Olen jo pidemmän aikaa ollut kiinnostunut vesipaastosta ja vihdoinkin löysin kalenteristani hyvän ajankohdan paastolle. Tarkoitukseni olisi olla seuraavat kaksi viikkoa vesipaastolla. Jos jotain erikoista kuitenkin tulee niin sitten tietenkin lopetan paaston. Juon paaston aikana vettä vähintään kymmenen lasia päivässä. Kävin viikko sitten lääkärillä kaiken varalta juttelemassa aikeistani ja sain siihen luvan. Viikon ajan nyt olen syönyt vain hedelmiä, kasviksia, vihanneksia, itsepuristettuja mehuja ja muuta vastaavaa.
Olen lievästi ylipainoinen, perusterve nuori nainen. Pituutta mulla on 171cm ja painoa 73kg. Suurin syy miksi kokeilen vesipaastoa on mielenkiinto. Haluan itse todistaa sen paraaneeko iho, putoaako paino, tuleeko olosta kevyempi ja mielestä ilosempi vesipaaston ansiosta. Suolihuuhtelua en tee. Ensimmäinen päivä vedellä alkaa nyt.
Kahden viikon vesipaasto
Minnaliila
2
177
Vastaukset
- itsekuriton irmeli
Tsemppiä! Postaile tänne paastokuulumisiasi, olis kiva seurata ja itsekin motivoitua. :)
- ggggggg2
mulla sama!
olen 160cm/70kg ja huomenna tavoitteena aloittaa vesipaasto. yritän jatkaa ainakin kuun loppuun. :) ehkä vähän pidempään. ja sitten heinäkuussa jatkan kevyttä dieettiä.. ja dieetin loputtua ...alkaa terveelliset elämäntavat. eli ei paluuta entiseen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2524548Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1282978Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741730Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051563Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201461- 551314
- 931235
- 471085
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083