Mulla on aika hankala tilanne... olen seurustellut pitkään ja vakavasti ja suhteemme toimii muuten hyvin, mutta kuten niin monella muullakin, seksielämä ei ole riittävän aktiivista.
Tyttöystäväni ei vaan halua yhtä usein kuin minä. Itselläni halut ovat ehkä "hieman" normaalia suuremmat...
Viime aikoina on tullut mieleen, että entä jos yrittäisin etsiä luotettavan seksikumppanin, jonka kanssa voisi "touhuta" ilman sitoumuksia. Siinä taas tulee eteen se ongelma, että kun en ole pettämistä harrastanut, niin en edes tiedä, että mistä sellaisen kumppanin löytäisi.
Olen ihan mukavannäköinen mies, joten baarista seuraa kyllä löytyisi, mutta näin pienellä paikkakunnalla se ei olisi kovinkaan järkevää...
Jos olet nainen ja sinulla on samantyylinen ongelma, niin ehkä voisimme auttaa toisiamme? Laittele sähköpostia niin jutellaan!
[email protected]
Naisia joilla sama ongelma?
9
1663
Vastaukset
- *pälli*
tyydy kätees tai osta sellanen puhallettava barbara!!!!! *vituttaa-tollaset-kusipäät*
- Jos totta puhutaan
yksinäinen runkkari, joka heitit epätoivoisesti jutun tänne.
- Nosferatu
Kyllä sä olet uskomaton paskiainen! Kyl taas olis niin paljo nippusiteille käyttöä, jotta sut vois ripustaa palleistas kattoon! Laita suhde poikki jos se mitä sulla on, ei ole tarpeeksi! Että tommoset tyypit laittaa vihaks!!!
- jos homma toimii
Olen nainen ja mulla on samanlainen ongelma.. ja olen miettinyt siihen samaa ratkaisua kuin sinäkin. En ole kuitenkaan uskaltanut/osannut tuota vielä käytännössä toteuttaa. Syynä ei ole niinkään se, että pelkäisin huonoa omaatuntoa tms., vaan se, että en yksinkertaisesti tiedä mistä löytäisin sopivan ja luotettavan kumppanin. Tuo sähköpostin kautta kumppanin etsiminen tuntuu vähän vieraalta, tuntuisi oudolta tavata joku täysin outo mies tuollaisissa merkeissä. Baarista miehen varmaan löytäisi, mutta silloin ei voi koskaan tietää, jos se vaikka sattuisi olemaan mieheni työkaveri tai muu tuttu. Toistaiseksi en siis ole keksinyt ratkaisua pulmaan. Jos siis saat ilmoituksia sähköpostiisi ja homma toimii muutenkin, niin laitatko ystävällisesti tälle palstalle jotain vinkkiä, niin ehkäpä minäkin jonain päivänä rohkaisen mieleni ja teen saman.
- a_man
Hmmm... ehkäpä voisit laittaa minulle sähköpostia ja voitaisiin ensin tutustua kaikessa rauhassa sitä kautta. Sitten jos jossain vaiheessa siltä tuntuu niin voitaisiin vaikkapa puhua puhelimessa ja jos edelleen kiinnostaa niin tavata ihan oikeasti...
osoitehan oli [email protected] - Diagnoosi
pohdintaa.
- mimi
sama ongelma,mutta naisen näkökulmasta katsottuna..
Tässä olen ja mies nukkuu,kuten joka hemmetin ilta,paitsi silloin kun hällä on halut ja silloin ei minua huomioida..- a_man
Tutultahan tuo kuulosta... eikä tilanne tunnu muuttuvan vaikka mitä tekisi.
- me onnelliset
Meillä oli jonkin aikaa sitten sama ongelma mutta pääsimme siitä yli enimmäkseen puhumalla rehellisesti kaikesta seksiin liittyvästä, tarkoitan lähinnä mistä pitää, millasia fantasioita on yms. Ja filmit on lisääntyneet meidän perheessä. Yritä vielä ennenkuin "lennät kukasta kukkaan", kyllä kannattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362934Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71904
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 56687