apuja kaivattaisiin

toivoton4

Tilanne on siis tämä meillä on 2kuukauden päästä häät. Olemme tulevan miehemme kanssa kummatkin 20 vuotiaita. Aluksi mieheni äiti otti häät aika raskaasti hänen mielestä meidän ei tulisi mennä naimisiin, mutta nyt anoppi on jopa innoissaan häistä ja auttaa niissä parhaansa mukaan.

Ongelma on kuitenkin tämä olen raskaana 9 viikko meneillään ja emme haluaisi kertoa raskaudesta anopille ennen häitä koska hän ottaisi sen varmasti hyvin raskaasti ja vaarana olisi että häät olisi kiusaantuneet ja vaivaantuneet.

Vaarana on kuitenkin , että raskaus näkyy jo hyvin ennen häitä tai , että anoppi saa tiedon jostain muualta.

Anopin mukaan lapsia ei kannata hankki ennen kuin on valmistunu vähintään insinööriksi tai muuta ja on oma talo ja kaikkee....

Olemme siis töissä kummatkin ja ammattiinkin ollaan valmistuttu hyvä kämppä lasta ajatellen joten itse en näe tässä ongelmaa.....

Kertokaa siis omia mieli pitetä kannattaako anopille kertoa raskaudesta ennen häitä?

7

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mami.vm-61

      Hei!Mun mielestä teidän kannattaa kertoa vauvasta anopille ennen häitä, varsinkin jos on mahdollista että tieto lipsahtaa jostain muualta. Jos kerrotte hyvissä ajoin, hänellä on aikaa tottua ajatukseen. Ja jos hän kovin kauhistelee asiaa,¨sanokaa että kyse on teidän elämästä ja vauvasta ja olisi mukavaa jos hän voisi iloita asiasta kanssanne sen sijaan että kauhistelee. Onnea odotukseen ja hyvää jatkoa!

      • rakentavia lisää

        Kiitos fiksusta vastauksesta ennen kuin emännänalut ennättävät antamaan neuvojaan tyyliin: JÄTÄ SE ANOPPI

        vm-61 on fiksun ajan immeisiä, kun oli tapoja ja luontaista fiksuutta, sitä sukupolvea joka osaa käyttäytyä


    • Liina Anniina

      Olet ottanut aika suojelevan asenteen anoppiisi nähden. Kuuntele kuitenkin itseäsi myös, miltä sinusta tuntuu parhaalta.
      Kertoisitko tulevasta lapsesta, jos anoppi ei olisi niin raskasmielisyyteen taipuvainen?
      Uskon, että anoppi kuitenkin kestää lapsenne tulon, kerrotte sen ennen tai jälkeen häitä.

      Tarkkasilmäinen anoppi saattaa huomata raskautesi jo parin kuukauden päästä muutenkin.
      Inhottavampaa voisi olla anopille kuulla vauvauutiset muualta, nyt osoittaisitte luottamusta hänelle kertoessanne itse.

    • Aikuisen oikeesti

      Itsekin olette lapsia ja pelkäät pojan äitiä.
      Mitä oma perheesi sanoo?

      Jos ei anoppi saa tietää asiaa ennen häitänne, on hän varmasti loukkaantunut ja tuntee olevansa hyväksi käytetty käsikassara.

    • *********///********

      Miksi anopille - tai kenellekään - pitäisi kertoa raskaudesta jos et halua?

      • Liina Anniina

        Hhah, ei toki tarvitse kertoa, mutta kyllä asia paljastuu viimeistään siinä vaiheessa kun lapsi syntyy. :)


    • JKKL

      VAI N IIIN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe