Kuinka usein anoppilaan?

naakkataakka

Kuinka usein teidän mielestänne pitäisi käydä anoppilassa (kuukaudessa/vuodessa)? Asiaan tietysti vaikuttaa huomattavasti välimatka, mutta oletuksena, että matkustamiseen menee tunti tai pari. Omasta mielestäni riittää, että kerran kuukaudessa käydään jommassakummassa anoppilassa, eli yhteenä visiittejä vuodessa tulisi noin kuusi kumpaankin suuntaan. Käytännössä aina ollaan yksi tai kaksi yötä välimatkan takia. Poden välillä huonoa omaatuntoa siitä, että käyn vanhempieni luona vain noin kerran puolessatoista kuukaudessa, mutta haluan omistaa viikonloppujani muullekin kuin (välillä raskaalla) vierailulle.

10

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liina Anniina

      Kuinka usein pitää?
      Siis haluaa kyläillä vanhemmillaan tai anoppilassa.

      Ainakin omilla vanhemmillaan sen mukaan kuinka kokee ikävöivänsä heitä ja yleensä sen rakkauden määrän mukaan, mikä on välillänne.

      Universumissa ei ole mitään yleistä lakikirjaa asiasta, vaan tässä toimivat sydämen lait.

      • hölöp

        Itse en kyllä koe asiaa ihan näin, sillä jatkuva matkustaminen vie rahaa ja voimia. Ei vierailujen määrä kerro rakkauden määrästä, silloinhan voisi yksinkertaistaa: mitä useammin vierailet, sitä enemmän rakkautta välillänne on. Eri asia on toki muulla tavalla yhteydessä olo, sähköpostin lähettäminen tai soittaminen vaikka, ne eivät vaadi kahden päivän pituisi matkoja satojen kilometrien päähän.


      • Liina Anniina
        hölöp kirjoitti:

        Itse en kyllä koe asiaa ihan näin, sillä jatkuva matkustaminen vie rahaa ja voimia. Ei vierailujen määrä kerro rakkauden määrästä, silloinhan voisi yksinkertaistaa: mitä useammin vierailet, sitä enemmän rakkautta välillänne on. Eri asia on toki muulla tavalla yhteydessä olo, sähköpostin lähettäminen tai soittaminen vaikka, ne eivät vaadi kahden päivän pituisi matkoja satojen kilometrien päähän.

        Ei kun kyse oli sanasta pitää. Pitää käydä.
        Rakkaus ei ole velvollisuus, vaan silloin ne käynnit tulevat luonnollisena laskematta kertoja.

        Kyllä rakkaudellisten suhteiden vaaliminen edellyttää yhteydenottoja. Olivat ne sähköposteja tai muita.
        Jos ei tapaamisia, eikä mitään viestimistä, niin äkkiä siinä rakkauskin kituu.


    • nimi20

      Anopin kanssa sen verran viileän viralliset välit, että vierailen noin 4-5 kertaa vuodessa, mies käy useammin.

      • Ihan normaalia

        Perheeni pysyttelee kotosalla omissa ympyröissään. Emme me osoita mitään mieltä, vaikka tapaamme eri vuosin eri tavalla. Jokaisella on ola elämänsä. Kun kaikilla on mahdollisuus yhteiseen tapaamiseen, niin slloin tapaamme.
        Emme me laske tapaamiskertoja ja mieti tapaako isovanhemmat toisia lapsia useammin kuin omiamme. Tilanteiden mukaan.

        En ymmärrä, miksi vertaillaan keskenään vierailuja ja lasketaan kuinka lämpimät välit kenelläkin on.


    • eipä juuri

      Miehen äidin luona ehkä kerran kuussa, hän meillä myös sen verran kaikki juhlapyhät. Mies hoitaa hänen asioitaan kerran viikossa.

      Minun vanhempieni luona 900 km:n päässä ollaan käyty viimeksi reilu viisi vuotta sitten. Matka on kallis ja ajallisesti omalla autolla 12 t per suunta ja ollaan useampi päivä. En itse jaksa matkustaa, eikä ole kaipuutakaan. Mies menee vain jos minä menen. Soittelen äitini kanssa keskimäärin kerran/6 vkoa.

      Nuorimmaiseni 3 v on nähnyt mummonsa kaksi kertaa ja pappansa kerran. Välillä iskee velvollisuudentunne, että pitäisi mennä, mutta käytännössä homma jää aina hetkellisen suunnittelun asteelle.

      • Millimalla

        Aika harvat välit vanhempiisi. Itse en kykenisi noin väljiin väleihin. Äiti on minulle kuitenkin aika läheinen ihminen.
        Kerran päivässä soittelemme ja kerran viikossa käväisemme puolin tai toisin.
        Jotenkin... ystävät ovat ystävii.
        Aviomies tietysti läheisin ja lapset. Mutta senjälkeen tulee tietysti omat vanhemmat ja sisarukset.
        En voisi kuvitella tilannetta, että äitin näkisin vain kerran vuodessa tai kahdessa. HUI!


    • mek

      2-6 kertaa vuodessa on ihan sopiva määrä ja itsellä äiti elossa ja välimatkaa 160 km ja ei viitti iltasella ajella semmoita matkaa mutta kun mökillä käyn niin poikkean välillä ja 2-4 tuntia riittää iahn hyvin.

    • jkkkl

      kerran vikossa

    • JKLLLOP

      kERAN BIIKOSA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe