Saako miestä sanoa suloiseksi?

Nainenx

Tunnen miehen, joka mielestäni on ihana ja suloinen ja olen ihastunut häneen. Mitä miehet yleensä ajattelevat, jos heitä sanoo ihaniksi tai suloisiksi? Onko se miehekkäälle miehelle paha juttu, jos muiden kuullen sanoo näin? Miksi miehet haluaisivat kuulla itseään nimitettävän?

16

4109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei meidän

kolli (9kk kissa) ole siitä vielä pahastunut.

• laskin..sivuun

Kaunis

• AIma Kassinen

Saa, tottakai. Jos kerran on suloinen.

• Pahempiakin ilmaisuja tiettävästi käytetään miehistä.

• oon käsittäny että tämä suloinen ei ois kovin mairitteleva nimitys, no ehkä kaverillisen lässyttävällä tavalla muttei noin muuten.

• "Mitä miehet yleensä ajattelevat, jos heitä sanoo ihaniksi tai suloisiksi? "

-En tiedä mitä miehet yleensä noista termeistä ajattelevat, mutta itse en niitä kyllä osaa itseeni yhdistää.
      Mut eipä ole kukaan koskaan erehtynytkään väittämään mua "ihanaksi" tai "suloiseksi", et kaipa muutkaan ei noita termejä assosioi meikäläiseen.. X)

" Miksi miehet haluaisivat kuulla itseään nimitettävän? "

-Itse en pidä minkään sortin nimittelystä/hellittelynimistä. =P ..mua kutsutaan aina sukunimellä ja hyvä niin. =)

• Vain Geniota saa sanoa. :)

• Ihana_

ja suloinen ovat synonyymejä, käytä mitä haluat tai mitä miehesi kestää. A sweet man knows what he is.

• *haliterkkui*

Höpönassu!

• *supsup?

kuka kuka keneltä keneltä !

• ♪♪♪♪♪♪♪<3
        *supsup? kirjoitti:

kuka kuka keneltä keneltä !

Adele Marc Anthonylle.

• rehtitäti

Sanosin miestä suloiseksi jos hän on luonteeltaan suloinen ja mies tietää mitä tarkoitan. Ulkoisesti ne ei halua olla sulosia, paitsi jos on terve itsetunto ja kestää hiukka huumoriakin.

• Ikisinkku M

Tottakai saa sanoa suloiseksi, ihanaksi ja vaikka miksi kunhan se vain on positiivista. Ei minua ainakaan ole haitannut kun on sanottu, suloiseksi, karun kauniiksi ym. itsetuntoa se vaan kohottaa kun nainen hyvällä tavalla huomioi.

• hgbftrg4ed3wde

Kun mies on toooosi miehekäs, niin tekee mieli kutsua söpöksi ja ihanaksi:))

Ja "miehessä pitää olla särmää" liittyy just tähän...mies, jossa ilmenee pehmeitä ja lujia piirteitä on mielenkiintoinen ja "villi ja vapaa"...:))

• Anonyymi

Just niin. Tuollainen on mun rakas ihmiseni - sisäisesti ja ulkoisesti upea ja lämminsydämisin olento.

• Anonyymi

Tietenkin saa ja mua on monikin nainen kutsunut myös söpöksi tai suloiseksi, ja joka kerralla ilta tai arkipäivä on päätynyt, sänkyyn, treffeille tai ainakin kahveille.

Mua saa nainen kutsua vaikka marsuksi ym kun mun itsetunto suhtautuu positiivisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      126
      6234
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      63
      5161
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      72
      4300
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      102
      3874
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      13
      3652
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3230
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2556
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2529
    9. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      97
      2298
    10. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      67
      2252
    Aihe