Hei! Elämästäni puuttuu luotettava ja mukava läheinen ystävä. Olen toivonut löytäväni sellaisen. Olen 20-vuotias, minulla on ihana mies ja meille syntyy esikoinen n. kahden kuukauden päästä. Miehellänikin on jokapäiväiset omat kiireensä, ja joka päivä hän vietää aikaa kavereidensa kanssa, silloin tunnen vain jääväni niin yksin. Nyyh. Minulla on kyllä kavereita, mutta ei sellaista ystävää joka tiedustelisi vointiani muuten vain tai viettäisi kanssani aikaa usein, todellista ystävää. Tuntuu että elämäni olisi supistunut kodin seinien sisäpuolelle ja kaverit joiden kanssa ennen olen ollut viihtyvät vain baareissa. Kyllä minäkin kävin niissä ja tulen taas käymään kun on mahdollisuus, mutta miksi joudun aina jäämään yksin. En odota viikonloppuja koskaan innolla, koska tuntuu että ne ovat kaikista yksinäisintä aikaa, ja usein vain itken. Mikään ei korvaa ihmistä, ei mikään. Meillä on kaikkea kodin elektroniikkaa enkä ole koskaan siitä paljoa välittänyt..... En halua olla enää yksin. Tahdon ystävän, joka kuuntelee, välittää ja olisi samalla aaltopituudella kuin minä.
Asun Ulvilassa (Porin vieressä). Jos löytyy mukavia naisihmisiä, niin kirjoita tänne, voin myöhemmin antaa sähköpostiosoitteeni=)
Ystävä haussa
tyttö84
1
282
Vastaukset
- Nainen24
lähde ihmisten ilmoille.niin teen itsekin usein ja yksinkin.tulet käymään baareissa ? miten lapsihan sinulla on tulos. mikä tuleva äiti olet?mitä hankkiudut raskaaksi? sinulla on menokausi ikä vielä ja miehesi löytää varmasti toisen kun pukkauduit liian aikaisin raskaaksi eli ts.pakotit hänet vastuuseen.katsooko miehesi pitkään muotosi kärsivät..hoohohoe.taas yksi onneton raskaus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434036Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513681- 703238
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak943115Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892094- 352048
- 241909
- 351870
- 311861
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231794