Anoppi rahoittaa poikansa elämän

OmillaJaloillaSeisova

Minulla on anoppi joka pitää huolen siitä että poikansa 40 ei hae ikinä töitä tosissaan kun tietää saavansa äitiltään joka viikko vähintään 150 egee ja joskus enempikin. Työmarkkinatuki nuo mamman rahat = ilmainen elämä jonka eteen ei tartte tehdä mitään. Olen tosin miettinyt että kuka avokkini sitten rahoittaa kun anoppini kuolee, minä en ainankaan ja olen tämän sanonut jo ajat sitten kaikkien kuullen. Tuolla rahoitus tyylillä saa pidettyä poikansa niin hyvin lähellään että huh huh,eipä taida anoppi edes ite ymmärtää mitä saa aikaiseksi rahoittamisella ! Anopilla ja minulla ei ole hyvät välit,enkä ole omasta tahdostani halunut mennä hänen luona edes käymään yli vuoteen. Anoppini ei ole koskaan minulle soitellut,minä alussa yritin pitää yhteyksiä mutta miten sitä kukaan jaksaa yksipuolisesti soitella kellekkään,en usko että kovin moni. Minun ja avokkini suhde on jo myöskin kuollut minun puolelta ajat sitten kun luotto ei vain toimi,en luota häneen,enkä saa korjattua luottoa takaisin. Avokkini ei anna periksi ja uhkailee minua,yritän erota sillain siististi tämmöisestä riippuvuus suhteesta johon ei ole parannuskeinoja olemassakaan. Juuri tyypillinen esimerkki siitä mitä voi käydä kun anoppi pitää huolen pojastaan ja poika ei osaa sanoa ei äitilleen,miniäehdokas on yrittänyt jaksaa jo n.5v. mutta kun mikään ei muutu niin kuka tämmöiseen haluais jäädä ? En minä ainankaan. Vaarallisia nämä riippuvaisuus suhteet !!

9

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liina Anniina

      No mutta.
      Jos olet omilla jaloillasi seisova, kuten annat nimimerkissäsi ymmärtää, niin tämä anoppi/poika/miniä -suhteen olisi luullut jo katkenneen ajat sitten.

      Luultavasti asutte vielä yhdessä, kun pähkäilet, miten erota siististi suhteesta.
      Kerronpa: vuokraat asunnon, pakkaat tavarat ja muutat pois.
      Tuon siistimpää ei voi olla.

      Siinä se on. Jos on lapsia, niin elatusmaksut oikeuden päätöksellä hoitoon. Sinulle sama, mistä mies rahat polkaisee, kunhan tulevat.

      • Toimitko mammanpojan

        taloudenhoitajana ja äiti rahoittaa poikansa elämää.

        Jos näin on, niin ei ole ihme, jos mies uhkailee sinua, sillä kukas sen ilmaisen hoitajan haluaisi päästää menemään.
        Liina Anniiinan neuvo on sinulle paras mahdollinen - eli toimi ja ota elämäsi omiin käsiisi, äläkä tuhlaa sitä tuollaisen miehenkuvatuksen takia.

        Mamma hoitaa poikaansa ja kun mammasta aika jättää, niin onhan pojalla mahdollisesti hyvä perintö odottamassa. Maailmassa kun riittää tällaisiakin luusereita, mutta älä sinä enää tue tuollaista vätystä.


      • OmillaJaloillaSeisova
        Toimitko mammanpojan kirjoitti:

        taloudenhoitajana ja äiti rahoittaa poikansa elämää.

        Jos näin on, niin ei ole ihme, jos mies uhkailee sinua, sillä kukas sen ilmaisen hoitajan haluaisi päästää menemään.
        Liina Anniiinan neuvo on sinulle paras mahdollinen - eli toimi ja ota elämäsi omiin käsiisi, äläkä tuhlaa sitä tuollaisen miehenkuvatuksen takia.

        Mamma hoitaa poikaansa ja kun mammasta aika jättää, niin onhan pojalla mahdollisesti hyvä perintö odottamassa. Maailmassa kun riittää tällaisiakin luusereita, mutta älä sinä enää tue tuollaista vätystä.

        En ole kyllä tullu ajatelleeksi olevani kenenkään taloudenhoitaja,hän maksaa omat menonsa ja minä omani. Ja minulla on omat menoni ja reissuni, hänellä omansa. En soittele hänelle kun olen reissussa mutta hän taas yrittää soittaa senkin edestä. Odotan että vuokralainen lähtee osakkeestani pois ja muutan sinne. Jos tämä vetelä ei jätä rauhaan,pitää hommata se lähestymiskielto jos toikaan ei auta niin kovemmat keinot käyttöön.


      • Liina Anniina
        OmillaJaloillaSeisova kirjoitti:

        En ole kyllä tullu ajatelleeksi olevani kenenkään taloudenhoitaja,hän maksaa omat menonsa ja minä omani. Ja minulla on omat menoni ja reissuni, hänellä omansa. En soittele hänelle kun olen reissussa mutta hän taas yrittää soittaa senkin edestä. Odotan että vuokralainen lähtee osakkeestani pois ja muutan sinne. Jos tämä vetelä ei jätä rauhaan,pitää hommata se lähestymiskielto jos toikaan ei auta niin kovemmat keinot käyttöön.

        Ette todellakaan sovi toisillenne, eikä välillänne ole rakkautta piiruakaan.
        Rakkauteen liittyy niin paljon, paljon muuta kuin raha ja se kuka maksaa ja kuka ei, kuka on vetelä ja kuka ei, kuka soittaa ja kuka huutelee perään ja kuka ei.

        Toivottavasti löydätte taholtanne kumpikin sen oikean ja sinäkin voit antaa jollekulle rakkautta. Se vaatii paljon työtä ja kärsivällisyyttä sekä anteeksiantoa.

        Joten tsemppiä vaan, kukaan ei todellakaan tahdo nähdä silmissään noin toisilleen sopimatonta pariskuntaa.


    • Systeemi pelaa

      Kaksi samanlaista!
      Katsot vierestä modernia peräkammarin poikaa, joka on muuttanut uuden ja nuoremman äidin hoiviin ajoissa. Kun vanhempi äiti ei enää jaksa, niin uusi - sinä - on jo koulutettu tehtäväänsä.

      En kehtaisi kertoa kenellekään, jos olisin tuollainen nynny.

    • safaf

      Oletko jo sanonut vuokralaisesi irti omasta osakkeestasi? Milloin pääset muuttamaan?

      Kuka rahoittaa avokkisi kun anopista aika jättää - no hänhän perii, mitä anopilta jää.

    • kerro jo

      Mihin rakastuit hänessä? Oliko tilanne silloin muunlaainen?

    • JKLPP

      NIINKKÖ

    • nainen 37

      MIehesi on se mikä on ja ei varmaan muuksi muutu. Sen sinä olet jo nähnyt vuosien ajan. kysymys kuuluukin, että miksi SINÄ SEURUSTELET TÄMMÖISEN IHMISEN KANSSA??

      Onko sinulla niin heikko omanarvontunto, että olet laittanut rimasi miesten suhteen näin alas kuin mitä tämä nykyinen miehesi on?

      Taidat pohjimmiltaan pelätä hylätyksi tulemista? Kun seurustelee reppanan kannssa, niin silloin minimoi hylätyksi tulemisen riskin ja maksimoi suhteen jatkumisen. Ja kun on reppanan kanssa, niin ei tarvitse laittaa itseään tosissaan peliin vaan voi aina paistatella omassa paremmuuden illuusiossa.

      Sinuna listaisin kaikki suhteen hyvät ja huonot puolet.. ja sen jälkeen miettisin, että kannattaako tommoista suhdetta jatkaa!!

      Naisen tulee rakastaa itseään niin paljon, että laittaa riman riittävän korkealle miehen suhteen eli kelpuuttaa kumppanikseen vain riittävän tasokkaat miehet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe