Olen 172 cm pitkä, joten en voi ikinä saada naista

Turhaa kaikki......

18

319

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni sydän toivoo

      Elä hyppää jorpakkoon .

      Jamppa on ihana mies .,Osaa tulkita naisen ja miehen tunteita ,

      Kuuntele miten ihana ääni .Kuinka lohdullista ...

      Tätä kuuntelimme viimeisenä iltana ennen erään rakkaan ystävättäreni
      poismenoa.

      Tämä on suomalaisten mielenmaisemaa...parhaimmillaan
      Kuuntelen myös klassista tässä Jampan tulkinnassa on klassisen
      sävelen kulku....

      http://www.youtube.com/watch?v=Q2Hkf2gYvys

    • Pituudella ei väliä

      Pituudella ei kyllä ole väliä. Minä ihastuin tulisesti salilla ihanaan mieheen, joka totesi minulle, että taidan olla 170cm pitkä. Kysyin mistä hän sen tietää niin sanoi, että on itse saman pituinen ja oli katsonut minua vierellään että ollaan saman pituisia. En ollut edes huomannut hänen pituuttaan ennen kuin itse otti puheeksi. Ei haittaa yhtään, että ollaan saman pituisia. Hän on ihastuttava.

    • Ikuisuus aihe tää pituus. Mutta kyllä ne on kuuluisat muut seikat jotka pariutumiseen vaikuttaa, pituudella ei oo siihen paljon merkitystä lainkaan. Tiedän montakin lyhyempää miestä jotka ovat suhteissa, kun taas meitä pidempiä miehiä on vapaana huomattavasti enemmän.

    • pimpit märäksi..
    • cmcog

      Luitko jutun loppuun asti:
      Lyhyillä voi olla kuitenkin vielä joitain mahdollisuuksia, sillä kyselyn mukaan naiset arvostavat pituutta enemmän huumorintajua ja kiltteyttä. Pituus tulee toivelistalla vasta kolmantena.

      • naisten logiikkaa?

        Miten huumorintajua voi muka mitata?


      • naisten logiikkaa?
        naisten logiikkaa? kirjoitti:

        Miten huumorintajua voi muka mitata?

        Ja miten huumorintaju voi olla valintakriteeri, kun naiset torjuvat suurimman osan miehistä jo ennen tutustumista?


    • mie vaan

      Olipas kovin yllättävä tutkimustulos.Enpä oliskaan odottanut tälläistä tulosta,kun tuon tutkimuksen teettäjänä oli pitkien ja isojen miesten vaateketju High and mighty..

    • Reipas Mies

      Shcaisse tutkimus. Ensinnäkin miehen pituudella ei ole väliä jos naama ja kipinä ei ole hyvää tasoa.

      Pitkä ruma mies= yks lysti yksin honkia kolistella.

      Onhan se vähän natsa alle 170cm jeppe kipittämässä tyttöjen kanssa mutta flaksi kun flaksi.

      Nimenomaan "rock-henkisyys", pilke silmäkulmassa, sekä avoimuus puuttuu myös listalta. Ilman niitä ei varmaankaan parisuhdetta Suomessa voi saada.

      Eli kuuntele Elvistä ja Jimi Hendrixiä, hyväksy kaikki naisen kierrot ja sekoilut ne kuuluu suomeen, avoimuus= yksi mies yksi seurustelu.

      Nykynaisetkin hujahtaa teininä näköjään vähintään 180cm pitkäksi kun on hyvää ruokaa eikä raskasta työtä tehdä että lihakset vahvistuu ja nukutaan puolille päivin ja hengaillaan vaan. Siihen korkkari-vara jolloin enää koripalloilija miehet jää jäljelle. Eipä hontelo naisen kroppa minua innosta.

      Pituus on siitä kova vaade miehelle että se on kuin komea naama: jollain on monilla ei.

      Ap, kukaan ei estä sinua kuin sinä itse. Jos kokeilet yrittää niitä lyhyempiä naisia varmasti jotain tärppää kun aikansa rohkeasti heittää itsensä likoon. En suositella luovutusta ennen kuin tietää oman suorituskykynsä, omista puutteista huolimatta.

    • syhys

      Jos jollekin naiselle on tosi tärkeää miehen pituus, niin se on hänen ongelmansa. On paljon naisia, jotka eivät ole pituusrajoittuneita. Omien lasteni isäkin on lyhyempi kuin tuo 172 cm eikä suhteemme todellakaan kaatunut pituuteen tai muihin ulkoisiin seikkoihin.

      Olen muuten joskus aikoja sitten ollut treffeillä miehen kanssa, johon olin vähän ihastunut. Mies oli sporttinen, omalla tavallaan karismaattinen opiskelijanuorukainen, joka kuitenkin oli varsin lyhyt. Minulle puuttuvat sentit eivät olleet ongelma, mutta tämä mies itse nosti koko ajan lyhyytensä esille ikäänkuin kaikki olisi lyhyyden syytä. Jos mies ei saanut kesätyötä tai joku nainen ei ollut joskus ollut hänestä kiinnostunut tai että mies ei päässyt johonkin joukkueeseen pelaamaan, niin aina hän syytti lyhyyttään. Mies tuntui niin syvästi katkeroituneelta asiaan, että parien treffien jälkeen totesin, että tämä saa minun puolestani olla tässä. Tämä kokemus opetti sen, että jotkut ihmiset osaavat tehdä ongelman sellaisestakin asiasta, joka oikeasti ei ole ongelma.

    • Ei kannata

      uskoa kaikkeaa mitä paskalehdissä kirjoitetaan.

    • Ei kai näitä kannata vakavasti ottaa. Jos akka haluaa pitkän miehen, niin halutkoon sitten. Vittuako siitä päätänsä vaivaamaan.

      • DR NLLO

        Kylläpäs se flaksi on 173cm "pätkänä" käyny paremmin ku monella muulla 182-190cm kaverilla.

        On täysin mitättömiä paskapuheita tollaset,tiiä mitkä sysirumat
        Hujopit piruuttaan teettäny moisen paskan!
        Plus luin muistaakseni jonkun tutkimuksen joskus missä naiset nimeen omaan suosivat että mies on "pidempi"

        Älkää 165-180cm miehet menettäkö yöunia tuommosten satusetien jutuista faktat on että naiset hurmataan muilla avuilla ku senttimetreillä


      • Näillä mennään
        DR NLLO kirjoitti:

        Kylläpäs se flaksi on 173cm "pätkänä" käyny paremmin ku monella muulla 182-190cm kaverilla.

        On täysin mitättömiä paskapuheita tollaset,tiiä mitkä sysirumat
        Hujopit piruuttaan teettäny moisen paskan!
        Plus luin muistaakseni jonkun tutkimuksen joskus missä naiset nimeen omaan suosivat että mies on "pidempi"

        Älkää 165-180cm miehet menettäkö yöunia tuommosten satusetien jutuista faktat on että naiset hurmataan muilla avuilla ku senttimetreillä

        Täällä toinen 173 cm mies komppaa! Pidemmät naiset eivät ehkä ole niin kiinnostuneita, ja en mä itekään itseäni pidemmistä naisista niin välitä. Mutta ei sillä ole väliä, sillä noita lyhempiä naisia riittää pilvin pimein ja hyvin oon heille tuntunut kelpaavan! Jotkut lyhyet tytöt itseasiassa tykkäävät, että en ole heitä liian paljon pidempi.


      • 172cm/35v mies
        DR NLLO kirjoitti:

        Kylläpäs se flaksi on 173cm "pätkänä" käyny paremmin ku monella muulla 182-190cm kaverilla.

        On täysin mitättömiä paskapuheita tollaset,tiiä mitkä sysirumat
        Hujopit piruuttaan teettäny moisen paskan!
        Plus luin muistaakseni jonkun tutkimuksen joskus missä naiset nimeen omaan suosivat että mies on "pidempi"

        Älkää 165-180cm miehet menettäkö yöunia tuommosten satusetien jutuista faktat on että naiset hurmataan muilla avuilla ku senttimetreillä

        Näin on! Itseäni yleensä lähestyy n. 170cm naiset, jostain syystä. Minua ei kyllä haittaa mitenkään jos nainen on saman pituinen tai pitempi.


    • 546877878855

      Alle 170 miehet on naisille ilmaa vaan. Läpi menee katseet kuin kummituksesta konsanaan. Ja mitä lyhyempi nainen niin sitä pidempi mies tuntuu mieleen olevan.


      ... tai sitten sitä on vaan niin perkeleen ruma.

    • sinkkumies.

      Olen peräti 167cm joten yksinäinen elämä on edessä kuten se on ollut aika yksinäinen tähänkin saakka.

    • Itsellä pituutta juuri tuo "maaginen" 182cm.
      Mutta enpä usko, että sillä on ollut vaikutusta puoleen tai toiseen menestykseeni naisrintamalla.
      Kyllä se itsevarmuus täytyy tulla ihan jostain muusta asiasta kuin pituudesta. ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      125
      2741
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      478
      2462
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1857
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1641
    5. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      66
      1297
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      45
      1281
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      87
      1225
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1155
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1116
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1086
    Aihe