Laitoin Aupair-worldiin ilmotuksen ja ensin sain kieltävän ja myös sähköpostitiedot, sitten sain myöntävän vastauksen ja niiltä en saa tietoja, ellen sitten mene jäseneksi, joka maksaa 30euroa! Mitä teen? Ei ole varaa maksaa.
miten?
2
422
Vastaukset
- pian au pair
Mun mielestä perhe saa sun yhteystiedot, kun otat niihin yhteyttä. Tai siis kun klikkaat "contact family .... .... now."
Ja sä saat kai perheiden yhteystiedot jos ne ottaa suhun yhteyttä..
Ja onhan siellä perheitä, jotka on maksanu sen 30e.
Minäkään en maksanut, mutta löysin hyvän perheen, kun olin jonkun aikaa etsinyt. Kuukauden verran siinä tais mennä. Kärsivällisyyttä etsimiseen. :)
Ja onnea! - Madde
Kyllä mulla ainaki perheet oli aina maksanu sen, ja jos ei ollu ni se siitä perheestä sitte! On siellä muitaki, ja sitä paitsi jos perhe ei oo valmis maksamaan tota ni sit ne tuskin on valmiit kustantaan sulle mitään muutakaan, kuten lentoja tai muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073