaikka tietääkin hänen olevan kiinnostunut.. (tämä esimerkki tapauksesta, jossa mies on sinkku ja nainen ei).
- hah
En ole kummoisen näköinen mies, mutta eipä minua kiinnosta naiset jotka tulevat sanomaan "lähdetään". Kymmeniä naisia yritti jotain tuollaista tai suoraa lääppimistä. Ei kiinnostaneet nämä tyypit kun olin sinkku eikä kiinnostanut kun seurustelin. Eikä kiinnosta nyt avoliitossa.
Toki pidän avoimista eleistä ja suoruudesta, mutta tuollaiset "lähdetään"-naiset ovat olleet aina säälittäviä.
Ehkä pätee joihinkin luuseribaareihin, jossa juopot nököttää päivästä toiseen eikä mitään tapahdu. Sieltä saa varmasti jonkun hampaattoman mukaan, kun sanoo "lähdetään". - totta
Jotkut kieltää asian mutta siihen on toki hyvä syy, heitä ei koskaan ole kukaan edes yrittänyt saada mukaansa.
Toiset tarttuu "lähdetään" sanaan ikäänkuin se olisi jokin avainsana. Toki tuossa tarkoitetaan yleisemmin naisen tapoja ilmaista suoraan halunsa mieheen.
On tietysti myös haluttomia/kyvyttömiä miesparkoja joilla on työ ja tuska hoitaa edes oma pulisonsa. Hekin haluaisivat mennä jokaisen naisen kanssa mutta kun ei riitä kyvyt. He voivat nyt tässä hehkutella, etteivät ainakaan he koskaan lähde, jotain iloa asiasta heillekkin.
Ja kuten kaikessa niin myös tässä, aina on olemassa se poikkeus joka vahvistaa säännön. Jos joku kirjoittaisi kaikkien juovan joskus vettä niin heti ehättäisi joku nurisemaan, ettei hän ainakaan juo koskaan vettä.
Kantani on sama, mies kuin mies on vietävissä petiin.- Moks
On ihan sama, mikä kantasi on, totta se ei ole kuitenkaan. Esim. itse olen saanut jo muutama vuosi ihan kyllikseni irtosuhteista, eikä mikään satunnainen kännipano tuntemattoman kenentahansa kanssa kiinnosta. Siitä tulisi suhteettoman suuri morkkis hyötyyn verrattuna.
- huh huijaa
Käytät valtaasi väärin miesten suhteen.
Taidat nauttia vallankäytöstäsi, siitä että mies kuin mies on vietävissä petiin. Onko se sinun elämäsi päämäärä ja täyttymys? Minkälaiset mahdollisuudet luulet sinulla olevan löytää rakastava miessuhde sen jälkeen.
Olet kova ja kyyninen. Et voi tietää, haluaisivatko nämä miehet mennä jokaisen naisen kanssa sänkyyn. Etkä voi tietää heidän kyvyistään mitään. Taidat vetää puoleesi tietyn sorttisia miehiä.
Oletko koskaan kokenut rakkautta? Kyllä mies voi rakkaudesta naiseen olla menemättä sänkyyn viekottelijan kanssa niinkuin myös nainen. Onhan iso riski menettää rakkaansa jonkun epävarman panon takia.
Et arvosta miestä ollenkaan. - Reiska
huh huijaa kirjoitti:
Käytät valtaasi väärin miesten suhteen.
Taidat nauttia vallankäytöstäsi, siitä että mies kuin mies on vietävissä petiin. Onko se sinun elämäsi päämäärä ja täyttymys? Minkälaiset mahdollisuudet luulet sinulla olevan löytää rakastava miessuhde sen jälkeen.
Olet kova ja kyyninen. Et voi tietää, haluaisivatko nämä miehet mennä jokaisen naisen kanssa sänkyyn. Etkä voi tietää heidän kyvyistään mitään. Taidat vetää puoleesi tietyn sorttisia miehiä.
Oletko koskaan kokenut rakkautta? Kyllä mies voi rakkaudesta naiseen olla menemättä sänkyyn viekottelijan kanssa niinkuin myös nainen. Onhan iso riski menettää rakkaansa jonkun epävarman panon takia.
Et arvosta miestä ollenkaan.Ja oikeassa olet. Ehkä hänen ympyröidensä itsensätyydyttäjät ovat aina valmiita, mutta tuskin kukaan arvonsa tunteva mies tai nainen lähtee noin helpolla puolisoaan pettämään, ei ainakaan, jos hänestä oikeasti välittää.
- totta
Moks kirjoitti:
On ihan sama, mikä kantasi on, totta se ei ole kuitenkaan. Esim. itse olen saanut jo muutama vuosi ihan kyllikseni irtosuhteista, eikä mikään satunnainen kännipano tuntemattoman kenentahansa kanssa kiinnosta. Siitä tulisi suhteettoman suuri morkkis hyötyyn verrattuna.
Eihän sinua kukaan edes ole pyytänyt. helppo on esittää tiukkaa kun ei ikinä natsaa ;))
- Moks
totta kirjoitti:
Eihän sinua kukaan edes ole pyytänyt. helppo on esittää tiukkaa kun ei ikinä natsaa ;))
Kyllä minuakin aina välillä pyydetään, usko tai älä.
- niinpäniin
mikäli pätee tuo että mies kuin mies on saatavissa petiin niin kylläpä tuo pätee toisinkin päin. Nainen kuin nainen on kaadettavissa
- tyttö_helsingistä
Tunnethan sen tieteen periaatteen, jonka mukaan yleensä on helpompaa varmistaa väittämänsä paikkansapitävyys yrittämällä todistaa se vääräksi kuin yrittämällä todistaa se oikeaksi?
Siis sinun tapauksessasi ei ole järkevää iskeä massoittain helppoja miehiä ravintoloista ja perustaa väittämääsi sille, sillä et koskaan ehdi yrittää joka ikistä maan päällä tallustelevaa miestä. Sen sijaan kannattaisi yrittää iskeä joku, joka tiedetään sinkkunakin erittäin vaikeaksi iskettäväksi ja uskolliseksi avomieheksi. Tällöin ratkaisu asiaan saadaan ensin mainittua vaihtoehtoa nopeammin, ainakin siinä tapauksessa että satut epäonnistumaan yrityksessäsi. Sinun ei siis tarvitse epäonnistua kuin kerran, ja teoriasi on historiaa.
Toivotankin sinut tervetulleeksi iskemään minun avomieheni, koska olen jo etukäteen varma siitä, että et onnistu yrityksessäsi (et, vaikka yrittäisit vuosia). Ja ei, avomieheni ei ole haluton eikä kyvytön - ei sinne päinkään!
Jos lähetät sähköpostiosoitteesi, kerron sinulle missä asumme. Lykkyä tykö!
- Tonza78
en lähde jokaisen yrittäjän matkaan, ellei tyttö oikeasti kiinnosta.
tietysti kunigas alkoholi tuppaa välillä vääristämään arvostelukykyä, ja siksi tulee tehtyä valinnoissa virheitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468