Helpoin tee-se-itse -auto?

autoo tänne

Mikä olisi helpoin auto miehelle, jolla on peukalo keskellä kämmentä? Varaosia pitää olla helpohkosti saatavilla.

8

559

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retkuilija

Apinakorolla.

• Kelpo Mies

Mikä vaan, koska sinun on teetettävä huollot jollain muulla tekijällä. Jos haluat opetella itse tekemään, silloinkin käy lähes kaikki, kanttiautoista alkaen. Loppupeleissä, niiden tekniikka on kaikkein yksinkertaisinta.

• Jawanen

Taitaa helpoimpia harrasteautoja olla Ford ja Volvo. Volvoon ainakin osien saanti on aika hyvää uustuotannon ansiosta ja rakenne molemmissa on aika simppeli.

• 205 XL

Onko Peugeotiin uustuotantoa?

• indiedisco

Kupla tai Ford Mustang 60-luvulta.

• 2313we1e123123123

Ooppelin Kädet

• Onko väliä vm,merkki

Uusi auto,taksikyyti tai vuokraus,helppoa kuin mikä ellei muita rajoitteita tähän tyyliin.
      Kaikki vanhat autot vaatii enempi tai vähempi ruuvaamista eikä oikotietä onneen löytyne.
      Valmiiksi viimeisen päälle entisöity tai minimaaliseti ajettu ovat tietty ne toiseksi parhaat vaihtoehdot ja sellainen merkki-malli joka muuten miellyttää tietysti.
      Turha ostaa vain jotain jos ei koko kosla alunperinkään tunnu sellaiselta jota tahtoisi ajaa,omistaa sekä pistää rahaa vuosi vuoden perään sen kunnostamiseen/kunnossa pysymiseen.

• tgwehee

Joku uusi ja yksinkertainen auto ilman turhaa elektroniikkaa on helpoin. Joku Dacia sandero tms?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1290
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      904
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      642
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      518
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe