Kahden viikon vesipaasto - seuraa

Minnaliila

Olen jo pidemmän aikaa ollut kiinnostunut vesipaastosta ja vihdoinkin löysin kalenteristani hyvän ajankohdan paastolle. Tarkoitukseni olisi olla seuraavat kaksi viikkoa vesipaastolla. Jos jotain erikoista kuitenkin tulee niin sitten tietenkin lopetan paaston. Juon paaston aikana vettä vähintään kymmenen lasia päivässä. Kävin viikko sitten lääkärillä kaiken varalta juttelemassa aikeistani ja sain siihen luvan. Viikon ajan nyt olen syönyt vain hedelmiä, kasviksia, vihanneksia, itsepuristettuja mehuja ja muuta vastaavaa.

Olen lievästi ylipainoinen, perusterve nuori nainen. Pituutta mulla on 171cm ja painoa 74kg. Suurin syy miksi kokeilen vesipaastoa on mielenkiinto. Haluan itse todistaa sen paraaneeko iho, putoaako paino, tuleeko olosta kevyempi ja mielestä ilosempi vesipaaston ansiosta. Suolihuuhtelua en tee. Ensimmäinen päivä vedellä alkaa huomenna.

7

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuijat

      Tää on jotenkin niin poskettoman hauskaa, kun tää palsta on aivan täynnä näitä avauksia, joissa reteesti ilmoitetaan, että "no ni, nyt lähtee, seuratkaa edistymistäni!", ja sitten aloituksen perään ei tule enää koskaan yhtä ainutta viestiä, koska homma on kosahtanut viimeistään toisen sen päivän kohdalla. Avauksen ajankohdasta päätellen Minnaliilakin oli laatinut viestinsä juhannuksen syöpöttelyn ja juopottelun aiheuttaman moraalisen kriisin seurauksena. :D

    • Uusi alku

      Aloitin tänään paaston ja tarkoitus on jatkaa niin kauan kuin paino on sopiva.

      15-20 pitää pudottaa.

      Tsemppiä kylllä tämä tästä!

      • Hiljaista on

        No, kaksi päivää mennyt, mites tää "uusi alku" on toiminut?


      • Uusi alku
        Hiljaista on kirjoitti:

        No, kaksi päivää mennyt, mites tää "uusi alku" on toiminut?

        Toimii edelleen, tänään on pientä päänsärkyä muuten on mennyt mukavasti.

        Ei ole nälkä eikä muita oireita.

        Rahaa säästyy!

        Tsemppiä, kyllä tämä tästä!


    • Uusi alku

      Neljäs päivä, eilen oli jalat kipeänä pitkästä sauvakävelylenkistä mutta nyt tuntuu olo olevan ok.

      Taitaa olla ainoa laihdutusmuoto entiselle anorektikolle,täytyy vaan muistaa lopettaa jossain kohtaa ettei mene överiksi.

      Mutta tällä kertaa lähtee tupakkalakon tuomat ylikilot pois.

      Tsemppiä muillekin!

      • ........

        "Taitaa olla ainoa laihdutusmuoto entiselle anorektikolle,täytyy vaan muistaa lopettaa jossain kohtaa ettei mene överiksi."

        Et ole entinen vaan nykyinen anorektikko. Terve ihminen osaa laihduttaa terveellisellä liikunnalla ja oikealla ruokavaliolla.


    • "pertti"

      Saat olla aika kauan paastolla jos meinaat 15-20kg pudottaa painoa. Itse olin 21pv vesipaastolla, ja paino putos 11kg. Tosin en jaksanut kovin paljoa kuntoilla. Lähtöpaino oli 89kg, nyt 72kg. Olen siis mies ja 179cm pitkä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe