Hei!
Meillä on ositus kovaa vauhtia menossa pesänjakajan jaettavaksi tai en tiedä onko menossa kovaa vauhtia. Siksi kysyn täällä miten asiat oikein etenee? Mies on saanut jo yli kuukausi sitten käräjäoikeudesta tiedoksi annon siitä että minä olen hakenut pesänjakajaa ja tiedon ketä minun juristini on ehdottanut. Sittemmin ei asia ole edennyt yhtään. Minun juristini ei ole kuullut mistään mitään ankä myöskäänminä ole kuullut mistään mitään?
Miten tämän asian kuuluisi tästä edetä ja miten nopeasti? Tiedän että pesänjäkajan pitäisi kutsua meidät koolle asiaa sopimaan, mutta mitenköhän kauan siihen menee???
Miten pitkä tällainen ositusprosessi voi olla, tiedän että pitkä mutta mikä on tällainen normaali tapaus?
osituksesta
4
598
Vastaukset
- M36
Ei ole tietoa, mutta hyvä kysymys ... viskaan sen lakikeskusteluun, sieltä saanee tarkimman vastauksen tai osuvimman mielipiteen.
- Jocu
Silloin ei tarvitse maksaa muille samasta? lopputuloksesta.
Osituksesta tuli mieleen, että minä olen sellainen kovan onnen soturi. Jaossa jäi minulle liikaakin. Toisin menetellen olisi jäänyt liian vähän. Eihän pelkkä raha tee onnelliseksi.. - tietoa kaipaava
Jocu kirjoitti:
Silloin ei tarvitse maksaa muille samasta? lopputuloksesta.
Osituksesta tuli mieleen, että minä olen sellainen kovan onnen soturi. Jaossa jäi minulle liikaakin. Toisin menetellen olisi jäänyt liian vähän. Eihän pelkkä raha tee onnelliseksi..alkuun yritettiin, mutta ei onnistu. Toinen osapuoli ei halua antaa toiselle mitään ja minä en halua jäädä ihan tyhjän päälle. Nytkin selän takana yritetään kovaa vauhtia hukata omaisuutta ettei vain tarvitsisi minulle mitään antaa. En minäkään ilokseni maksa asianajajan palkkioita, mutta minkäs teet jos ainoa tapa kommunikoida on tekstiviestit ja niillä on paha sopia ositusta...
- Jocu
tietoa kaipaava kirjoitti:
alkuun yritettiin, mutta ei onnistu. Toinen osapuoli ei halua antaa toiselle mitään ja minä en halua jäädä ihan tyhjän päälle. Nytkin selän takana yritetään kovaa vauhtia hukata omaisuutta ettei vain tarvitsisi minulle mitään antaa. En minäkään ilokseni maksa asianajajan palkkioita, mutta minkäs teet jos ainoa tapa kommunikoida on tekstiviestit ja niillä on paha sopia ositusta...
Osituksen lähtötilanne on eron vireillepano. Tietysti, jos tavaraa sananmukaisesti hävitetään, on tilanne toinen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583