Naisia joilla sama ongelma?

a_man

Mulla on aika hankala tilanne... olen seurustellut pitkään ja vakavasti ja suhteemme toimii muuten hyvin, mutta kuten niin monella muullakin, seksielämä ei ole riittävän aktiivista.

Tyttöystäväni ei vaan halua yhtä usein kuin minä. Itselläni halut ovat ehkä "hieman" normaalia suuremmat...

Viime aikoina on tullut mieleen, että entä jos yrittäisin etsiä luotettavan seksikumppanin, jonka kanssa voisi "touhuta" ilman sitoumuksia. Siinä taas tulee eteen se ongelma, että kun en ole pettämistä harrastanut, niin en edes tiedä, että mistä sellaisen kumppanin löytäisi.

Olen ihan mukavannäköinen mies, joten baarista seuraa kyllä löytyisi, mutta näin pienellä paikkakunnalla se ei olisi kovinkaan järkevää...

Jos olet nainen ja sinulla on samantyylinen ongelma, niin ehkä voisimme auttaa toisiamme? Laittele sähköpostia niin jutellaan!
[email protected]

9

1663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *pälli*

tyydy kätees tai osta sellanen puhallettava barbara!!!!! *vituttaa-tollaset-kusipäät*

• Jos totta puhutaan

yksinäinen runkkari, joka heitit epätoivoisesti jutun tänne.

• Nosferatu

Kyllä sä olet uskomaton paskiainen! Kyl taas olis niin paljo nippusiteille käyttöä, jotta sut vois ripustaa palleistas kattoon! Laita suhde poikki jos se mitä sulla on, ei ole tarpeeksi! Että tommoset tyypit laittaa vihaks!!!

• jos homma toimii

Olen nainen ja mulla on samanlainen ongelma.. ja olen miettinyt siihen samaa ratkaisua kuin sinäkin. En ole kuitenkaan uskaltanut/osannut tuota vielä käytännössä toteuttaa. Syynä ei ole niinkään se, että pelkäisin huonoa omaatuntoa tms., vaan se, että en yksinkertaisesti tiedä mistä löytäisin sopivan ja luotettavan kumppanin. Tuo sähköpostin kautta kumppanin etsiminen tuntuu vähän vieraalta, tuntuisi oudolta tavata joku täysin outo mies tuollaisissa merkeissä. Baarista miehen varmaan löytäisi, mutta silloin ei voi koskaan tietää, jos se vaikka sattuisi olemaan mieheni työkaveri tai muu tuttu. Toistaiseksi en siis ole keksinyt ratkaisua pulmaan. Jos siis saat ilmoituksia sähköpostiisi ja homma toimii muutenkin, niin laitatko ystävällisesti tälle palstalle jotain vinkkiä, niin ehkäpä minäkin jonain päivänä rohkaisen mieleni ja teen saman.

• a_man

Hmmm... ehkäpä voisit laittaa minulle sähköpostia ja voitaisiin ensin tutustua kaikessa rauhassa sitä kautta. Sitten jos jossain vaiheessa siltä tuntuu niin voitaisiin vaikkapa puhua puhelimessa ja jos edelleen kiinnostaa niin tavata ihan oikeasti...
        osoitehan oli [email protected]

• Diagnoosi

pohdintaa.

• mimi

sama ongelma,mutta naisen näkökulmasta katsottuna..
      Tässä olen ja mies nukkuu,kuten joka hemmetin ilta,paitsi silloin kun hällä on halut ja silloin ei minua huomioida..

• a_man

Tutultahan tuo kuulosta... eikä tilanne tunnu muuttuvan vaikka mitä tekisi.

• me onnelliset

Meillä oli jonkin aikaa sitten sama ongelma mutta pääsimme siitä yli enimmäkseen puhumalla rehellisesti kaikesta seksiin liittyvästä, tarkoitan lähinnä mistä pitää, millasia fantasioita on yms. Ja filmit on lisääntyneet meidän perheessä. Yritä vielä ennenkuin "lennät kukasta kukkaan", kyllä kannattaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2934
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1578
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      904
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      744
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      688
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      687
    Aihe