Tunnen miehen, joka mielestäni on ihana ja suloinen ja olen ihastunut häneen. Mitä miehet yleensä ajattelevat, jos heitä sanoo ihaniksi tai suloisiksi? Onko se miehekkäälle miehelle paha juttu, jos muiden kuullen sanoo näin? Miksi miehet haluaisivat kuulla itseään nimitettävän?
Saako miestä sanoa suloiseksi?
16
3729
Vastaukset
- No ei meidän
kolli (9kk kissa) ole siitä vielä pahastunut.
- laskin..sivuun
Kaunis
- AIma Kassinen
Saa, tottakai. Jos kerran on suloinen.
Pahempiakin ilmaisuja tiettävästi käytetään miehistä.
oon käsittäny että tämä suloinen ei ois kovin mairitteleva nimitys, no ehkä kaverillisen lässyttävällä tavalla muttei noin muuten.
"Mitä miehet yleensä ajattelevat, jos heitä sanoo ihaniksi tai suloisiksi? "
-En tiedä mitä miehet yleensä noista termeistä ajattelevat, mutta itse en niitä kyllä osaa itseeni yhdistää.
Mut eipä ole kukaan koskaan erehtynytkään väittämään mua "ihanaksi" tai "suloiseksi", et kaipa muutkaan ei noita termejä assosioi meikäläiseen.. X)
" Miksi miehet haluaisivat kuulla itseään nimitettävän? "
-Itse en pidä minkään sortin nimittelystä/hellittelynimistä. =P ..mua kutsutaan aina sukunimellä ja hyvä niin. =)Vain Geniota saa sanoa. :)
- Ihana_
ja suloinen ovat synonyymejä, käytä mitä haluat tai mitä miehesi kestää. A sweet man knows what he is.
- *haliterkkui*
Höpönassu!
- *supsup?
kuka kuka keneltä keneltä !
- ♪♪♪♪♪♪♪<3
*supsup? kirjoitti:
kuka kuka keneltä keneltä !
Adele Marc Anthonylle.
- rehtitäti
Sanosin miestä suloiseksi jos hän on luonteeltaan suloinen ja mies tietää mitä tarkoitan. Ulkoisesti ne ei halua olla sulosia, paitsi jos on terve itsetunto ja kestää hiukka huumoriakin.
- Ikisinkku M
Tottakai saa sanoa suloiseksi, ihanaksi ja vaikka miksi kunhan se vain on positiivista. Ei minua ainakaan ole haitannut kun on sanottu, suloiseksi, karun kauniiksi ym. itsetuntoa se vaan kohottaa kun nainen hyvällä tavalla huomioi.
- hgbftrg4ed3wde
Kun mies on toooosi miehekäs, niin tekee mieli kutsua söpöksi ja ihanaksi:))
Ja "miehessä pitää olla särmää" liittyy just tähän...mies, jossa ilmenee pehmeitä ja lujia piirteitä on mielenkiintoinen ja "villi ja vapaa"...:))- Anonyymi
Just niin. Tuollainen on mun rakas ihmiseni - sisäisesti ja ulkoisesti upea ja lämminsydämisin olento.
- Anonyymi
Tietenkin saa ja mua on monikin nainen kutsunut myös söpöksi tai suloiseksi, ja joka kerralla ilta tai arkipäivä on päätynyt, sänkyyn, treffeille tai ainakin kahveille.
Mua saa nainen kutsua vaikka marsuksi ym kun mun itsetunto suhtautuu positiivisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918