Inha, tumma iho rintojen alla

hopspxsc

Elikkäs, rintani ovat suuret ja ylipainoa löytyy reilusti. Tämän seurauksena rintojen alla (se mistä liivinympäryskin mitataan) on tumma, ruskea iho. Ihoon tulee helposti sellaisia ns. finnejä, eivät ole näppymuodossa mutta näkyvät, eivät tunnu. Näyttävät pieniltä ja valkoisilta, puristettaessa ei tule märkää vaan sellainen ns. kuiva pötkö, vähän kuin mustapäissä. Yäk : /

Yritän taas vaihteeksi laihduttaa, mutta tuo iho häiritsee. Voiko sille tehdä mitään? Joka päivä käyn suihkussa, olen kuorinut kaksi kertaa viikossa vartalonkuorinta-aineella rinnat, ja melkein joka päivä laitan Garnierin kiinteyttävää voidetta http://www.yhteishyva.fi/kauneus-ja-pukeutuminen/ihonhoito/vartalon-ihonhoito-opas/0218010-60290
kuva tuossa. Kiinteytyksestä viis, imeytyy nopeasti mistä pidän. Olen kuitenkin myös käyttänyt Body Shopin vartalovoita, muita voiteita..

Onko jotakin mitä en ole voiteista ja muunlaisista vastaavista kokeillut? Jos klinikalla on jokin hoito tähän, niin mikä?

3

4505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • winks_

      Unohda voiteet jos olet ylipainoinen! Rinnat saat kiinteämmiksi ja pienemmiksi, jos laihdutat ja TEET lihaskuntotreeniä. Rintalihakset tukevat rintoja, niitä kun aktivoit niin rinnatkin eivät roiku niin pahasti. Kun laihdut, rinnat pienenee automaattisesti.

      Lue karppauksesta. Suosittelisin ketoosi diettiä, kaikki viljat ja pahimmat hiilarit pois. Tämä on se nopein tapa! Menee viikon verran että totut siihen, alussa päänsärkyä jne. älä luovuta! Iho muuttuu, finnejä ei tule, turvotukset katoaa. Rasva tirisee nopeiten tällä kun yhdistät 3xvko lihaskunto treenit lyhyillä palautuksilla mutta itselle raskailla vastuksilla ja 2-3xvkossa sitten jotain reilusti sykettä nostavaa missä koko kroppa rasittuu.
      Ruokavalio on niin iso osa tässä, että kannattaa googletella. Päivän hiilarit mitkä syöt, syöt pari tuntia ennen treeniä niin jaksat treenata. Muilla aterioilla proteiinia ja rasvaa. Proteiini tärkeä, pitää yllä lihasmassaa ja auttaa painonpudotuksessa, auttaa pitämään nälän poissa. www.kalorilaskuri.fi siellä on laskuri mihin syötät tietosi, näet päivän kulutukset ilman liikuntaa ja liikunnan kanssa. Tuosta sitten karkeasti -500kcal veks ja syöt puhtaista lähteistä sapuskat. Jos et ketoosidiettiä halua, niin pidä hiilarit joka tapauksessa low carb linjalla, se sopii naisille parhaiten rasvojen tiristelyyn. Alta 100g hiilaria päivä, proteiinia 2x oma painosi eli jos painat 70kg, niin vähintään 140g proteiinia päivässä. Mistä lähteistä? kana,kala,liha,raejuusto,maustamaton maitorahka, kananmunat, hera ja soijaproteiinit. Rasvaa sitten loput kaloreista. Paistijauhelihasta saat helposti rasvaa, kylmäpuristettu oliiviöljy salaatin joukkoon, paistamiseen kookosöljy, omega3 kapseleita päivittäin 6kpl (tämä vaikuttaa ihoon, aivoihin, sydämmeen, verisuoniin jne. todella tärkeä!), kananmunat syöt keltuaisineen jne. Dietillä moni unohtaa juoda vettä! Juo tasaisin väliajoin reilusti VETTÄ! Päivässä useita litroja. Se puhdistaa elimistöä ja auttaa rasvanpoltossa!!! Mitään ihmepillereitä et tarvitse, vettä, puhdasta ruokaa oikea määrä ja LIIKUNTAA säännöllisesti. Laihdut ja häviää ongelmat!

    • Miksi pienennät ? Haittaaks se ? Jokainen heteromis tykkää rinntavista, niin minäkin., Layttaset on ehkä hormooniurhelijoiden mieheen

    • dfgdjjf

      Arto tuossa ylempänä ei näköjään osaa lukea. Muutenkin ällöttää, kun miehiä kiinnostaa vain oma mielihyvä, naisten ololla ei ole mitään merkitystä.

      Ja sitä edelliselle, ei laihduttaminen isoja rintoja välttämättä auta. Saattavat vain suhteessa suurentua, kun vyötäröltä lähtee, mutta rinnoista ei. Nimim. Kokemusta on.

      Aloittajalle sanoisin, että jätä tuo voide pois. Jos kuivuu, niin vältä kuorimista tai kokeile jotain toista, ehkä vähemmän tukkivaa voidetta. Itse en tee kumpaakaan rinnan alueelle kuin harvoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      320
      3175
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      49
      1509
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      86
      1359
    4. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      338
      1296
    5. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      102
      1269
    6. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1133
    7. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      88
      1094
    8. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      80
      1011
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      26
      934
    10. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      58
      897
    Aihe