Saako miestä sanoa suloiseksi?

Nainenx

Tunnen miehen, joka mielestäni on ihana ja suloinen ja olen ihastunut häneen. Mitä miehet yleensä ajattelevat, jos heitä sanoo ihaniksi tai suloisiksi? Onko se miehekkäälle miehelle paha juttu, jos muiden kuullen sanoo näin? Miksi miehet haluaisivat kuulla itseään nimitettävän?

16

3804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei meidän

kolli (9kk kissa) ole siitä vielä pahastunut.

• laskin..sivuun

Kaunis

• AIma Kassinen

Saa, tottakai. Jos kerran on suloinen.

• Pahempiakin ilmaisuja tiettävästi käytetään miehistä.

• oon käsittäny että tämä suloinen ei ois kovin mairitteleva nimitys, no ehkä kaverillisen lässyttävällä tavalla muttei noin muuten.

• "Mitä miehet yleensä ajattelevat, jos heitä sanoo ihaniksi tai suloisiksi? "

-En tiedä mitä miehet yleensä noista termeistä ajattelevat, mutta itse en niitä kyllä osaa itseeni yhdistää.
      Mut eipä ole kukaan koskaan erehtynytkään väittämään mua "ihanaksi" tai "suloiseksi", et kaipa muutkaan ei noita termejä assosioi meikäläiseen.. X)

" Miksi miehet haluaisivat kuulla itseään nimitettävän? "

-Itse en pidä minkään sortin nimittelystä/hellittelynimistä. =P ..mua kutsutaan aina sukunimellä ja hyvä niin. =)

• Vain Geniota saa sanoa. :)

• Ihana_

ja suloinen ovat synonyymejä, käytä mitä haluat tai mitä miehesi kestää. A sweet man knows what he is.

• *haliterkkui*

Höpönassu!

• *supsup?

kuka kuka keneltä keneltä !

• ♪♪♪♪♪♪♪<3
        *supsup? kirjoitti:

kuka kuka keneltä keneltä !

Adele Marc Anthonylle.

• rehtitäti

Sanosin miestä suloiseksi jos hän on luonteeltaan suloinen ja mies tietää mitä tarkoitan. Ulkoisesti ne ei halua olla sulosia, paitsi jos on terve itsetunto ja kestää hiukka huumoriakin.

• Ikisinkku M

Tottakai saa sanoa suloiseksi, ihanaksi ja vaikka miksi kunhan se vain on positiivista. Ei minua ainakaan ole haitannut kun on sanottu, suloiseksi, karun kauniiksi ym. itsetuntoa se vaan kohottaa kun nainen hyvällä tavalla huomioi.

• hgbftrg4ed3wde

Kun mies on toooosi miehekäs, niin tekee mieli kutsua söpöksi ja ihanaksi:))

Ja "miehessä pitää olla särmää" liittyy just tähän...mies, jossa ilmenee pehmeitä ja lujia piirteitä on mielenkiintoinen ja "villi ja vapaa"...:))

• Anonyymi

Just niin. Tuollainen on mun rakas ihmiseni - sisäisesti ja ulkoisesti upea ja lämminsydämisin olento.

• Anonyymi

Tietenkin saa ja mua on monikin nainen kutsunut myös söpöksi tai suloiseksi, ja joka kerralla ilta tai arkipäivä on päätynyt, sänkyyn, treffeille tai ainakin kahveille.

Mua saa nainen kutsua vaikka marsuksi ym kun mun itsetunto suhtautuu positiivisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3085
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1339
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1263
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1240
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe