Mad Boy MFP-2000 asetukset

labrador1

Haluaisin säätää transponointiasetukset pari sävelastetta alemmas siten, että kun avaan soittimen seuraavan kerran, säätämäni asetukset ovat tallessa. Olen säätänyt audio setapissa, mutta aina asetukset kappaleen välissä ovat häipyneet.
Siis mitä valintoja teen:
Audio out:
HDMI audio:
Mic setaup:
Key:

Entä mistähän volumen esisäädöt tehdään?

Olisin kiitollinen neuvoista, kun tuo manuaali on vähän alkeellinen.

8

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puupääpääkö?

      "Key" näppäin kaukosta asettaa transponoinnin tason " nostot ja laskut" ....
      ..... ei voi olla nuin vaikeaa!!! lueppa käyttöohjeet!!!

      • edelleenpuupääkö

        .... ai niin ,,, asetukset ei jää muistiin virtojen katkaisun jälkeen!!!!!


    • labrador1

      Luehan "puupää" se viesti ensin kunnolla ja vastaa sitten.

      ...niin ja se "lueppa" kirjoitetaan yhdellä p:llä!

      • Lueppa ihan ite

        siitä huolimatta. ta-vai-le ne käyttöohjeet! asetukset eivät jää muistiin !


      • labrador1
        Lueppa ihan ite kirjoitti:

        siitä huolimatta. ta-vai-le ne käyttöohjeet! asetukset eivät jää muistiin !

        Löytyisiköhän tuolle kysymykselle asiallista vastaajaa. Siellä audio setupissahan on mahdollisuus transponoida jossain mielessä pysyvästi. En tiedä häviääkö ne asetukset aina, kun virta katkaistaan.
        Voisiko joku kertoa, millä audio setupin asetuksilla se sävelkorkeus saadaan pysymään vaikkapa virran katkaisuun asti samoissa säädöissä? Sitä kapulan key-nappia haluan käyttää vain yksittäisissä poikkeustapauksissa.


      • Eipä sitä
        labrador1 kirjoitti:

        Löytyisiköhän tuolle kysymykselle asiallista vastaajaa. Siellä audio setupissahan on mahdollisuus transponoida jossain mielessä pysyvästi. En tiedä häviääkö ne asetukset aina, kun virta katkaistaan.
        Voisiko joku kertoa, millä audio setupin asetuksilla se sävelkorkeus saadaan pysymään vaikkapa virran katkaisuun asti samoissa säädöissä? Sitä kapulan key-nappia haluan käyttää vain yksittäisissä poikkeustapauksissa.

        saada millään asetuksilla pysymään.


    • labrador1

      Selittäisikö joku, miksi audio setupissa on seuraavat säädöt:

      A : AUDIO OUT: SPDIF/OFF, SPDIF/RAV, SPDIF/PCM
      B : HDMI AUDIO: AUTO, PCM (1)
      C : MIC SET UP: AUTO/OFF
      D : KEY: # 4, 2, 0, -2, -4 b

      Huom: PCM= Pulse Code Modulation

      Tuon D -säädön olen saanut pysymään päällä jonkin aikaa, mutta jotenkin se nollautuu aina ennemmin tai myöhemmin.

      • Pertsa Savoost

        Ei v***u. Tän on pakko olla PROVO!. ei kukaan voi olla noin pässi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe