Vesipaasto on erittäin tehokas laihdutuskeino, mutta ei tietenkään helppo. Säästöliekkiväitteet ovat ihan puppua, ihminen laihtuu sitä paremmin mitä vähemmän syö.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288520167150.html
Jared Leto näännytti itsensä roolia varten kuukaudessa todella laihaan kuntoon.
- Joskus on vaikea pysytellä vain vedessä, mutta minulle tässä ei ole kyse siitä, kuinka paljon pystyn pudottamaan painoa. Kyse on enemmänkin siitä, kuinka esitän roolihahmoa parhaiten, hän kertoi haastattelussa.
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2240091/Jared-Leto-confesses-starved-MONTH-film-role-reveals-shockingly-skinny-frame.html
Tämmöinen normaalipainoisen laihduttaminen ei tietenkään ole tervettä, tosin tässä roolia varten, mutta tämä on esimerkki, että vesipaasto on tehokas rasvanvähennyskeino erityisesti niitä viimeisiä sitkeitä kiloja pudotettaessa. Vesipaasto on sitä turvallisempi, mitä enemmän ihmisellä on rasvaa.
vesipaasto laihduttaa
11+14
3
452
Vastaukset
- 45678
Nesteet siinä lähinnä lähtee, ja nekin vain väliaikaisesti. Lopputuloksena on sellanen ryhditön, väsähtänyt lerpukka, jolla roikkuu kaikki, mikä vaan roikkua voi. On se kumma, kun ihmiset ei vaan millään halua uskoa, että paras laihtumiskeino on pysyvä elämänmuutos, johon sisältyy terveellistä ruokaa ja säännöllistä liikuntaa.
- kokemusta on
Lähtee muutakin! Nesteet ensin, sitten vähä lihasta ja suurin osa LÄSKIÄ. Vesipaaston jälkeen voi alkaa reenaamaan lihasta (muotoa) kroppaan. Älä sinä siinä puhu ku et tiiä mistää mitää.
- 11+14
Katso kuvat noilta sivuilta, onko näin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013