Olen 15v ja pituutta 165cm ja painan 56-57kg. Syksyllä painoin 66,6kg ja olin 163cm pitkä eli lievää ylipainoa. Eli 10kg lähti pois pyöräilyn ansiosta ja söin sitä ruokaa mitä kotona tarjottiin eli tavallista kotiruokaa ja toki söin mahdollisimman vähän karkkia kuin oli mahdollista.
Olen huomannut kuukausien varrella että tämä laihdutus on vallannut ajatusmaailman, joten olenko sillon anoreksikko? Syön ruokaa ( luojan kiitos ) ja koko ajan sellanen pelko että lihoaisi, aina kun syön ruokaa mulla tulee huono itsetunto. Niin ja olen poika.
Painonpudotukseni hallitsee ajatusmaailmaa, olenko anoreksikko?
Kannattiko?
1
100
Vastaukset
- Laihduttaja
Tuskin olet anorektikko. Tottakai pituutta kasvavilla lapsilla lähtee kiloja helpommin kuin aikuisella. Itse laihdutan ja kyllä, se pyörii mielessä jatkuvasti ja kehitettyäni itselleni ruokarajat, se on vallannut mieleni. Menee kyllä ohi ajan kanssa! Katsos kun, tarvii muistaa että maailmassa on paljon pahempiakin asioita, miksi kiusata itseään? Mielummin terve ja tervejärkinen :) Ja tuo kysymyksesi kuuluisi anorektikkopalstalle missä ne ei-anorektikot hengaa kyselemässä tyhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147