pitkätukka miehellä on ihana!!!

minsu 29v

pitkät hiukset takana tai poninhäntä on miehellä ihana!!!aina tosi cool!!!
ootteko samaa mieltä naiset ja miehet???

10

1839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parturi

Tollaset jätkät joilla on pitkät fledat leikataan intissä kaljuksi.Ihan vaa tiedoksi.

• hah

Jos et ole vielä sattunut huomaamaan, "Parturi".

• Hevari82

Mulla on pitkä letti, enkä todellakaan luovu siitä koska tykkään itse siitä niin kovasti. Edes armeija ei onnistunut viemään meitsin hevilettiä koska olenkin sivari.

• Emporio Armani

No tällä hetkellä poninhäntä ei ole ainakaan muodissa. Jotkut varmasti siitä tykkää, mutta itse en sellaista hankkisi. Ei ole mielestäni erityisen tyylikästä, mutta makunsa kullakin.

• mervi 19v

se on aina yhtä cool!
        pitää olla pitkät hiukset!

• Emporio Armani
        mervi 19v kirjoitti:

se on aina yhtä cool!
        pitää olla pitkät hiukset!

Tiettyjen ihmisten mielestä on ihana, mutta muodissa se ei missään nimessä ole. Tämän palstan otsikko on kuitenkin miesten muoti...

• Green

Pidin itse ennen pitkästä tukasta, vaikka en koskaan uskaltanut alkaa kasvattamaan sellaista. Nykyään mielipiteeni on muuttunut nähdessäni päivittäin huonosti hoidettuja ja liian harvoja pitkiä miesten hiuksia. Pitkät hiukset vaativat hoitoa. Hiusten kasvattaminen ei tosiaankaan ole vaihtoehto parturimaksujen maksamiselle, vaikka monet niin luulevatkin.
      Kaipa asia on hieman vastaava pitkien hiusten kuin kaikkien muidenkin hiusten kanssa. Toisille ne sopivat ja toisille eivät.

• hiukset on

Myös se riippuu henkilöstä ja mielipiteestä, näyttävätkö hiukset epäsiisteiltä vai eivät. Itselläni on hyvinkin pitkä letti ja viimeisestä latvojen tasoituksesta on tolkuttoman kauan. Joidenkin kriittisten (kuten äiti) mielestä nämä ovat kamalan sotkuiset, mutta tytöt vaan kehuu miten ihanat hiukset on! ^^

• Nvm71

mielestäni pitkänä lepattava tukka vie ison osan miehekkyyttä pois.

• Benassi

Ette tosiaankaan taida tietää mikä on in! Ajatelkaa esimerkiksi Beckhamia. Sillähän on poninhäntä... Todelliset trendihirmut pitää bailubaareissa poninhäntää, rentoa pukua tai avonaista kauluspaitaa, jonka avonaisesta kaula-aukosta näkyy aivan sairaasti koruja... Jalassa valkoiset Lacostet ja naamas millin sänki! Bemarilla ei ajele kuin teinit. Eli trendi auto on nyt Audi. Mielellään RS4 tai TT. Käykää vaan kaikki jossain lähi-Siwas ostamas kaljaa teidän kaljupäillänne. Kalulassa teillä roikkuu kuitenkin sellanen 'suomileijona'!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      351
      3011
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      11
      1915
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      781
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      769
    Aihe