Voisikohan joku rohkea mies lisätä Wikipediaan "Luettelo ikärajoista" -kohtaan, että suomessa voi olla K-35 leirintäalueita? :D Tuo ei ole ainoa kuulemma. Ettei tule yllätyksenä. Kiitos.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013061917172349_uu.shtml
Myös K-30 terassista kannattaa laittaa maininta:
http://www.ruokala.net/uutiset/paperit-esiin-k30-terassi-tulee/1288470431657
Leirintäalue K-35! Mitäs sanot?
9
92
Vastaukset
- Einari.
No tuonne ei ainakaan kannata mennä, jos aikoo pitää kunnolla hauskaa.
ei oo multa pois,
tosin tonne kolmekymppisten terassille saattasin jopa mennäkki, jos joskus tuonnepäin sattuisin,
mur- Jörnivä Jorgos
entä jos Toljake menee sinne kahteleen kypsää naista? :-)
Jörnivä Jorgos kirjoitti:
entä jos Toljake menee sinne kahteleen kypsää naista? :-)
ha! tonttuko menis vapaaehtosesti johonki lapsiperheiden kansoittamalle leirintäalueelle..?
mur,hahmotelma kirjoitti:
Et sinä sinne kolmekymppisten terassille pääsis !
noku on ajokortti aina mukana nii kyllä pääsee
ajokortti ei valehtele, ainakaan mun ikää,
murmurriperkele kirjoitti:
noku on ajokortti aina mukana nii kyllä pääsee
ajokortti ei valehtele, ainakaan mun ikää,
murEt pääse ! Sanovat että väärennetty on. Sanovat että et varmasti kyllä ole yli 24-vuotias. Soittavat poliisit jotka päästävät sinut varoituksella, kun lupaat olla väärentämättä enää papereita itsellesi.
Esimerkiksi Paapan kapakan terassi keskellä Tamperetta on ihan toivoton paikka. Täynnä 40-60 vuotiaita hapannaamoja katselemassa toisia samanlaisia. Ei kiitos, mieluummin paikka saa luonnollisesti täyttyä ihmisistä, ketkä sinne haluaa tulla.
- vili 12 vuotta:.!1#%
.
Identiteetti-viliä 12 v. syrjitään positiivisesti!!!!11!!11!!!!1!!f
Har!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337