Olen käyttänyt ketipinoria nyt n.2kk unettomuuteen, levottomuuteen nje.
Ennen tätä olin pitkään ilman lääkitystä, mutta pakko oli ottaa joku takasin kun nukumisesta ei tullut mitään.
Olin siis 16 kun ekan kerran söin seroquel yhtä toista lääkettä.
Nyt on kuitenkin tullut outo oire nimittäin nänneihini nipistää, samanlailla kun olin raskaana. Nyt en ole raskaana ja nipistelyn
Olen huomannut tulevan silloin kun käytän ketipinoria!
Onko muilla kokemuksia ? Tai tietääkö joku mistä tämä johtuu??
Ennen tätä olin pitkään ilman lääkitystä, mutta pakko oli ottaa joku takasin kun nukumisesta ei tullut mitään.
Olin siis 16 kun ekan kerran söin seroquel yhtä toista lääkettä.
Nyt on kuitenkin tullut outo oire nimittäin nänneihini nipistää, samanlailla kun olin raskaana. Nyt en ole raskaana ja nipistelyn
Olen huomannut tulevan silloin kun käytän ketipinoria!
Onko muilla kokemuksia ? Tai tietääkö joku mistä tämä johtuu??
Vastaukset 1
Vanhimmat
Mulle Ketipinor ei sopinut ollenkaan. Nyt otan tarvittaessa unettomuuteen depis lääke Tolvonia, joka toimii hyvin.