Onkohan tällä palstalla enää ketään, joka suosii perinteistä laihduttamista esim. painonvartijat-tyyliin? Minusta tuo Atkinsin dieetti ei kuulosta ollenkaan hyvältä, eihän siitä saa tarpeeksi kuitujakaan. Onko Atkinsin dieetti Amerikan tuliaisina tullut villitys vai onko se oikeasti terveellinen suurine eläinrasvoineen yms.
perinteinen
3
254
Vastaukset
- teresa
tosin huonolla menestyksellä...se on kiva siinä kun ei tartte nälissään olla,olen kerran laihduttanut kymmenisen kiloa vuoden sisään,nyt ois vielä viitisen kiloa tiputettava lisää,eli ei paljon mutta on tiukassa.Johtunee just siitä ettei ole tarpeeksi liikakiloja josta sais motivaation....
- amalia
lautasmallia, puolet vihanneksia ja toinen puoli muuta ruokaa.Mahdollisimman vähärasvaisia ruokia, pullat ja makeiset jättänyt pois ja lisännyt liikuntaa. Laihtunut kuukaudessa kilon. Vauhti on hidas, mutta jos painonpudotus sitten olisi pysyvää.
- junnu
hiukan soveltaen olen minäkin , hitaasti lähtee läski , motivaatio on kuitenkin tallella ja vuoden päästä olen tavoitteessa .
Niin , ja nälkä ei ole ollut , grillatakin voi ja paistaa muurinpohjalättyjä .....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249