Onko kukaan tehnyt niin, että on kaukosuhteen jatkuttua jonkin aikaa muuttanut rakkaansa paikkakunnalle, mutta ei hänen kanssaan yhteiseen asuntoon, vaan omilleen? Ja näin jatkettu seurustelua? Mitä siitä on tullut vai onko tullut mitään?
Muutto samalle paikkakunnalle, mutta eri kämppään?
5
415
Vastaukset
- palermo1
Olisin myös kiinnostunut kuulemaan kokemuksia.. Olen muuttamassa helsinkiin rakkaani perässä, mutta ilmeisesti eri osoitteeseen. Tuntuu oudolta muuttaa eri osoitteeseen, mutta näin ehkä parempi.
- iuhfkashfk
Samassa tilanteessa täälläkin ollaan. Poikaystävä kenties muuttamassa asuinpaikkakunnalleni, mutta jotenkin yhteen muuttaminen ahdistaa. Ainakin vielä tässä vaiheessa, vaikka yhdessä ollaankin oltu jo useita vuosia... Kyllähän sitä kuitenkin myöhemmin voi edelleen muuttaa yhteen, kun ensin kuulostellaan, miten toisen tiiviimpi läsnäolo arjessa alkaa vaikuttaa suhteeseen.
- fdcycy
Oma kokemus, että tyttöystävä muutti 250km paikkakunnallemme omaan asuntoon aluksi. Olimme kuitenkin olleet yhdessä ainoastaan silloin 6kk.
Tämän jälkeen toiset puoli vuotta harjoiteltiin ja sitten lyötiin tavarat yhteiseen asuntoon.
Itse kyllä kannustan asumaan eri asunnoissa aluksi. Kaukosuhde on aina eri asia kuin asuisi samassa kaupungissa rakkaansa kanssa. Tunteet sekä ajatukset muuttuvat kun naama näkyykin useammin ja ollaan fyysisesti tekemisissä.- molly6
Kun tyttöystäväsi muutti samalle paikkakunnalle, kuinka usein näitte toisianne?
- 11+5
Kannattaa muuttaa eri asuntoihin aluksi. Voihan olla että suhde menettää viehätyksensä, kun asutte lähekkäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000560919724h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132295Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1801450Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191189- 71930
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41867Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.40711Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75632