Hitsi

oasis79

Edes Suomi24 ei toimi täältä baarikellarin perukoilta... Höh.

31

60

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiku sehän toimii. Mä meen nyt pelastamaan mun kaverin.

    • rakiryystäjä Oasexy

      Turkkilaisissa saunoissa on yleensä heikko kenttä

      • Yhtä kuuma kuin saunassa kyllä oli. Nyt on hyvä.


    • Joo. En mäkään koskaan kännissä.

      • Kaikkea kanssa. Heti pitäis antaa naamakirjatiedot tuntemattomille. Tuotako baareilu on nykyään? Eikö voi vain tanssata aamuun?


      • oasis79 kirjoitti:

        Kaikkea kanssa. Heti pitäis antaa naamakirjatiedot tuntemattomille. Tuotako baareilu on nykyään? Eikö voi vain tanssata aamuun?

        Siihenhän ne aina vetoo.


        http://www.youtube.com/watch?v=sFwhfct0pIs


        Hä? En tiä.


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Siihenhän ne aina vetoo.


        http://www.youtube.com/watch?v=sFwhfct0pIs


        Hä? En tiä.

        En tiä minäkään. Yöllinen suishku teki hyvää.

        Mä oon kännissä... Ei helvetti. Ehtiikö kuudessa tunnissa selvitä? Silmiin sattuu.


      • oasis79 kirjoitti:

        En tiä minäkään. Yöllinen suishku teki hyvää.

        Mä oon kännissä... Ei helvetti. Ehtiikö kuudessa tunnissa selvitä? Silmiin sattuu.

        6 tuntiahan on ruhtinaallisesti. Jos saat nukuttua, niin nuku, mutta syö ensin. Jos et, niin juo lisää. Silleen tissuttelemalla, tiätsä. Muistanpa itsekin niitä aikoja orpoja, kun piti maanantaisin raahata luunsa 7mäks duunipaikalle ja perjantai jatkui aina vaan...

        Ja biisi kannustukseksi:

        http://www.youtube.com/watch?v=OcpuoVrbYlE

        Kantsii lukea ton elämäkerta- sen kaiken kokeman kuulee ton äänessä.


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        6 tuntiahan on ruhtinaallisesti. Jos saat nukuttua, niin nuku, mutta syö ensin. Jos et, niin juo lisää. Silleen tissuttelemalla, tiätsä. Muistanpa itsekin niitä aikoja orpoja, kun piti maanantaisin raahata luunsa 7mäks duunipaikalle ja perjantai jatkui aina vaan...

        Ja biisi kannustukseksi:

        http://www.youtube.com/watch?v=OcpuoVrbYlE

        Kantsii lukea ton elämäkerta- sen kaiken kokeman kuulee ton äänessä.

        Mä oon niiiin kätevä, uunistahan sai melkein kuin grilliruokaa kun heitti sinne jämät pakkasesta. Ei kyllä nälkä ole, mutta huvittaa syödä. Kännilöisten ongelma...

        Aivot putosi joskus kolme tuntia sitten matkan varrelle. Siellä ne odottaa noutajaansa.

        Kiitos biisistä. Nyt pitäisikin olla vain hiljaa ja kuunnella...


      • oasis79 kirjoitti:

        Mä oon niiiin kätevä, uunistahan sai melkein kuin grilliruokaa kun heitti sinne jämät pakkasesta. Ei kyllä nälkä ole, mutta huvittaa syödä. Kännilöisten ongelma...

        Aivot putosi joskus kolme tuntia sitten matkan varrelle. Siellä ne odottaa noutajaansa.

        Kiitos biisistä. Nyt pitäisikin olla vain hiljaa ja kuunnella...

        Hyvinhän se lähtee menemään näköjään.


        http://www.youtube.com/watch?v=VNXWMHu9An0


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Hyvinhän se lähtee menemään näköjään.


        http://www.youtube.com/watch?v=VNXWMHu9An0

        Oikeestaan tässähän näyttää olevan kriisi (K:lla) näiden vitun juutuupien kanssa.


        Pakko korjata TAAS:

        " ain't gonna come near you."

        on oikeasti (ihan jos kuuntelette vaikka )

        "I ain't gonna COPY you."



        Ihme sensuuria haudan takaakin ja vielä tavallisten käyttäjien toimesta.


        "I got my own world to live through
        And I ain't gonna COPY you."

        Paha rasti muka?

        Ugh.


    • Nasdaq

      Mitäs viiksivalluhintti? Kuis skulaa?


      (reps)

      • Nasdaq

        Ääk! olen poistolistalla, koska en omaa vaadittavaa älykkyyttä.


        (iik)


      • Nasdaq kirjoitti:

        Ääk! olen poistolistalla, koska en omaa vaadittavaa älykkyyttä.


        (iik)

        Rauha vain, ei tarvetta paniikkiin.


    • Eipä ole koskaan tullut kellarissa palstailtua ei.

      • Sama täällä. Enkä palstaile jatkossakaan.

        Tämäkin liittyi jotenkin siihen, kun piti tarkistella bussiaikatauluja, mutta yhteydet pätki ja jotain... Pidän jatkossa linjat kiinni ;)

        Eikä bussejakaan enää mennyt, joten otin taksin.


      • oasis79 kirjoitti:

        Sama täällä. Enkä palstaile jatkossakaan.

        Tämäkin liittyi jotenkin siihen, kun piti tarkistella bussiaikatauluja, mutta yhteydet pätki ja jotain... Pidän jatkossa linjat kiinni ;)

        Eikä bussejakaan enää mennyt, joten otin taksin.

        Ei suinkaan pidä pitää linjoja kiinni, nimim. kokemusta on :D Yhteisöllistä juhlimista vähä kuin kahden yhteisön kanssa. Sen varsinaisen ja palstan :>

        Miten on nyt multitaskeloinnin kanssa, huteruttaako?


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Ei suinkaan pidä pitää linjoja kiinni, nimim. kokemusta on :D Yhteisöllistä juhlimista vähä kuin kahden yhteisön kanssa. Sen varsinaisen ja palstan :>

        Miten on nyt multitaskeloinnin kanssa, huteruttaako?

        Kyllä huteruttaa :)

        Oma syy kuitenkin, ei parane valittaa. Aamupalaksi nautittu kaksi päänsärkypilleriä, lounasta en halua edes ajatella.

        Noudatin vähän turhan tarkasti sitä sun suosittelemaa kasvispitoista juomavaliota... :)

        Onneksi on helppo päivä töissä, menee tässä kylpytakissa löhötessä kotosalla. Luojalle kiitos etätyömahdollisuudesta.


      • oasis79 kirjoitti:

        Kyllä huteruttaa :)

        Oma syy kuitenkin, ei parane valittaa. Aamupalaksi nautittu kaksi päänsärkypilleriä, lounasta en halua edes ajatella.

        Noudatin vähän turhan tarkasti sitä sun suosittelemaa kasvispitoista juomavaliota... :)

        Onneksi on helppo päivä töissä, menee tässä kylpytakissa löhötessä kotosalla. Luojalle kiitos etätyömahdollisuudesta.

        Ei se huteruus krapulaa ole, vaan kasvispitoisen juomavalion aiheuttama vitamiinipiikki. Elimistö ei ole tottunu sellaseen :p

        Onpa hyvä, että toisella on etätyömahdollisuus. Saat löhöillä ja työnantaja saa kanssa varmaan jotain; ainakin maksaa palkan :)

        Nyt pitäisi tilata äijäpitsa, tasapainottamaan yliterveellistä eilisiltaa.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Ei se huteruus krapulaa ole, vaan kasvispitoisen juomavalion aiheuttama vitamiinipiikki. Elimistö ei ole tottunu sellaseen :p

        Onpa hyvä, että toisella on etätyömahdollisuus. Saat löhöillä ja työnantaja saa kanssa varmaan jotain; ainakin maksaa palkan :)

        Nyt pitäisi tilata äijäpitsa, tasapainottamaan yliterveellistä eilisiltaa.

        Vitamiiniyliannostus kuulostaakin huomattavasti paremmalta kuin krapula :D

        Onneksi on etätyömahdollisuuden lisäksi ymmärtäväinen pomo, joka itsekin oli mukana pippaloimassa. Ymmärtää olla vaatimatta mitään 30 sliden PP-esityksiä juuri tänään, laadusta nääs ei olisi takeita :)

        Mä oon aivan unohtanut sellaisen mahdollisuuden olemassaolon kuin ruoan kotiinkuljetus! En mä koskaan tilaile mitään kotiin. Pitäiskös pistää tilaillen... Mulla itsellä kun olis varattuna fetasalaattia lounaaks mutta ei se nyt kyllä oikein sovi tähän päivään...


      • oasis79 kirjoitti:

        Vitamiiniyliannostus kuulostaakin huomattavasti paremmalta kuin krapula :D

        Onneksi on etätyömahdollisuuden lisäksi ymmärtäväinen pomo, joka itsekin oli mukana pippaloimassa. Ymmärtää olla vaatimatta mitään 30 sliden PP-esityksiä juuri tänään, laadusta nääs ei olisi takeita :)

        Mä oon aivan unohtanut sellaisen mahdollisuuden olemassaolon kuin ruoan kotiinkuljetus! En mä koskaan tilaile mitään kotiin. Pitäiskös pistää tilaillen... Mulla itsellä kun olis varattuna fetasalaattia lounaaks mutta ei se nyt kyllä oikein sovi tähän päivään...

        Ei fetasalaatista ole mihinkään. Kinkku-kebabliha-pekoni-salami perhepitsa. 1½ litraa kolaa. Hullun kiilto silmissä syömään. On ihme jossei auta, ja kaikkinainen työntekokyvykkyys vajoo pakkaselle :D Toimeksi vaan. Söin jotain hikisiä chef jänteen merimiespihvejä, kyllä olen kade. Sen voimalla pitäs jaksaa kuunnella vielä viimesenä hommana firman vakuutusmeklarin jorinoita :O


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Ei fetasalaatista ole mihinkään. Kinkku-kebabliha-pekoni-salami perhepitsa. 1½ litraa kolaa. Hullun kiilto silmissä syömään. On ihme jossei auta, ja kaikkinainen työntekokyvykkyys vajoo pakkaselle :D Toimeksi vaan. Söin jotain hikisiä chef jänteen merimiespihvejä, kyllä olen kade. Sen voimalla pitäs jaksaa kuunnella vielä viimesenä hommana firman vakuutusmeklarin jorinoita :O

        Todellinen äijäpitsa :)

        Ei tosiaan löydy kuin salaattivärkit, hedelmiä, mysliä.... Rasvaton maito. Ja hirveä kasa kesän vihanneksia grillausta varten. Ja yak, avattu viinipullo näköjään... Jotain muuta täytynee kehittää.

        Pidät vaan mielen valppaana ja katseen terävänä, niin hyvin menee vakuutusjorinoidenkin kuuntelu. Haukotuttaa jo valmiiks... ;)


      • oasis79 kirjoitti:

        Todellinen äijäpitsa :)

        Ei tosiaan löydy kuin salaattivärkit, hedelmiä, mysliä.... Rasvaton maito. Ja hirveä kasa kesän vihanneksia grillausta varten. Ja yak, avattu viinipullo näköjään... Jotain muuta täytynee kehittää.

        Pidät vaan mielen valppaana ja katseen terävänä, niin hyvin menee vakuutusjorinoidenkin kuuntelu. Haukotuttaa jo valmiiks... ;)

        Arvaa vaan; tärkeä asia mutta miten helvetin tylsää. Meklari on vielä kauppamies, joita en oikein tahdo jaksaa. Siis lajityyppiä. Käviskö palstailu tärkeästä videoneuvottelusta, jonka takia pitää siirtää tapaaminen? :p Klo on puoli, kaipa se on paarustettava njeukkariin. Unohda noi eväät ja pitsataksin numero esiin :> Bon appetit.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Arvaa vaan; tärkeä asia mutta miten helvetin tylsää. Meklari on vielä kauppamies, joita en oikein tahdo jaksaa. Siis lajityyppiä. Käviskö palstailu tärkeästä videoneuvottelusta, jonka takia pitää siirtää tapaaminen? :p Klo on puoli, kaipa se on paarustettava njeukkariin. Unohda noi eväät ja pitsataksin numero esiin :> Bon appetit.

        Palstailua voi käyttää syynä kaiken mahdollisen siirtämiseen tai tekemättä jättämiseen, joten pistä ehdottaen ;)

        Mulla tuli nyt mielikuva käytävää pitkin laahustavasta ressu-koirasta, joka paarustaa pää kumarassa kohti neukkaria sulkien oven perässään syvään huokaisten.... Kauhia krapulahihitys :)

        Ja kiitos, kyllä tässä jossain vaiheessa mennee jotain kiinteääkin alas kurkusta. Ehkä :)


    • Onko sinulta

      tullut on äklönhajuinen krapulakakka? :)

    • viinipullon henki

      Oayksis oli jääny jumiin viinikellariiin

      • Siltä se vähän kyllä tuntui...


    • No...

      mikä muu ei toimi?

      • Muistaakseni bussiaikataulujen hakeminen tökki ja siitä se ajatus sitten lähti...


    • omakunto ei kestä

      Yöelämä on rankkaa.

      • Onhan se rankkaa, mutta välillä myös oikeinkin hauskaa.

        Kunnon kengät vain jalkaan, niin jaksaa tanssata koko yön.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      101
      2069
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      244
      1700
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1050
    4. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      85
      968
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      945
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      865
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      805
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      801
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      754
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      719
    Aihe