Tässä Juhannuksen tienoilla huomaa taas miten hassusti sinkkuna elävät jätetään huomioimatta "tapahtumia järjestettäessä". Kaverit pyörivät perheidensä kanssa, eikä oikein kehtaa itse itseään kutsua mukaan. Omaa ystäväpiiriä pitäisi siis ilmeisesti laajentaa. Joten ihan mielenkiinnosta kysyisin olisiko Lahden alueella uusista tuttavuuksista kiinnostuneita (mieluummin naispuolisia) ihmisiä 30 kymppiselle heterosinkkunaiselle? Miespuolisia kavereita itselläni on jonkun verran, mutta etenkin naispuoliset ovat niin perheenäideiksi muuttuneet, että heistä ei mitään extemporee hauskanpitoon seuraa saa :)
Lahdesta uusia tuttavuuksia?
4
107
Vastaukset
- yksikseni
Moikka. Mäki etin Lahesta ihmisiä joiden sosiaalisessa verkostossa on tilaa. Oon 38v, naimisissa, ei lapsia. Kirjoittele mulle osoitteeseen [email protected] ni katotaa natsaako meiän jutut.
- ~kesäfiilis~
Hei naispuolisia kavereita ja samanhenkisiä ystäviä etsii myös tänne päijät-hämeen seudulle muuttanut 40 v. nainen. Olen parisuhteessa elelevä, lapseton ja kissallinen. Laittaisitko oman sähköpostios. tänne, mihin voisi kirjoittaa?
Moi, olen 33v perheellinen ja kaipailen myös uusia kavereita, asun Lammilla mutta käyn usein Lahdessa. [email protected]
- nn33
Moi
Olen itse myös kolmissakymmenissä oleva sinkkunainen lahdesta. Toivoisin seuraa konsertteihin elokuviin kahvitteluun tai muuten vaan keskustelukumppaniksi. Jos joku kiinnostuu niin meilat a saa osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410521Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen
"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1418794Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906077Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita
näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään604298Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut534237Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804080Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503729Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi673199Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73117IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k682969