Viime viikolla kuulin yrityksen ylenemismahdollisuudesta. Mahdollisuutta tarjottiin ensin muutaman kuukauden työssä olleelle (jonka minä olen vielä kouluttanut). Asia tuli vähän ajan päästä uudelleen puheeksi ja sitten vasta minutkin huomioitiin. Sanottiin vaan, että mikset sinäkin voisi paikkaa hakea. Sama koulutus on molemmilla, että ei vaikuta sekään. Olen ollut nykyisessä asemassa 3 vuotta ja valituksia nykyisestä työstä ei ole tullut. Päinvastoin kehuja vaan.
Sitähän ei tietysti tiedä, kuka sen paikan loppujen lopulta saa, mutta miksi pomon pitää asettaa toinen, vähemmän aikaa ollut etusijalle? Ihme homma ja motivaatio täysin nollassa...
Eri asia olisi jos olisi jotain riitaa tai olisin tehnyt työn huonosti, mutta kun näin ei ole.
Miksi ei luoteta
2
595
Vastaukset
- Saman kokenut
Kas kun sille tuoreelle tapaukselle ei tarvitse maksaa niin paljon. Raha puhuu. Jälleen.
Olen kokenut saman edellisessä firmassa, jossa minut kolmikymppisenä ohitettiin aina, koska 20-25-vuotiaalle ei tarvitse maksaa kokemuslisiä yms yms.
Lisäksi vihjattiin että jään kuitenkin äitiyslomalle eli siis hankin lapsia (en pysty hankkimaan lapsia koska ei ole enää millä hankkia).
Koetahan kestellä.
Minä vaihdoin firmaa, koska aloin voida huonosti.
Oman alan töitä ei ole, mutta täällä suorittavan tason työssä kaikki on sentään samalla viivalla eikä ole suosikkeja. - totta
Tuttua touhua nykyään valtionhallinnossakin. Koulutat tulokkaat eteenpäin urallaan ja itse saat raataa vielä kaikki työt niska limassa kaupanpäälle. Ei tunnu kivalta ei.. palkka ei luonnollisestikaan muutu miksikään, vaikka olisit minkälainen osaaja. Korjaat tulokkaiden tekemät virheet ja sitä rataa. Ei tunnu sekään kivalta ei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423990Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal443616- 703188
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882046- 352008
- 241869
- 311821
- 341810
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231754