Onko kukaan tehnyt niin, että on kaukosuhteen jatkuttua jonkin aikaa muuttanut rakkaansa paikkakunnalle, mutta ei hänen kanssaan yhteiseen asuntoon, vaan omilleen? Ja näin jatkettu seurustelua? Mitä siitä on tullut vai onko tullut mitään?
Muutto samalle paikkakunnalle, mutta eri kämppään?
5
435
Vastaukset
- palermo1
Olisin myös kiinnostunut kuulemaan kokemuksia.. Olen muuttamassa helsinkiin rakkaani perässä, mutta ilmeisesti eri osoitteeseen. Tuntuu oudolta muuttaa eri osoitteeseen, mutta näin ehkä parempi.
- iuhfkashfk
Samassa tilanteessa täälläkin ollaan. Poikaystävä kenties muuttamassa asuinpaikkakunnalleni, mutta jotenkin yhteen muuttaminen ahdistaa. Ainakin vielä tässä vaiheessa, vaikka yhdessä ollaankin oltu jo useita vuosia... Kyllähän sitä kuitenkin myöhemmin voi edelleen muuttaa yhteen, kun ensin kuulostellaan, miten toisen tiiviimpi läsnäolo arjessa alkaa vaikuttaa suhteeseen.
- fdcycy
Oma kokemus, että tyttöystävä muutti 250km paikkakunnallemme omaan asuntoon aluksi. Olimme kuitenkin olleet yhdessä ainoastaan silloin 6kk.
Tämän jälkeen toiset puoli vuotta harjoiteltiin ja sitten lyötiin tavarat yhteiseen asuntoon.
Itse kyllä kannustan asumaan eri asunnoissa aluksi. Kaukosuhde on aina eri asia kuin asuisi samassa kaupungissa rakkaansa kanssa. Tunteet sekä ajatukset muuttuvat kun naama näkyykin useammin ja ollaan fyysisesti tekemisissä.- molly6
Kun tyttöystäväsi muutti samalle paikkakunnalle, kuinka usein näitte toisianne?
- 11+5
Kannattaa muuttaa eri asuntoihin aluksi. Voihan olla että suhde menettää viehätyksensä, kun asutte lähekkäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732