Mitä pitäisi ajatella!?

homewrecker11

Jotenkin olen päätynyt tilanteeseen jossa olen salasuhteessa eksäni kanssa. Erosimme lähes vuosi sitten koska olimme liian erilaisissa elämäntilanteissa, hän halusi kihloihin kun itse taas halusin nähdä maailmaa ja aikuistua rauhassa. Seurustelimme melkein neljä vuotta ja olimme syvästi rakastuneita, hän ehkä enemmän minuun kuin minä häneen. Helmikuussa päädyimme samaan sänkyyn ja vanhat tunteet heräsivät, en kuitenkaan halunnut mitään eikä kai hänkään. Sitten huhtikuussa meidän piti nähdä syntymäpäivänäni ja tehdä jotain kivaa mutta hän sitten feidasi minut jonkun hoidon takia, nähtiin kuitenkin samalla viikolla ja päädyttiin taas samaan sänkyyn, päätettiin sitten että ollaan 'friends with benefits' tyylisesti tekemisissä. Pari viikkoa siitä hän alkoikin seurustelemaan tämän edellä mainitun hoidon kanssa. Olin niin mustis ja olen kyllä vieläkin mutta nyt hän sitten pettää uutta tyttöystävää kanssani! Toisena naisena on todella vaikeaa, hänellä ei tunnu riittävän aikaa edes vastata viesteihini saati sitten nähdä ja nyt sitten lähtivät heti reissuun uuden muijan kanssa. Kun olen hänen kanssaan hän on aivan samanlainen kuin ennenkin, hellä,lämmin ja ihana. Näen meillä yhteisen tulevaisuuden ja haluaisin seurustella mutta en oikein tiedä mitä ajatella tässä tilanteessa. Pitäisikö jatkaa toiveilua, paljastaa suhde vai jatkaa eteenpäin tekemättä mitään!? HELP

5

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 357 mag

´´hän on yhtä ihana kuin ennenkin ja nyt hän pettää uutta tyttöystävää minun kanssa´´ olivat sanoja jotka pistivät silmään. Itse miettisin kaksi kertaa olisinko muka nykyistä niin paljon parempi ettei minua petettäisi myös, yleensä ne pakkaa toistumaan opitut toiminta tavat, ei ihan aina mutta melkein, se kertoo vaan ihmisestä jotain jos ramppaa kahen akan väliä, en huolisi moista huoripukkia. Joku moraali täytyy olla,mika on oikea tapa toimia, väärä loukkaa yleensä kaikkia. Jatka eteenpäin ja udohda koko ukko ,äläkä ikinä palaa vanhaan pjaskaan.

• Ex on ex

No ei kannattaisi jatkaa ollenkaan teidän juttua.Hyväksytkö sellaisen kumppanin joka pettää? Ja miksikähän hän seurustelee toisen naisen kanssa, kun voisi olla sinun kanssa? Hän ei taida olla sinusta kiinnostunut kuin seksimielessä.

• aapee

Ehkä pitäisi tosiaan jättää väliin, miten kannattaisi se sitten tehdä? En ota enää yhteyttä/ vastaa herran viesteihin vai sanoa suoraan että tämä oli nyt tässä kiitos hei? Tajuan ettei siitä mitään kuitenkaan tulisi jos hynttyyt taas yhteen lyötäisiin, ehkä tartun kiinni häneen kun uuttakaan en saa : /

• Suomen kansa

Olet Iortto.

• 9+0

Palaa vaan yhteen ja ole seuraavaa petettävä. Olisi ihan oikein sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      80
      6932
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6513
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6303
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4112
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2492
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2409
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      58
      2179
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      143
      1509
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1492
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1230
    Aihe