Olen 29v nainen. Takana on kymmenkunta miestä, joita olen treffannut netin kautta. Kenenkään kanssa en ole harrastanut seksiä, vaikka paria olen tapaillut yli kolme kertaa. Ilmoitin jo profiilissani, että olen liikkeellä "tositarkoituksella", enkä harrasta yhden illan juttuja tai fuck buddyja.
Olen jutellut jokaisen tapaamani miehen kanssa useasti puhelimessa ennen ekaa näkemistä. Onko tätä päivänä yleistäkin puhua rivoja ennen kuin on edes nähnyt toista? Vai eivätkö nämä miehet ole lukeneet profiiliani?
En ole mikään kainostelija seksin suhteen todellakaan, mutta minusta on kummallista, että ennen tapaamista jo kysellään lempiasennoista ja seksimieltymyksistä. En anna kellekään ekoilla tai tokillakaan treffeillä. Mulla on kieltämättä vähän kaksimielinen huumorintaju ja olen itsekin suora ja rempseä. Silti liiallinen avoimuus liian aikaisin - varsinkin seksiin liittyen - on mielestäni kummallista, jopa moukkamaista. Muutama on pyytäyt lähettämään alastonkuvankin ennen näkemistä. Mitä tämä on? Ihan perussettiä nettideittailussa? Vai olenko antanut itsestäni jotenkin kevytkenkäisen kuvan?
Miesten härskit puheet ennen ekoja treffejä
57
4780
Vastaukset
- Samaa kokenut
On moukkamaista ja valitettavan yleistä. Mun kohdalla tutustuminen loppuu siihen. Olen erittäin seksuaalinen ja avoin sen suhteen, mutta parisuhteessa. Parisuhteesta ollaan vielä kaukana, kun ei olla edes kasvotusten tavattu.
En ole vielä koskaan löytänyt sellaista kumppania, joka olisi yhtä halukas ja seksuaalinen kuin itse olen. Ne, joihin ihastun, ovat jostain syystä poikkeuksetta vähemmän seksuaalisia, jopa estyneitä. Ne taas, joilla halukkuutta riittäisi, ovat juuri näitä aloituksessakin kuvattuja moukkia, joiden käytös sammuttaa kaikki halut, eivätkä herätä ihastumisen tunteita.
Meillä naisilla tärkein seksuaalielin on aivot, ja sitä monet alapäällään ajattelevat miehet eivät tajua. - reilu mies
On meitä kunnollisiakin miehiä.
- Seksimyyjä?/ap
Lohduttavaa kuulla, että joillekin muillekin naisille höpötellään tuhmia. Luulin jo, että mun valkkaamat miehet on jotain poikkeuksia :) Hassua, kun olen kuitenkin tiukkaan sävyyn painottanut profiilissani, että seksin vonkaajille en lämpene. Olen myös parisuhdehakuinen, enkä lumppuile ympäriinsä tai liian aikaisin tutustumisvaiheessa.
Ja kyllä, nämä miehet ovat olleet kuitenkin ihan kunnollisia siinä mielessä, etteivät juokse käsittääseni baareissa tai käytä päihteitä. Ovat ok-duuneissa, eivät vaikuta pelimiehiltä ja takana on pitkiä parisuhteita. Mitä muuta se kunnollisuus sitten meinaa? Luulen, että mulle on kuitenkin valikoitunut keskvertoa extrovertimpiä tapauksia, koska olen itsekin aika vilkas ja puhelias. Tällaiset miehet sitte kuvittelevat, että avoimelle ja puheliaalle naiselle voi heitellä mitä vain. Ei voi. " Muutama on pyytäyt lähettämään alastonkuvankin ennen näkemistä."
Hieman sanattomaksi tahtoo heittää.- onhannäähuvittavia
Ei minulta nyt alaston kuvaa sentään ole pyydetty, mutta kaikkea siltä väliltä.
On kyselty alushousujen väriä ja mallia, kuppikokoa tietysti ja mahtuupa
mukaan yksi tapaus, kuka halusi tietää mieli asennosta (seksi).
Sitten ihmetellään vielä, että kun ei vastata.- Shit, sanon minä!
Tätä settiä on mullakin vastaan tullut. Kerran aloin jutella asiasta, siis kysyin suoraan... sanoin vielä, et melko turnoff tällanen tapa.
Mies vastas, et saa nyt edes jotai ajateltavaa, kun naista ei ole nähny alasti pitkiin aikoihin...
Ja et nykyajan naiset on estyneitä, ei edes puhua uskalleta seksistä... tuskinpa sitten harrastaakkaan...
Mun tutustuminen loppuu just siihen kun mun pikkareiden väriä ja vaihtoväliä aletaan kyseleen tai mun rintojen kokoa arvosteleen ennenkuin on eds tavattu!!!
Olen kuvallisella profiililla, tavallinen naamakuva, ei mitään herutusjuttuja....
- Kiitos viestistäsi
Todennäköisesti olet valinnut seuralaisesi ulkokuoren perusteella, sen verran härskiä juttua on tullut. Mitä jos valitsisit sen hiljaisemman miehen, ehkä vähän nörttityyppiä? Veikkaan ettei todellakaan tulisi seksiehdotteluja heti ekan, eikä todennäköisesti toisenkaan kerran jälkeen.
- Seksimyyjä?/Ap
Ilkikurista, että näistä tapaamistani kymmenestä miehestä se vähiten hyvännäköinen - siis ei lainkaan komea - mies puhui kaikista härskimpiä puhelimessa. Hän oli kyllä muuten hauska, joten monen pommitussoiton jälkeen suostuin näkemään. Odotinkin paikalle jotain adonista, koska hänen äänensä oli miellyttävä ja kasvokuva rajattu hyvin (ja epäselvä), mutta ei...reippaasti yli 100-kiloinen, huonoihoinen ja huonosti pukeutuva harvahapsi sieltä tuli.
Ja vielä...mulla ei ole mitään ongelmaa puhua seksistä suhteessa - tai jo siinä vaiheessa, kun seksiä on harrastettu. Ihmeteyttää vain, kun yli puolet tapaamistani miehistä olivat sellaisia härskimmän oloisia :)
Se toiseksi härskein oli myös aika veikeä tapaus: Hänellä oli pikemminkin suoran miehekäs tyyli keskustella seksistä. Sitten kun olimme neljänsillä treffeillä ja hänellä olisi periaatteessa ollut mahdollisuus jotain saadakin (olimme luonani), niin hänelle tuli pupu pöksyyn. Hän oli kuin eri ihminen puhelinkeskusteluihin verrattuna. Ei tehnyt elettäkään lähentyäkseen. Hyvä niin, koska ne olivat viimeiset treffimme sen takia, että hän oli kaikin puolin liian erilainen ihminen kuin minä.
Haluan vielä korostaa, että tykkään suorasta ja flirttailevasta tyylistä. Olen kai sellainen itsekin: siis aina suora ja useimmiten flirttikin. Eikä tämä nyt niin traumaattista ole ollut, mutta kyselin vain, että onko tämä (tuhmien höpöttäminen) joku yleinenkin tapa :)
- +50
No joo, näinhän tämä maailma näyttää menevän...
Jos joku ei jo suoraan kysele ekakerralla, jotta panettaako niin ei kovin kauan tartte jutustella kun vihjaillaan siihen suuntaan... ihan itsestä kiinni löhteekö leikkiin mukaan.
Ja mikä vielä "jännää" niin nuoret miehet etunenässä ja kun ihmettelet jotta hei olen 50 niin ei ongelmaa en hae äitihahmoa... hoh,hoijaa vaan... - jaiks*
Yhtä epämieluisaa on myös liiallinen lepertely ennen tapaamista. Joku joskus tästä aiheesta kirjoittelikin täällä. Mikään ei saisi minua ärsyyntymään enemmän kuin saamarin ällö pehmoilu tuntemattomalle aikuisen miehen taholta! Tulee heti mieleen juoppo, tollo tai seksiaddikti, joka luulee nallekarhumaisella tavalla kirjoittaen pääsevänsä suosiooni.
Kun mainitsen profiilissani etsiväni tositarkoituksella miestä ja ystävää elämääni, en tod. halua neitiä nilkkoihini kuolaamaan.- onhannäähuvittavia
Joo tuokin on totta, että jos lirkutetaan ja kullitellaan ennen tapaamista,
niin ei jukopliut kiinnosta.
- virtuaalisuhteilijat
Ne on juuri niitä jotka haluaa vaan jauhaa jotain seksijuttuja ilman mitään aikomustakaan koskaan nähdä. Eihän niistä edes tiedä onko ne mitään sellasta mitä väittää olevansa, suurin osa todennäkösesti jotain ikäloppuja ukkomiehiä ym. feikkejä viihdyttämässä itteensä. Aiemmin vastailin niiden mieliks tungetteleviin kysymyksiin, kun kuitenkin pidän seksistä ja avoimuudesta, mutta kun sitten aloin pitkän kirjottelun jälkeen vihjata näkemisen suuntaan, niin viimestään sillon tyyppi katoaa kun pieru erämaahan. Nykysin en enää viitsi tuhlata aikaa näihin, vaan jos joku alkaa kysellä jotain niljakkaita niin sanon että en ala postilla selvittää sellasia, vaan niistä voidaan jutella sit jos oikeesti nähdäänkin. Usein ei sitten kuulu tän jälkeen enää pihaustakaan, mutta eipä tuhlaannu enää aikaa näihin turhuuksiin.
Ja toinen on tosiaan sitten ne lipevät lepertelijät, hälytyskellojen kannattaa alkaa soida jos joku lupailee liian suuria liian pian.. jotenkin tulee sellanen olo että ei oo ihan kaikki kotona, vaan ehkä jotkut on niin narsisteja että yrittää saada naisen tyhjillä lupauksilla ja lepertelyillä ihastumaan itteensä jotta voivat sitten nautinnolla jättää vaan kylmästi "itkeen" perään ja siirtyä etsimään uutta uhria... sairaimmasta päästä oli eräs joka jo muutaman lyhyen viestin jälkeen alkoi vuodattaa kuinka rakastaa mua, ja vaikka mitä ihmeen lemmenrunoja ruusuista ja kuun taivaalta tuomisesta jne.!! Ei herranjesta, voiko olla yksinkertasempaa....ja sitten vielä monet perässä roikkuvat viestipommitukset että mikä mulle tuli kun en enää vastaa...! - Hyvin koulutettu
Itselleni on tullut puolihärskejä. En niistä ota itseeni, mutta annas olla kun nainen pistää pökköä pesää, niin johan on miehiä jotka kuvittelee, että sänkyyn hyökkään :) Eli nainen ei voi olla yhtä härski kuin mies, mutta kun voi :)
Olin 20 v. naimisissa miehen kanssa, joka "koulutti" minut juttelemaan karskien miesten kanssa ilman punastumista ja hyvin kouluttikin. Jeps, aika härskejä viestejä tulee jo ensimmäisenä yhteydenottona...joku jaksaa kirjoittaa pari lyhyttä viestiä ja sen jälkeen on jo käsi haarovälissä....
ei viitsitä lukea ikätoiveita tai muutakaan...kunhan vaan kokeillaan ...
en viitsi edes vastata asiattomiin viesteihin!
Onneksi joukossa on myös ihan oikeita viestejä...ei ihan usko mennyt vielä miesten ajatusmaailmaan!- Aito mies
No onpas meitä miehiä näköjään moneen junaan.
Itselleni ei tulisi mieleenikään puhu tai kirjoitella rivoja kovin pian. Enkä olisi myöskään pyrkimässä sänkyyn ennen todellista tutustumista.
Eli ensin pitää kyllä tutustua ainakin jonkunmoisen ajan ennen kuin rivot alkavan tulemaan esiin. Ja silloinkin määrän pitäisi olla kyllä aika pieni, sillä vaikka seksi on tärkeä osa elämää, on myös muita tosi tärkeitä asioita. - uuikjhtrrrhytthyujhy
Itselläni voi olla hiukan kaksimielinen huumorintaju ja monta kertaa vitsailusta innostuneena ovat naiset lähetelleet vaikka millaisia römpsänkin kuvia.
- *heeh*
jaa, vai niin.
- kiltti mies.
Pitäiskö minunkin alkaa vonkamaan suoraan pil.lua naisilta kun en muuten saa vastauksia.? Tuntuu et naiset tykkää kun puhutaan suoraan tuhmia ja vonkataan suoraan pil.lua.
Muutenhan en normaalisti mitään seksi puheita kirjoittele naisille mut kun en saa vastauksia niin oliskohan taktiikan vaihto hyvä juttu. Naiset vois vastaa tähän?No on kyllä vaikea sanoa tuosta taktiikan muuttamisesta
... mutta omalla kohdalla härskit viestit heti alussa jää kyllä huomiotta!
Sitten kun paremmin tuntee ja on ehkä tavannutkin tyypin ja tietää että kemiat kohtaa jollakin tasolla niin "seksi-viestitkin" on tervetulleita :-)- vastaan vastaan
Joo, voin vastata, vaikka onhan tuo nyt muutenkin selvää, että moiset
puheet on kaikista inhoittavampia, ellei ole hakemassa seksi seuraa.
Toisilla tahtoo tuo mopedi karata käsistä, kun kuvittelevat sen olevan
vitsikästä, vaan eipä ole. - yäk.
Edes seksiseuraa hakiessani en jaksa mitään rivouksia. Haluan puhua miehen kanssa normaaliin ja asialliseen tyyliin, vaikka suunniteltaisiin jo peräti sessiota ja käytäisiin läpi mitä on tarjolla ja mitä ei!
Tuhmuudet ovat lapsellisia ihmisiä varten. Älykkyys on seksikästä, ei pikkupoikamaisuus.
- lyyli6
Kai ap. ymmärtää että "tositarkoituksella" tarkoittaa treffi-ilmoituksessa nimenomaan sitä seksin hakua? Ihan vaan selvennykseksi.
- yäk.
No ei todellakaan tarkoita! Katso vaikka Iskurista mitä kategorioita siellä on. Tositarkoitus on niitä varten jotka etsivät kumppania.
- lyyli6
Kyllä vaan tarkoittaa. Miesten mielipiteitä tähän, miten miehet tulkitsevat "tositarkoituksella" treffi-ilmoituksessa?
- yäk.
Jos listasta löytyy esim.
- seikkailu
- seksi
- ystävyys
- matkaseura
- treffailu
- tositarkoitus
...niin miksi ihmeessä tositarkoitus tarkoittaisi seksiä kun se on siellä jo, nimenomaan seksinä? Tai useammin kaiketi seikkailuna. Tuo lista ei ole miltään deittisaitilta suoraan, vaan listasin siihen useamman eri saitin tuttuja nimikkeitä.
Joillekin miehille tulee niin kiirus ehdotella panemista että heille on yksi lysti miten ihminen on kategorisoinut ilmoituksensa. Mutta ei tästä selvästä asiasta tarvitse vääntää, jos yhtään omaa jonkinlaista logiikkaa.
- kiltti mies.
Suuri osa miehistä etsii treffi palstala panoseuraa joten siksi ne varman alkaa heti ehdottelemaankin ja puhelemaan härskejä seksistä.
- milläs luokituksella
ne sitten hakee jotka haluaa muutakin kun seksiä? Vai eikö kukaan mies hae netistä muuta kun panoseuraa?
Kertokaa mistä miehet hakee parisuhdetta niin tiedän mennä heti sinne sitten! - Moukat ja pleierit
Yksinkertainen kysymys sinulle aloittaja:
Miksi olet tekemisissä tällaisten moukkamaisten miesten kanssa?
Tarjonnan varaa on netissä runsaasti.
Tietysti jos tahdot väen väkisin poimia sieltä sen ah, niin tutun ja turvallisesti epäluotettavan panokik-kelin ja yrittää hänestä väkisin vääntää itsellesi oikeaa miestä suhteeseen niin mikäs siinä, anna palaa.
Vähän vituttaa kun poistuin joskus netistä kun kysyntää ei tuntunut löytyvän koska olin ehkäpä seksuaalisesti liian säyseä mutta fiksu ja huumorintajuinen mies jolle nimenomaan seksi on se juttu sitten siinä parisuhteessa vasta.
Sitten kuulee kuinka naiset viestittelee näiden mulkvistien kanssa ja valittaa että miksi "miehet" toimviat näin.
Olet itse valinnut ne miehet viestintään ja treffeille.
Me muut emme vonkaavat miehet olemme sitten lähinnä yksin miettien miksei kiinnosta.
Kunnes tajuaa että te naiset tahdotte härskin ronskin munamaisterin joka sitten teitä varten uhrautuu ja alkaa ritarilliseksi.
Siis juuri teidän kohdalla.
Kysyn huvikseni toisen kysymyksen:
Jos nuo moukat eivät tekisi noita juttuja ennen treffejä niin missä vaiheessa kuitenkin tajuaisit heidän olevan moukkia?
Koska joidenkin naisten ongelma ei tunnu olevan miesten moukkamaisuus ja se että niistä tyypeistä ei ole ehkä parisuhteeseen vaan se että ne miehet eivät osaa viestiä jne alussa.
Sitähän ne pelimiehet sitten käyttää hyväksi eli osaavat esittää sitä ei-moukkaa sen tutustumisvaiheen yli sopivalla tavalla ja nainen tietysti seksuaalisesti viehättyneeenä miehestä ei tajua tätä.
Eli Moukat ja pleierit korjaavat potin ja loput miehet eli me jotka emme ole vain panojen perässä olemme niitä epäseksuaaleja epäkiinnostavia luusereita joille ei viestitä tai joiden kanssa ei löydy kemioita.
SYY MIKSI EN MENE NETTIDEITTIIN ENÄÄ ON JUURI TUO EPÄSUHTA.
Baarikin on parempi vaikka onkin lihatiski. Nettideitti nimittäin on kuin paraskin lihatukku.- Seksimyyjä?/Ap
Ymmärrän pointtisi ja tarkennan vielä. Tapaamani miehet eivät ole kirjoitelleet mitään härskejä, vaan ovat olleet kirjallisesti asiallisen hauskoja ja tarpeeksi omaperäisiä, jotta olen antanut numeroni heille. Härskiydet eivät tulleet ilmi edes ekoilla kerroilla puhelimitse, mutta kuitenkin ennen ekoja treffejä. Eli olen jutellut jokaisen tapaamani miehen kanssa puhelimessa muutaman kerran ennen näkemistä.
En ole sekstaillut kenenkään nettituttavuuteni kanssa, joten en osaa sanoa ovatko tapaamani miehet loppujen lopuksi kovia p***miehiä tai edes pelimiehiä. Pikemminkin tuli fiilis, että siitä puhe, mistä puute tai isot puheet, pienet teot :D Kymmenestä kolme on ollut komeita, kolme taviksen näköisiä ja loput diplomaattisesti sanottuna....ei-niin-miellyttäviä. Neuvoisin miehiä nimenomaan pysymään asiallisen rennolla linjalla kirjoittaessaan naisille :) Ne, jotka kirjoittelivat seksifantasioistaan jms. deletoin heti.
Otin profiilini pois netistä pari kuukautta sitten ja jatkan tapailua parin miehen kanssa: kummatkin olivat niitä asiallisia kirjallisesti, puhelimitse - ja ovat yhä :) Nyt vain katsellaan, mihin tämä johtaa...tai johtaako mihinkään.
- iiics
Tuo on todella yleistä nykyään. Kannattaa lopettaa yhteydenpito saman tien, kun häiriökäyttäytymistä ilmenee. Tuollainen puolituntemattoman seksuaalinen lähentely verbaalisesti on ahdistavaa ja karkottaa herkimmät kumppaninetsijät pois nettideiteistä kokonaan.
Mutta että seksi, seksi. Kesällä seksi ja syksylläkin seksi. Seksi on mielessä ja ajatukset housuissa. Seksi, seksi. Mistäpä sitä muusta puhuisi, seksi. - ~.~
Tämä seksistä puhuminen on yhteydessä siihen, etteivät kyseiset miehet
ole todellisuudessa mitään pano'miehiä, siis sellaisia jotka saa varpaatkin
kippuralle.
He hakee jonkinlaista hyvitystä tuolle taidon puutteelle, näillä mauttomilla
heitoillaan..Sillä milloinka tosimiehen on täytynyt oikein mainostaa itseään. - 09877890
No jaa eipä monia naisiakaan tarvitse kauheasti houkutella kuvia lähettelemään tms..
- igtoetbet
Jos kyselee seksimieltymyksiä ja lempiasentoja heti ekassa viestissä, niin ehkä silloin hälytyskellojen pitää soida.... Toisaalta, koska seksi on aika oleellinen osa parisuhdetta, niin mielestäni jossain vaiheessa viestittelyä/puhelinkeskustelua senkin voi ottaa sivistyneesti puheeksi. Näin ainakin itse tein silloin kun minulla oli deittiprofiili.
Ei varmastikaan ole tarpeellista kysellä ennen ensitapaamista esim. valmiutta anaaliyhdyntään, seksilelujen määrää tai sitä, tykkääkö toinen pissaleikeistä, mutta mielestäni sitä voi tiedustella, kuinka suuri merkitys seksillä on toiselle. Onhan tutkittukin, että yksi onnellisen parisuhteen tärkeimmistä kulmakivistä on pariskunnan suunnilleen samanlainen suhde seksiin. Harvemmin parisuhde toimii optimaalisesti, jos toinen haluaa seksiä vain kerran kuussa pimeässä peiton alla lähetyssaarnajassa ja toinen kolmesti päivässä ikkunan edessä kaikkien mahdollisten seksilelujen kanssa, jos nyt hieman kärjistän ;)- iiics
Se on jännä että lähetyssaarnaaja on ainoa asento, jonka osaa pimeässä. Peiton alla tuli asiallisesti mainituksi, mutta unohdit saunan jälkeen.
Lähetyssaarnaaja on uusi anaali, kuulemma :D - igtoetbe
iiics kirjoitti:
Se on jännä että lähetyssaarnaaja on ainoa asento, jonka osaa pimeässä. Peiton alla tuli asiallisesti mainituksi, mutta unohdit saunan jälkeen.
Lähetyssaarnaaja on uusi anaali, kuulemma :DKyl se sauna kävi mieles, mut kun oli muutenkin niin pitkä teksti, niin päätin lyhentää ;)
- uskomatonta...
"Toisaalta, koska seksi on aika oleellinen osa parisuhdetta, niin mielestäni jossain vaiheessa viestittelyä/puhelinkeskustelua senkin voi ottaa sivistyneesti puheeksi."
Ei voi olla totta. Ihanko oikeasti joku tekee tuota? Onneksi ei itsellä ole sattunut vastaan noita sivistyneesti puheeksi ottajia, eikä toivottavasti satukaan. - uskon mäkin
uskomatonta... kirjoitti:
"Toisaalta, koska seksi on aika oleellinen osa parisuhdetta, niin mielestäni jossain vaiheessa viestittelyä/puhelinkeskustelua senkin voi ottaa sivistyneesti puheeksi."
Ei voi olla totta. Ihanko oikeasti joku tekee tuota? Onneksi ei itsellä ole sattunut vastaan noita sivistyneesti puheeksi ottajia, eikä toivottavasti satukaan.Mulle on kyl sattunut, enkä minä ainakaan ole niistä pahastunut. Tosiaan, kaikki riippuu siitä, miten ja missä vaiheessa asian ottaa puheeksi. Jos suunnilleen viiden minuutin jälkeen töksäyttää, että annatko sitten peppuun kans kun tavataan, on se pikkusen eri asia, kuin jos vaikka toisessa pitkässä puhelussa kysyy, että oletko hyvin seksuaalinen, vai vähemmän seksuaalinen.
Näitä töksäyttäjiä minäkään en toivo kohtaavani, mutta sivistyneitä seksistä puhujia saa kyllä tulla kohtaamani kolmen tai neljän lisäksi lisääkin. - mirri am
uskomatonta... kirjoitti:
Ei voi olla totta. Ihanko oikeasti joku tekee tuota? Onneksi ei itsellä ole sattunut vastaan noita sivistyneesti puheeksi ottajia, eikä toivottavasti satukaan.Ai, et parempi ois ensin seukata esim. turvalliset 5kk puhumatta sanaakaan seksistä, ja sitten, kun sitä päätetään harrastaa, huomata, että mieltymykset ei käy lainkaan yksiin
- myssy miettinen
Ekaan viestiin ei pidä kirjoitella mitään seksiin viittaavaa, mutta miten
ja missävaiheessa tuon asian voi sitten ottaa puheeksi.
Jos osittautuukin, että toinen pitää yli kaiken seksistä ja haluaa sitä
yhtenään ja toiselle riittää silloin tällöin, niin muuten hyvin alkanut
juttu voi kariutua tuohon, kun ei jaksa jyystää koko aikaa.
Vai pitääkö antaa hampaat irvessä. No ei pidä.... - sairas vomiting
No härregyyd! Sitäkö seksiä ihmissuhde onkin 90%.sti? Ennen oli puhelintytöt ja päiväkaffeejat ihan eri osastoa. Aikamme suuri paskantuote tämäkin nettisaitti siis.
Käyttäkää aivojanne, älkää nivustenne kutinaa! - tsäpädäpä
Näin miehenä on vastattava, että löytyy niitä naisistakin. Ikäluokka n. 30-vee. Pikkuisen paineita tapaamiselle, kun nainen on vihjaillut jo vaikka mitä hävytöntä.. Vaikkakin osittain huumorilla, niin silti pistää miettimään, että odottaakohan vastapuoli nyt sitten että käyn heti kiinni vai juodaanko kuitenkin kahvit ensin vai miten..
- hupidupiduu
Haluaisiko joku mies sellaisen naisen, jonka suu käy kuin vanha singeri.
Heitetään härskejä juttuja yhdelle sun toiselle ja annetaan ymmärtää,
että ollaan valmista kauraa.
Jos hakee pelkkää seksiä, niin mikäs siinä, mutta kai tuossakin joku
roti pitänee olla.- Pia hoo
Haluaisi! Yllättävän moni mies haluaisi. Itse asiassa luulen, että tavattoman suuri enemmistö miehistä haluaisi....
- unohda ne
Ne miehet on niitä jotka joutuu aina elämään puutteessa. Ja siihen on syynsä. Ovat vaan niin epäsosiaalisia ja idiootteja etteivät saa naista, ei kannata tuhlata aikaa noiden kanssa.
Härskien puheiden tarkoituksena on karsia joukosta ne naiset, jotka eivät ole valmiita pikaseksiin.
- Seksimyyjä?/Ap
Selitätkö tarkemmin pikaseksin? Siis seksiä nopeasti heti ekalla kerralla vai pikaista seksiä usean tapaamisen jälkeen? Hassua, että en karsiintunut pois, koska en ole antanut kellekään nettituttavavuudelle vielä - en edes pikaisesti :D
- 24+12
Seksimyyjä?/Ap kirjoitti:
Selitätkö tarkemmin pikaseksin? Siis seksiä nopeasti heti ekalla kerralla vai pikaista seksiä usean tapaamisen jälkeen? Hassua, että en karsiintunut pois, koska en ole antanut kellekään nettituttavavuudelle vielä - en edes pikaisesti :D
Joidenkin naisten profiilit antavat ymmärtää erittäin voimakkaasti, samalla ollen kaksimielisiä. Sitten näiden ilmoitusten laatijat viiltelevät ranteitaan, kun ilmoitukseen vastataan härskisti/kaksimielisesti/vihjailevasti. Tyypilliset naiset...
- Myynnin boikotoija
Olen 22.vuotias mies ja nimenomaan naiset ovat olleet niitä uberhärksejä ''en eti sexseuraa mut kai sul on paikka jos voidaan kuksia yms.''- ehdottelijoita.
Kaikista pahimpia on yli kolmikymppiset muijat joilla ei ole mitää estoja tai käsitystä mistä voi puhua/kirjoittaa, tyyliin aloittaa viestin ''tykkäätkö tisseistä'' tai ''voitko näyttää kuvan k*llistas kun naamas on jo nähty?''
Sen verran suoraan käy päälle että panee (no pun intended) miettimään onko Suomessa naisilla enää minkäänlaista häpyä vai olenko ainoastaan liian säyseä ja seksuaalisesti estoutunut kun en haluaisi yksityiskohtaisesti mainita kaikkia kokemuksiani ja halujani seksin saralla heti puhelimessa, tai tietää toisenkaan ennen kuin ollaan edes tavattu? - en_oo_lähettännä
Oma vikasi kun olet tumma ja komea
: )- Myynnin boikotoija
''...tumma ja komea''
En ole kumpaakaan.
- Anonyymi
Minä olen ruma ja mulla on pienet Munat en ole saanut koskaan naista, olen pettynyt kaikkiin naisiin. Naiset eivät halua edes tutustua kun olen niin ruma. Olen 55v eikä koskaan ollut naista. Olen yrittänyt kaikkea treffipalvelua, tinderistä olin 5 vuotta, en saanut yhtään tykkäystä. Olen vain niin ruma että en saa naista
- Anonyymi
AP on jo 41v ikänainen, ja luultavasti vanhapiika.
- Anonyymi
Sinä sen sijaan olet tällä hetkellä nuorempi kuin vuonna 2013. Ja sinähän et ole vanhapiika etkä -poika vaan tiiviisti naimisissa. Ja uskollinenkin.
- Anonyymi
Ei millään pahalla, mutta kyllä hyvin kainostelijalta kuulostat. Ja nuo treffisi kuulostavat kaveritreffeiltä, ei mitään vetovoimaa. Seksuaalisena ihmisenä minulle ainakin on tärkeää, että ollaan riittävän samalla viivalla sen suhteen, ei siitä suhteesta muuten mitään tule. Mitä hiton järkeä olisi tuhlata molempien aikaa ties miten kauan ja kuulla/huomata sitten, että ei tämä natsaakaan? Toki sen ei ihan ensimmäinen asia tarvitse olla, mutta olennainen kuitenkin. Jos juttelisin jonkun kanssa platonisia ja kävisin useammillakin platonisilla treffeillä, niin en olisi kiinnostunut hänestä.
T. Nainen- Anonyymi
Sinulle on siis ok että mies jota et ole koskaan edes tavannut lähettää sinulle seksiviestejä? Entä jos hän tavatessa osoittautuu sellaiseksi mieheksi josta et ikäpäivänä voisi kiinnostua seksuaalisesti? Olet kuitenkin tavallaan etukäteen luvannut hänelle seksi kun olet viestitellyt sen suuntaisesti, tai ainakin hyväksynyt häneltä sellaisia viestejä, ottanut niitä iloiten vastaan.
Itsepähän tiedät mitä haluat ja mihin suostut. Minun vain on mahdotonta sinua ymmärtää.
Vaikka olisin etsimässä seksisuhdetta niin en missään tapauksessa haluaisi kuulla asiasta sanaakaan ennen ensimmäisiä treffejä. Enkä sielläkään jos mies ei houkuttele. Harva mies houkuttelee, ehkä 5%. Muut ovat seksuaalisesti yhdentekeviä tai jopa vastenmielisiä. Eikä se ole mitään kainoudesta vaan kyse on siitä että jotkut (useimmat) miehet eivät millään muotoa houkuttele. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle on siis ok että mies jota et ole koskaan edes tavannut lähettää sinulle seksiviestejä? Entä jos hän tavatessa osoittautuu sellaiseksi mieheksi josta et ikäpäivänä voisi kiinnostua seksuaalisesti? Olet kuitenkin tavallaan etukäteen luvannut hänelle seksi kun olet viestitellyt sen suuntaisesti, tai ainakin hyväksynyt häneltä sellaisia viestejä, ottanut niitä iloiten vastaan.
Itsepähän tiedät mitä haluat ja mihin suostut. Minun vain on mahdotonta sinua ymmärtää.
Vaikka olisin etsimässä seksisuhdetta niin en missään tapauksessa haluaisi kuulla asiasta sanaakaan ennen ensimmäisiä treffejä. Enkä sielläkään jos mies ei houkuttele. Harva mies houkuttelee, ehkä 5%. Muut ovat seksuaalisesti yhdentekeviä tai jopa vastenmielisiä. Eikä se ole mitään kainoudesta vaan kyse on siitä että jotkut (useimmat) miehet eivät millään muotoa houkuttele.Se, että on seksiviestejä, ei ole mikään lupaus mihinkään. Suostumus tulee olla aina silti kaikkeen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että on seksiviestejä, ei ole mikään lupaus mihinkään. Suostumus tulee olla aina silti kaikkeen!
Suostumus on kaiken a ja o, ketään ei saa pakottaa mihinkään, varsinkaan seksiin semmoisen kanssa jota ei halua! Sehän on selvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853210Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921813Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871673- 1401513
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651448- 1621403
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur881292Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991242- 851229