Lahdesta uusia tuttavuuksia?

nainen 3kymppinen

Tässä Juhannuksen tienoilla huomaa taas miten hassusti sinkkuna elävät jätetään huomioimatta "tapahtumia järjestettäessä". Kaverit pyörivät perheidensä kanssa, eikä oikein kehtaa itse itseään kutsua mukaan. Omaa ystäväpiiriä pitäisi siis ilmeisesti laajentaa. Joten ihan mielenkiinnosta kysyisin olisiko Lahden alueella uusista tuttavuuksista kiinnostuneita (mieluummin naispuolisia) ihmisiä 30 kymppiselle heterosinkkunaiselle? Miespuolisia kavereita itselläni on jonkun verran, mutta etenkin naispuoliset ovat niin perheenäideiksi muuttuneet, että heistä ei mitään extemporee hauskanpitoon seuraa saa :)

4

91

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksikseni

Moikka. Mäki etin Lahesta ihmisiä joiden sosiaalisessa verkostossa on tilaa. Oon 38v, naimisissa, ei lapsia. Kirjoittele mulle osoitteeseen [email protected] ni katotaa natsaako meiän jutut.

• ~kesäfiilis~

Hei naispuolisia kavereita ja samanhenkisiä ystäviä etsii myös tänne päijät-hämeen seudulle muuttanut 40 v. nainen. Olen parisuhteessa elelevä, lapseton ja kissallinen. Laittaisitko oman sähköpostios. tänne, mihin voisi kirjoittaa?

• Moi, olen 33v perheellinen ja kaipailen myös uusia kavereita, asun Lammilla mutta käyn usein Lahdessa. [email protected]

• nn33

Moi

Olen itse myös kolmissakymmenissä oleva sinkkunainen lahdesta. Toivoisin seuraa konsertteihin elokuviin kahvitteluun tai muuten vaan keskustelukumppaniksi. Jos joku kiinnostuu niin meilat a saa osoitteeseen [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      48
      2618
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1320
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe