Suvun kanssa saunaan...

eijaksaisi

Mulla palaa käämit. Appiukko siellä taas lämmittelee rantasaunaa ja anoppi hehkuttaa, että kohta mennään kaikki yhdessä saunaan.

Vihaan saunomista vieraiden miesten kanssa. Mieheni velikin vilkuilee tissejäni kuin ei olisi koskaan sellaisia nähnyt. Appiukko haluaa ehdottomasti vihtoa selkääni ja anoppi arvostelee kroppaani kuin sikaa maatalousnäyttelyssä.

Mä niin haluaisn saunoa kaksistaan mieheni kanssa, mutta minkäs teet. Jokavuotinen perinne.

17

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zuliette

Ei o totta! Viettäkää juhannus jossain muualla.

• hunnutettu.

Pistä joku kaapu päälle ja sano että ei tämä ole mikään striptease-esitys!

• provoako...

No eihän sinun ole pakko sinne yhteissaunaan mennä.....

• Enpä voi uskoa....

Jokavuotinen perinne...kukahan sen on keksiny?? Perverttejä on monenlaisia ja omas on asias jos oot niin tyhmä et meet sinne kaikkien sukulaistes silmäilyksi.

• Liina Anniina

OUTOA!

Ei missään nimessä! Ei nykyaikana.
      Ei kukaan voi pakottaa moiseen. Itse olet avainasemassa siihen, mihin suostut ja miten kohdellaan, että sanot EI.

Itse en menisi noin outoon yhteissaunomiseen. Hyi että. Tuollaiset ovat mennyttä perinnettä vuodelta kivi ja kirves.

Nyt olisi opettelemisen paikka olla ääneen mieltä asiasta, joka koskee sinua ja intimiteettirajojasi ja koko elämään suhtautumisessa.
      Käämien palaminen on tässä tapauksessa terveen merkki.

Seuraavan kerran annat käämien kärvähtää kunnolla.

Ei liian kiltti kannata olla. Pitää olla omaa tahtoa, jämäkkyyttä niihin asioihin, mitkä koskevat sinua.
      Voit päättää, että tämä juhannus oli viimeinen kerta.
      Nuo kaikki, anopit, apet ja kälyt ilmeisesti ovat nautinnoissaan tirkistellen paikkojasi ja nöyryyttäessään sinua.

He käyttävät kiltteyttäsi, joka jo lähentelee tyhmyyttä (sorry), hyväkseen.
      Oikeasti et ole tyhmä, mutta liian kilttinä oleminen antaa monelle sellaisen kuva.

• aloittaja123

Vai että olen liian kiltti? No niin kai sitten.

"Hengissä" selvisin saunomisesta, vaikka aika ahdistava kokemus se aina on.

Mieheni suku nyt vain sattuu olemaan sellaista, etteivät häpeile alastomuuttaan ollenkaan. Eivätkä he ole millään tavalla ilkeitä ihmisiä, mitä nyt anoppini joskus kommentoi ulkonäköä.

Juhannusjuhlista en pysty kieltäytymään, koska mieheni ja lapset haluavat ehdottomasti osallistua kyseisiin juhliin.

Ja kaikille muille toi sekasaunominen on ok, niin mua pidettäisiin varmaan outona, jos en suostuisi. Saunassa oli siis mun miehen veljen vaimokin ja anopin sisaruksia, en ollut ainoa nainen.

• Liina Anniina

HÖH!

viestisi 1: ..anoppi arvostelee kroppaani kuin sikaa maatalousnäyttelyssä.
      viestisi 2: mitä nyt anoppini joskus kommentoi ulkonäköä

viestisi 1: Mieheni velikin vilkuilee tissejäni kuin ei olisi koskaan sellaisia nähnyt. Appiukko haluaa ehdottomasti vihtoa selkääni.
      viestisi 2: Eivätkä he ole millään tavalla ilkeitä ihmisiä

ja vielä yhteenvetosi:
      "Ja kaikille muille toi sekasaunominen on ok, niin mua pidettäisiin varmaan outona, jos en suostuisi. Vaikka aika ahdistava kokemus se aina on.
      Mä niin haluaisn saunoa kaksistaan mieheni kanssa, juhannusjuhlista en pysty kieltäytymään... "

No, jos ei kaikki nuo ylläolevat neuvot kelvanneet, niin sitten on vaan paras jatkaa tätä sukuperinnettänne.
      Jos teillä juhannusjuhlat pidetään vain sekasaunassa, ei muuten, niin siitä vaan.

Kyllä luulisi ihmisen keksivän jonkin valkean valheen, ettei tarvitse just silloin saunoa, että voi sillä aikaa vaikka paistaa makkaraa kun muut saunovat... mutta jos ei keksi, niin ei sitten keksi.

Minua se teidän saunomisenne ei haittaa.

• mek

Laitappa uimapuku päälle ja jos tulee sanomista niin kerrot että et näyttele itseääsi alasti kun omalle miehlle ja ei sinne saunaa tartte mennä jos yhteisaunominen ei kiinosta ja meneppä yksin sinne saunaan niin hyvä tulee.

• alonelonne

Kyllähän häpeämisen rajakin jonnekkin pitäs vetää.

Eikä se "rtakakammarin" poika se pahin munaaja ole, se voi olla jopa se jonka kanssa tämä ap. on mennyt suhteeseen tai toinen suhteeseen päässyt.

• olipakerrran

Miksi ei naisten sauna ja miesten sauna? Jollekkin yhteissauna voi olla inhottava kokemus, mm. minulle olisi. Kyllä melkein missä tahansa muussa kulttuurissa ihmeteltäisiin.

• Lapanen!

Saunaan koko suvun kanssa?
      Mitä varten haluat mennä sinne töllisteltäväksi? Nautitko siitä?
      Jos ei miellytä mikä pakottaa sinut sinne? Annatko muiden määrätä kaikesta?

Minä en saunoisi. Peseytyisin aamulla, kun muut nukkuvat.
      Aloittaisin uuden perinteen.

• Sinä päätät

Miksi otat tällaisesta stressiä?
      Kukaan ei voi velvoittaa tai pakottaa Sinua saunaan.
      Sano miehellesi, että ei käy ja päätös on pelkästään Sinun. Jos tämä ei näin sovi, niin älä mene koko mökille.

Päätös on vain ja ainoastaan Sinun. Jos joku ottaa päätösestäsi herneen nenäänsä, niin mitäs sitten?

• ....................

Minkähän takia tämä aloitus on tänne edes tehty, kun aloittajalla on selvästikin tarkoitus jatkaa tuota yhteissaunomista siitäkin huolimatta, että appiukot sun muut vilkuilevat tissejä ja vihtovat selkää. Taitaa ap vaan nauttia siitä salaa. :)

• pelkää vissiin,että

appiukolla rupeaa vaikka jököttämään,kun näkee nuorta naista.

• herrankiesus

Kuinka iso se sauna on? Ainakin hirvee joukko menossa samaan aikaan. En ikinä suostuisi moiseen, jämäkästi ei heti ensi kerralla. Ei kannata olla niin lepsu että toiset kävelee ylitsesi.

• ei_ikimaailmassa

10-20 ihmistä samaan aikaan saunassa, siis haloo, toihan on sairasta!

Itse olisin sanonut jo sillä ihan ensimmäisellä kerralla miehelleni, että ei onnistu.
      En olisi ikimaailmassa istunut appiukon ja miehen veljien kanssa alasti lauteilla silloin 18 vuotiaana tyttösenä enkä suostuisi vielä näin 44 vuotianaakaan yhteissaunaan.

Mies olisi kilon palasina saanut viedä, enkä olisi sittenkään suostunut.

• kliop

Tiedän, että entisenä aikana on perheet käyneet saunassa koko porukalla ja siellä ovat toistensa selkiä hinkanneet. Mikä lie syy ollut, ehkä saunaa ei tarvinnut lämmittää niin kauan tällä tavoin.

Sinä voit kertoa että menet yksin saunaan, kun muu väki on ensin kylpenyt, jospa miehesi huomaa tulla matkaasi. eikä tarvitse mitenkään käydä asiaa selittelemään, ole siis napakka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      348
      8820
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2571
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2348
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1391
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe