Vesipaasto on erittäin tehokas laihdutuskeino, mutta ei tietenkään helppo. Säästöliekkiväitteet ovat ihan puppua, ihminen laihtuu sitä paremmin mitä vähemmän syö.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288520167150.html
Jared Leto näännytti itsensä roolia varten kuukaudessa todella laihaan kuntoon.
- Joskus on vaikea pysytellä vain vedessä, mutta minulle tässä ei ole kyse siitä, kuinka paljon pystyn pudottamaan painoa. Kyse on enemmänkin siitä, kuinka esitän roolihahmoa parhaiten, hän kertoi haastattelussa.
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2240091/Jared-Leto-confesses-starved-MONTH-film-role-reveals-shockingly-skinny-frame.html
Tämmöinen normaalipainoisen laihduttaminen ei tietenkään ole tervettä, tosin tässä roolia varten, mutta tämä on esimerkki, että vesipaasto on tehokas rasvanvähennyskeino erityisesti niitä viimeisiä sitkeitä kiloja pudotettaessa. Vesipaasto on sitä turvallisempi, mitä enemmän ihmisellä on rasvaa.
vesipaasto laihduttaa
11+14
3
503
Vastaukset 3
- 45678
Nesteet siinä lähinnä lähtee, ja nekin vain väliaikaisesti. Lopputuloksena on sellanen ryhditön, väsähtänyt lerpukka, jolla roikkuu kaikki, mikä vaan roikkua voi. On se kumma, kun ihmiset ei vaan millään halua uskoa, että paras laihtumiskeino on pysyvä elämänmuutos, johon sisältyy terveellistä ruokaa ja säännöllistä liikuntaa.
- kokemusta on
Lähtee muutakin! Nesteet ensin, sitten vähä lihasta ja suurin osa LÄSKIÄ. Vesipaaston jälkeen voi alkaa reenaamaan lihasta (muotoa) kroppaan. Älä sinä siinä puhu ku et tiiä mistää mitää.
- 11+14
Katso kuvat noilta sivuilta, onko näin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451