Kaukosuhde ei toimi...

Tämä on totuus.

...suomalaisen miehen kanssa, koska he eivät jaksa oikeasti panostaa suhteeseen. Heille esim.250km on liian pitkä matka, naisen tulisi olla vierellä tavoitettavissa heti kun itsestä sille tuntuu. Ja onhan se suorastaan kauheaa jos joutuu työviikon jälkeen uhrautumaan ja lähtemään toisen luokse, siinähän kuluu kallista aikaa ja jopa matkoihin rahaa. Tuollaista voi kutsua läheisriippuvuudeksi, itsekkyydeksi tai sitoutumiskammoksi. Ja nyt mielenkiinnolla odottelen herrojen haukkumiskommentteja, niitähän tulee jokaiselta johon tämä kolahti:-)

9

730

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on.

Samaa mieltä, perustuu faktaan, ei fiktioon=)

• turppaja

Vuoden on nyt seurustelu, tosin ollaan vasta 15-vuotiaita. 300km välissä ja mielelläni teen tuon matkan miltein joka toinen viikonloppu. Ja sellasen ihmisen eteen jota rakastan, voin tehdä enemmänkin. :D

En hauku, mutta ei tuo täysin pädekään. Mitä vaan että oma naikkonen on tyytyväinen ;)

• Yhteinen rakkaus

No me olemme 50 ja elämme kaukosuhteessa jo 8v. Tämä on paras suhde mitä kummallakaan on koskaan elämässä ollut.
      Muutamme kyllä yhteen, kunhan työasiat saadaan hienosti hoidettua, siihen menee vielä ainakin pari vuotta.

Mustasukkaisuus ei ole koskaan ollut ongelma, käymme toistemme luona säännöllisesti ja kaikki lomat vietetään yhdessä. Tottakai olemme riidelleet, mutta emme enää nykyään tuhlaa siihen energiaa. Ymmärrämme, että tämä suhde on suuri lahja molemmille.

Olemme siis kumpikin suomalaisia, vaikka toinen tuhansien kilometrien päässä asuukin. Kyllä suomalainen mies voi olla maailman ihanin, ikä taitaa olla kaukosuhteessa ratkaisevaa.

• Aloittaja.

Olet kokenut lottovoiton kun olet tuollaisen miehen tavannut, hienoa. Ei se ikä aina ole kyseessä jos on kypsymätön etäsuhteeseen, itse olen 50 ja miehet olleet /- 5v.

• kauko5002

minulla ystävä ukrainassa ja kaukosuhde

• Paskiaiset

Aivan samaa mieltä! Itse oon ollu pari vuotta yhen pojan kanssa niin sanotussa kaukosuhteessa.. Ei kyl olla sitouduttu, mutta minä se oon joka sinne menee aina eikä hän itse jaksa ikinä tulla mun luokse...Aina tekosyynä on työt tai sitten väsymys...

• lifemocker

ei ne naisetkaan sen enempää jaksa

• Välillä niin

Olemme olleet lähes 3 v kaukosuhteessa. Molemmilla jo ikääkin, joten luulisi, että tämä on hyvä alkutilanne. Kaikki meneekin hyvin, kun tapaamme. Kuitenkin hänellä on koko tämän ajan ollut netissä "virityksiä". Sanoo niiden olevan vain ajakulua, mutta kyllä ne loukkaavat minua. Olen kuitenkin juuttunut tähän tilaneeseen, vaikka välillä tuntuu, että lopetan. Tällä iällä ei enää niin vain uusia ihmissuhteita haluaisi luoda. Ehkä se on yksinäisyyden pelko lähinnä, joka sitoo.

• Eri mieltä

Meillä 19v poika ja 17v tyttö kaukosuhde kestänyt jo 4 ja puoli vuotta ilman suurempia ongelmia. Puhutaan paljon puhelimessa, koska koulunkäynnin takia näemme vain lomilla eli n. puolen vuoden välein. Toisaalta on juuri ihanaa, kun saa aina etukäteen suunnitella seuraavan tapaamisen kunnola, jotta välttyy kaiken maailman riidoilta. Erimielisyyksiä toki on mutta siihen se sitten jääkin :) Tärkeintä on että tämä poika kuuntelee minua ja minä häntä. :) On myös tehty selväksi, että teemme kaikkemme suhteemme eteen :) Joten kyllä se vaan toimii se kaukosuhdekin, ihan iästä ja sukupuolesta riippumatta :) ja meillä välissä n.450km

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5617
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      11
      2601
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      186
      2199
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      163
      1693
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      72
      1486
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      32
      1394
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1354
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      72
      1263
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1175
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      219
      1157
    Aihe