Suomi24 ei löydy. Eikä muiltakaan treffi palstoilta. Niin missä liikkuvat vapaat miehet golffaamassa? kenties. Vai mistä suht koht kaunis ja hyvä vartaloinen nainen löytää. Kun en baareissa jaksa istuskella.
Saisko täältä hyviä vinkkejä?? Nimimerkillä tyttönen mutta ihan olen aikuinen nainen.
Vapaita sinkku miehiä
58
1895
Vastaukset
- Miehinen mies
Kuinka niin ei Suomi24:sta löydy? Sehän on pullollaan miehiä. Taidat olla oikeasti mies joka haluaa provoilla. Vai haetko kenties akateemisesti koulutettua, sporttista, komeaa ja urheilullista miestä?
- tyttönen
En toki provosoi. Vaan oikeasti etsin itselleni miestä. Ja kylläpä juuri haen kuvailemaasi miestä. Toki koulutus tai työn kuva voi olla joku muukin.
- 2+19
tyttönen kirjoitti:
En toki provosoi. Vaan oikeasti etsin itselleni miestä. Ja kylläpä juuri haen kuvailemaasi miestä. Toki koulutus tai työn kuva voi olla joku muukin.
Vai akateemista miestä, ja tuolla kirjoitustaidolla... onnea vaan etsintään.
- laitetaanko pakettii
Onhan täällä Teemu ja Surunveri. Kumman otat?
- tyttönen
Heh heh. En nimen perusteella miestä valitse. Vaan kyllä se on kokonaisuus mikä ratkaisee. =)
Toki miehessä pitää olla tiettyä sharmia ja komeutta....... jne.
- ätmi
Olen vapaa sinkkumies.
- ilmiantaja.
Nonni, löytyyhän näitä!
- Aapeli123
Ainakin minut löytää Etelä-Suomen tanssilavoilta. Kapakat kierrän kaukaa
- tyttönen
Liian kaukana. =(
Onko oikeesti vinkkejä missä kannattas kesällä käydä?
Vapaat komeat sinkku miehet missä vietätte vapaa aikaanne? Tahtoo tietää?
- pippel-insinörä
''sinkku miehet missä vietätte vapaa aikaanne''
Tuossa syyt, miksi akateeminen mies ei sinua kelpuuta.- tyttönen
no mitenkäs se pitäisi kysyä että ois oikein kysytty? Akateeminen tai ei.
- ...
tyttönen kirjoitti:
no mitenkäs se pitäisi kysyä että ois oikein kysytty? Akateeminen tai ei.
Siinä on esim. pari yhdyssanaa, jotka kirjoitit erikseen :)
Älä näistä välitä, ei miestä kirjoitustaidoilla hurmata.
Naisena voisin suositella miehen etsimistä esim. harrastusten parista, kuntosalilta tms. Miehiin voi kuitenkin käytännössä tutustua missä vain.
Tärkeintä on oma asenteesi. Mikäli olet avoimin mielin ja aktiivisesti otat kontaktia muihin, ovat mahdollisuutesi löytää mies rinnallesi paremmat, liikuitpa sitten missä vain. - tyttönen
... kirjoitti:
Siinä on esim. pari yhdyssanaa, jotka kirjoitit erikseen :)
Älä näistä välitä, ei miestä kirjoitustaidoilla hurmata.
Naisena voisin suositella miehen etsimistä esim. harrastusten parista, kuntosalilta tms. Miehiin voi kuitenkin käytännössä tutustua missä vain.
Tärkeintä on oma asenteesi. Mikäli olet avoimin mielin ja aktiivisesti otat kontaktia muihin, ovat mahdollisuutesi löytää mies rinnallesi paremmat, liikuitpa sitten missä vain.Kiitokset sinulle . . .
Tiedän kyllä miten mies hurmataan kun sellaisia sopivia kanditaatteja jostain löytyisi. Kaitpa pitäisi maisemaa vaihtaa.
- tyttöselle
Pitäisi osata kirjoittaa virheittä.
- saa kai kysyä
Mistäpäin etsit miestä, tyttönen? Paljonko sinulla ikää mittarissa?
- tyttönen
Ei oo väliä parisuhteessa miten kirjoittaa. =) vai onko sillä merkitystä? mun mielestä kaikella mulla on merkitystä.
- tyttönen
saa kai kysyä kirjoitti:
Mistäpäin etsit miestä, tyttönen? Paljonko sinulla ikää mittarissa?
Juu toki kyllä saa kysyä, Itä-suomesta. Ja ei iällä ole niin väliä kunhan nyt ei ihan 10 -/ ikäeroa. Tai no eiköhän se 5 oo maksimi. Ikääni en tänne kuitenkaan laita.
- kirppu5
Ihannemies, sinkku, komea, hyvin toimeen tuleva = ei niitä enää ole kaikki varattuja.
Olen sen huomannut itsekkin. =(- Sinkkumies 40
Tuo sama vissiin pätee myös naisiin, eli jämät on jääneet jäljelle ?! Laatu on varamaan molemmissa niin huono, ettei paskasta saa edes konvehtia :D
- atm aina
Suomi24 ssä on tuhansia sinkkumiehiä. Taidat olla tosi nirso kun kukaan ei kelpaa. Mut niin seon et 99% naisista on nirsoja joten ei ihme ettet löydä ketään
- tyttönen
Totta, nirso olen. Kun tiedän mitä itselläni on miehelle tarjota niin toki haluan siihen myös vastinetta. =)
- Kerro toki
tyttönen kirjoitti:
Totta, nirso olen. Kun tiedän mitä itselläni on miehelle tarjota niin toki haluan siihen myös vastinetta. =)
No mitä sinulla on muka tarjota, mitä ei olisi tuhansilla muillakin naisilla? Miksi sinä kuvittelet ansaitsevasi jonkun huippumiehen, kun olet selvästi pelkkä tavis?
- tyttönen
Kerro toki kirjoitti:
No mitä sinulla on muka tarjota, mitä ei olisi tuhansilla muillakin naisilla? Miksi sinä kuvittelet ansaitsevasi jonkun huippumiehen, kun olet selvästi pelkkä tavis?
Niinpä kait tavis. Ja toki meitä taviksia on tuhansia. Miehelleni tarjoaisin.... hellyyttä, hyvänäpitoa kaikin puolin, siistin kodin, jne....... Ois vain kiva tietä mitä nämä nimittämäsi huippumiehet haluavat? Kauniin hyvävartaloisen naisen?
- asdasdadada
tyttönen kirjoitti:
Niinpä kait tavis. Ja toki meitä taviksia on tuhansia. Miehelleni tarjoaisin.... hellyyttä, hyvänäpitoa kaikin puolin, siistin kodin, jne....... Ois vain kiva tietä mitä nämä nimittämäsi huippumiehet haluavat? Kauniin hyvävartaloisen naisen?
Kaitpa sillä, mitä pääkopasta löytyy, on lopulta enemmän merkitystä. Ei varmaan kuitenkaan kaikille.
- atm aina.
Olen katsonut kaikki itä suomen sinkku naiset ja ovat aika rumia tapauksia. Kannattaa siis etsiä niitä oman tasoisia miehiä.
- tyttönen
Ai mistä olet atm aina. katsonut?? Suomi24? mun kuvaani ei siellä ole.
- Vapaa sinkkumies
Monenko nussima olet? Ikä? Paino? Kuppikoko? Oletko kaunis muidenkin kuin äitisi mielestä? Olen ATM, mutta ei kai se haittaa. Muna on 19cm.
- arvailijaM
Taidat olla noin 40-v ja lapsia parikin kpl, tyttönen...
- tyttönen
Mistäs arvailijaM niin päättelee? Ja onko iällä väliä. Jos muuten synkkaa? tseni mielestä se ulkoinen ja sisäinen kauneus on tärkeintä. Ja se keskinäinen kemia.
- arvailijaM
tyttönen kirjoitti:
Mistäs arvailijaM niin päättelee? Ja onko iällä väliä. Jos muuten synkkaa? tseni mielestä se ulkoinen ja sisäinen kauneus on tärkeintä. Ja se keskinäinen kemia.
Aikuiseksi naiseksi itseään nimittävät ovat aina vähintään 40. Onko sinulla lapsia?
- tyttönen
arvailijaM kirjoitti:
Aikuiseksi naiseksi itseään nimittävät ovat aina vähintään 40. Onko sinulla lapsia?
arvailijaM minkäs ikäinen itse olet??
- arvailijaM
tyttönen kirjoitti:
arvailijaM minkäs ikäinen itse olet??
Hieman yli 30. Ja sinä 40, kunnes toisin todistat.
- tyttönen
arvailijaM kirjoitti:
Hieman yli 30. Ja sinä 40, kunnes toisin todistat.
arvailijaM
En ole 40. Mikä on hieman yli 30? - arvailijaM
tyttönen kirjoitti:
arvailijaM
En ole 40. Mikä on hieman yli 30?30 ja 35 välimaastossa.
Onkos sinulla jo 2 lasta...
- Sinkkumies 40
Kyllä Suomi 24:sta varmaan aitoja vapaita sinkkumiehiä löytyy, mutta se on toinen juttu, notkuvatko he deittipalstalla päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen harrastaen tuloksetonta kissa-hiiri-leikkiä.
Tarttis myös vähän tietää, millainen nainen hakee, millaista miestä haetaan ja miksi haetaan. Helpottais varmaan hakua, kun noita vapaita sinkkuja on miehissäkin vähän joka lähtöön.... - atm.
Jos nimittää itseään tytöksi niin on päässä vikaa eikä miehet siksi kiinnostu. Aikuinen mies haluaa naisen eikä tyttöä.
- tyttönen
Mitäs väliä millään nimimerkillä on?
"Nimimerkillä tyttönen mutta ihan olen aikuinen nainen". Kannattaa lukee teksti loppuun asti. =)
- niinkö-
Olet käytetty nainen ja pettynyt miehiin jotka on sua käyttänyt hyväksi ennen ja nyt kysyt täältä neuvoa et mistä niitä kunnon miehiä löytyy.
- haaste tyttöselle
Kerro, millä hakuehdoilla olet hakenut, niin me palstalaiset tarkistamme, että ehdokkaita löytyy, tai kerromme, mikä kriteereissäsi on vikana.
- tyttönen
Ikähaitari 34-40. Hoikka, normaali, sporttinen, kokopäivätyössä, tulot 30 000-100 000.
- Uuvvatti
tyttönen kirjoitti:
Ikähaitari 34-40. Hoikka, normaali, sporttinen, kokopäivätyössä, tulot 30 000-100 000.
Teemu Milto olisi tuollainen...
- siinä se nähtiin
tyttönen kirjoitti:
Laitoin nuo hakuehdot ja lisäksi vielä, että pitää olla sinkku ja hetero tai bi. Tuloksia 2254. Se siitä miesten vähyydestä. Monet eivät ilmoita tulojaan, joten määrä yli tuplaantuu, jos sitä ei laita hakuehdoksi.
Ihmettelen myös, miksi tuloilla on niin tarkasti väliä, mutta samalla etsimäsi mies saa olla vaikka minkälainen juoppo ja ketjupolttaja. En ihmettele, jos hyvät miehet torjuvat sinut huonojen arvojesi takia. - tyttönen
siinä se nähtiin kirjoitti:
Laitoin nuo hakuehdot ja lisäksi vielä, että pitää olla sinkku ja hetero tai bi. Tuloksia 2254. Se siitä miesten vähyydestä. Monet eivät ilmoita tulojaan, joten määrä yli tuplaantuu, jos sitä ei laita hakuehdoksi.
Ihmettelen myös, miksi tuloilla on niin tarkasti väliä, mutta samalla etsimäsi mies saa olla vaikka minkälainen juoppo ja ketjupolttaja. En ihmettele, jos hyvät miehet torjuvat sinut huonojen arvojesi takia.No niinpä. Saa tulla kunnollinen mies hakemaan mut sit kotoa tai no puskaradio on jo käynnissä. =) Kapakoissa en juuri juoppo ja ketjupolttaja ukkojen vuoksi liiku. yök.
Olen itse kokopäivä työssä elätän siis itse itseni. Ja mitään elättiä en elämääni halua. Komea mies koska tiedän että silloin keskinäinen kemia toimii. Ja en nyt tarkoita mitään kiiltokuva prinssiä. Kunhan on siisti.
Osaa kohdella naista niin kuin pitääkin. No se löytyy jos on niin tarkoitettu. =)
Kiitokset kaikille jotka laittoivat kommentia. Oikein hyvää ja nautinnollista kesää. =)
Olkaa enkeleitä toisillenne......
No minkäs tekee jos rajaa kaikki saatavilla olevat pois joukosta.
Liekö sitten näillä akaateemisilla, sporttisilla, hyvin toimeentulevilla ja komeilla miehillä sitten niin hyvät markkinat, että on heillä varaa valita. Itse en täytä yhtäkään "hyvän miehen" kriteeriä, joten olen täysin arvauksien armoilla. Toivotaan silti hyvää menestystä :)
- jyystärikarju
Et löydä vapaita sinkkumiehiä mutta löydät minut aina paikasta kuin paikasta.
Parisuhteen piristeeksi haluaisin noin kymmenen sinkkutyttöä iltojen ratoksi !!!
Sinä yhtenä niistä. - parisuhdekarju1
Tiedät varsin hyvin ettei täältä löydy kuin kunnon vanhoja parisuhdekarjuja. Kokemusta ja itseluottamusta löytyy mihin vain.
No niin... miten ois. Missä tavataan. - yksin yskin
Mä tunustan. Olen jo keski-ikäinen.
Vika on omassa asenteessa omaan houonoutteni. Minulla on näkyvä haitta, joka on ajanut huolle tuloille ja pakottanut jäämään yksin. Sitten on pari muuta syytä, mutta epävarmuus pitkäkestoisissa asioissaon on se syy mikä ajoi tähän, että olen jäänyt yksin. En ymmärrä, mitä vikaa oli Tyttösen kommauksissa
- mies 86
Ei vaadi paljoa aloittaa kitinä.
- jyystärikarju
Täällähän minä olen. Onkin jo korkea aika päästä JYYYYSTÄMÄÄÄÄN !!!!
- kuka siellä
Täällä on niin paljon postia ettei tiedä mihin suuntaan lähtisi... Ehdottaisin että haet seuraa treffipalstalta. Sieltä kyllä löytyy, jos todella haluaa...
- tyttöne
Niin kait sitä pitää katsella ja haeskella.
- pohdiskele
Älä ainoastaan katsele ja haeskele vaan lueskele ja päättele. Sillä tavalla voit löytää todellisen kultakimpaleen. Kenties elämäsi loppuun saakka.
Todennäköisesti haet kilttejä ja söpöjä poikia joihin voi luottaa. Löydät sellaisen todennäköisemmin treffipalstalta kuin kapakasta.
Eikö totta ? - prinsessa18
Totta !
- sairaan mukava mies
Kyllä siellä vapaita miehiä on 10 tuhansia. Naiset vaan on nirsoja eikä kukaan kelpaa. Miten naiset edes kehtaa väittää et ei ole vapaita miehiä?
- Aikuinen mies
Aikuinen nainen ei kertonut ikäänsä. Siinä ehkä selitys ???
- feikkijoo1
Tää on feikki tää tyttönen, olen lukenut näitä ja nauranut itselleni kuset housuun ja en pysty lopettamaan naurua ja lahkeesta valuu vaa kusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872