Evra ja välivuoto?

milla

Kysymys muille Evran käyttäjille. Onko teillä ollut välivuotoa Evran käytön aikana? Itse olen käyttänyt Evraa reilut puoli vuotta ja nyt muutaman viime kierron aikanana on ollut vuotoa. Tähän asti olen ollut tosi tyytyväinen, mutta nyt taas alkoi vuoto kolmannen laastarin aikana. Tuli juuri ostettua puolenvuoden laastaripaketti, joten en haluaisi vielä luovuttaa ja vaihtaa takaisin pillereihin.

4

1166

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annastiina

Mä oon käyttäny nyt kohta vuoden laastaria ja kahtena viime kiertona tullu välivuotoja. Viimeksi oli vaan yks viikko ilman vuotoo ja sit taas alko. Joskus välivuodot voi johtua pienestä hormonimäärästä ja laastarissahan on todella vähän hormoneja joten voi olla että ainoa ratkaisu on vaihtaa merkkiin jossa on enemmän hormoneja. Eli voi olla et pitää vaihtaa takasi pillereihin... :(

• Milla

Pillereitä en halua syödä, koska niistä tuli mielialanvaihteluja, halut lähti ym. sivuoireita. Laastarit sisältävät ilmeisesti vähemmän hormoneja ja ne ovat sopineet siis paremmin. Noihin pillereihin siirtyminen ei siis kiinnosta... :-(

• on joo

on ollut himan välivuotoa... pitää tarkkailla tilannetta... muuten ovat sopineet hyvin ja en haluis vaihtaa takas pillereihin...

• ode

Mihin kohtaan kiinnität laastarin? Mä sain välivuotoa - itseasiassa menkat alkoi 3. laastarin aikana ja kestivät melkein 2 viikkoa - kun liimasin laastarin alavatsaan. Gyne valisti mua, että vatsan ihon kautta hormonit imeytyy laastarista nopeammin ja siksi vuoto voi mennä sekaisin. Nyt kun liimaan laastarin taas selkään, ei vuotopulmiakaan ole vaan menkat alkaa päivän tarkkuudella ja kestää normaalin ajan, ei välivuotoa. Mun kohdallani tuo teoria toimi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3900
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3486
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3108
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2940
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1934
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1928
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1769
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1713
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1711
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1664
    Aihe