kuinka monella palstalaisella suomi24 treffeissä ilmoitus?

utelias..

kuinka monella palstalaisella suomi24 treffeissä ilmoitus?

8

118

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkku-

      Oli mut ei ole enään. Turha paikka se on.

    • Tämähän houkuttaisi etsimään Periaatteen Miehen treffiprofiilia. Ikähaarukalla 21-23, ammatilla "yrittäjä" ei löytynyt Varsinais-Suomesta kovinkaan monta, eikä ainakaan mikään niistä särähtänyt korvaani PA-miehenä. Yksi niistä kyllä oli tatuoitu, ja epäilemättä ähkivä jyystärikarju.

      Sinkut-palstalla kun ollaan, niin teoriassa kaikilla pitäisi olla profiili jossain, paitsi ehkä naisilla jotka löytävät netin ulkopuoleltakin seuraa. Toisaalta ATM-skenessä on kai aina muhinut vähän sellaista mielialaa, että mieluummin keskitytään rypemiseen kuin tyttöystävän löytämiseen. Yksi tuttava tapasikin sanoa, että olemme "mieluummin oikeassa kuin naimassa". Itse olen yrittänyt opetella enemmän tyttöystävän löytämiseen kuin tappiossa vellomiseen tähtäävään mielialaan, siksi olen säilyttänyt profiilinikin. Hitto, kaksi kertaahan sillä on päästy treffeille tänä vuonna!

    • Vaihtelevasti on ollut ilmo ja kyllähän tuo löytyy sieltä nykyäänkin, kuvaton tosin.

    • nainen kertoo

      minäpä tunnen tuon jyystäjä karjun varsinais-suomesta.
      Tutustuin häneen eräissä bileissä ja tiedän kysyisen miehen olevan kova naisten mies..

    • ljhoi

      Mää poistin jo varmaan vuosi sitten profiilin. Totesin kannattamattomaksi, vaikka parilla treffeillä viime vuoden kesällä ehdinkin käydä. Olin lyhytpinnainen enkä jaksanut odottaa yhtä kesää kauempaa uusia naamoja. Eihän ne kumminkaan niin nopeasti vaihdu (paitsi uudet ikäluokat 16 ).

    • iiics

      Mulla saattaa olla joku unohtunut oman onnensa jäänyt profiili siellä jota en muista, tai sitten ei. S24 ei poista niitä puolen vuoden käyttämättömyyden jälkeen, ainoastaan uhkailee kuin nalkuttava vanhempi. En kuitenkaan ton uudistuksen jälkeen ole enää käyttänyt palvelua eli tosiasiallisesti ei ole profiilia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      131
      2931
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      499
      2699
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      111
      2111
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1731
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      49
      1381
    6. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      66
      1377
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1293
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1165
    9. Kuusijärven kuolemanloukku

      Kuusijärven hukkumisonnettomuuden mahdollisti uimarannan laiturirakennelma, rakennelma jota ei missään tapauksessa siell
      Maailman menoa
      98
      1151
    10. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1146
    Aihe