Sattumalta kuulin tuota bändiä radio rockilta, olipa aika mahtavaa musaa, heti piti lähteä levyn ostoon. Näkyy tekevän keikan Lieksassa heinäkuun lopulla, joten sinne siis.
Battle beast
5
399
Vastaukset
- metalli musa <3
kyllä on mahtava bändi! Levykin pitäis hommata. Varsinkin uuden laulajan ääni on todella erityinen. Ainoa joka bändissä tosin haittaa on juuri nais laulaja :\ en pidä naislaulajista metalli bändeiss- mutta tärkeintä on että hyvältä kuulostaa ja sitä se on!
Ps. Itsekkin löysin samaisen bändin Radio Rockilta ;) - Simone1
Joo, olin itse ihan yllättynyt kun yhtyeen ylipainoinen ja epämiellyttävä keulahahmo oli vihdoin vaihdettu todelliseen laulajaan jossa on muutakin katsottavaa kuin moppitukka ja höllyävä maha.
- Todellinen laulaja?
Eli musiikin pääasia on komea laulaja? Voi ristus sentään...
Mulla ei ole hajuakaan, miltä osa omistamieni levyjen laulajista näyttää, eikä vois vähempää kiinnostaakaan. Minä kuuntelen sitä musiikkia, ihan sama vaikka sen esittäisi vaaleanpunaisiin balleriinamekkoihin sonnustautuneet silmälasipäiset siniset elefantit. Jos musiikki toimii, niin se toimii. Se on se ainoa asia, millä on musiikissa väliä.
Toki jos tykkää kuunnella kaupallista tyhjäpäistä massatuotantoa, niin kai siihen silloin haluaa kaupalliset kuoretkin. Vaikea sanoa, kun en näitä listahittejä ole enää pariin vuosikymmeneen tykännyt kuunnella. - Touhokki
Todellinen laulaja? kirjoitti:
Eli musiikin pääasia on komea laulaja? Voi ristus sentään...
Mulla ei ole hajuakaan, miltä osa omistamieni levyjen laulajista näyttää, eikä vois vähempää kiinnostaakaan. Minä kuuntelen sitä musiikkia, ihan sama vaikka sen esittäisi vaaleanpunaisiin balleriinamekkoihin sonnustautuneet silmälasipäiset siniset elefantit. Jos musiikki toimii, niin se toimii. Se on se ainoa asia, millä on musiikissa väliä.
Toki jos tykkää kuunnella kaupallista tyhjäpäistä massatuotantoa, niin kai siihen silloin haluaa kaupalliset kuoretkin. Vaikea sanoa, kun en näitä listahittejä ole enää pariin vuosikymmeneen tykännyt kuunnella.No olihan tuon aikaisemman laulajan laulutaitokin samaa tasoa kuin Robinilla. Luojan kiitos viisastuivat ja potkivat mokoman ulos bändistä lahjakkaamman ratkaisun tieltä.
- filtteri3
Touhokki kirjoitti:
No olihan tuon aikaisemman laulajan laulutaitokin samaa tasoa kuin Robinilla. Luojan kiitos viisastuivat ja potkivat mokoman ulos bändistä lahjakkaamman ratkaisun tieltä.
voi tsiisus. kyllähän se nitte valo itse lähti bändistä! pesi kyllä kaikki naislaulajat mennen tullen...ota urpo asioista selvää ennenkuin tulet avautumaan!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666194Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583073- 312233
- 131837
- 201818
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191793Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181539
- 511515
- 91473