mä olen lähdössä viroon kuukauden lomareissulle heinäkuun alussa ja lähtisin sinne melkein uudella autolla, joka tosin vielä 5 vuotta rahoitusyhtiön eli ostin sen toukokuussa ja lainaa jäljellä n. 72000. Saaks kui helposti tuo mvv:an vai kysyykö tulli edes sitä kun haltijana olen minä, mutta omistajana pohjola.
maastavientivaltakirja
3
1757
Vastaukset
- gghjkklllkjjhgg
Omistajan lupa tarvitaan aina maasta vientiin. Rajan ylityksessä sitä ei kysellä jos ei ole ratsiaa. Mutta heti jos tulee jotain muuta matkalla tarvitset sen.
- Kysynpähänvaan
Mihin tämä "maastavientivaltakirja" oikein perustuu??
Tästä puhutaan kuin se olisi laki ja normi, mutta mihin se oikein perustuu? Johonkin kansainväliseen lakiin vai mihin?
Ja käsittääkseni sitä ei tarvita pohjoismaissa. (Ja mihinköhän tämäkin sitten perustuu..??)
Peruste, että yksittäinen rahoitusyhtiö tai edes joukko niitä voisi sanoa, miten rajaviranomaiset toimivat ei ole uskottava selitys.
Kuka tietää mihin lakiin tms. maastavientivaltakirja oikein perustuu?? - tyyti22
Oliko rahoitussopimuksessa jotain hyvin pienellä präntillä, tietenkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315296- 363681
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112485
- 292092
- 121977
- 1631856
- 1051342
- 141288
- 1371144