sattuuko lävistysten laitto?! itselläni on vain korvakorut joidet otosta on niin kauan aikaa etten enää muista miltä tuntuu. nyt haluaisin ottaa kielikorun mutten uskalla koska en edes tiedä miten se tehdään ja onko turvallista... kertokaa omista kokemuksista ja mielipiteistä!!!!! :)
sattuuko se!!!???
5
107
Vastaukset
- LävistäjäSetä
Ei kyllä lävistyksien laitto satu yhtään, joka päivä tulee laitettua useampia eikä tunnu mulla missään..
Hyvin harva asiakaskaan sanoo että sattuis yhtään. - lifemocker
kyllä se kielikoru sitten sattuu kun se paranee ja pitäisi syödä jotain, mutta ei sun tuossa iässä vielä kannata sellaista ottaa. odota ja kasva pari vuotta vielä
- lävistäjä
Ei se kielilävistyksen laitto yleensä satu mut about viikko sen jälkeen on kyl tuskallinen. Jääpaloja ja buranaa vaa messiin nii selviää.
Mut se lävistys on sulla kuitenki luultavasti kauemmin mitä se kipu kestää nii ei kannata valita lävistystä sen mukaan et mitä se sattuu...- lävistäjä
Ja on turvallista jos ammattilainen tekee sen.
Siinä painellaan vähän kieltä et tunnetaa missä menee mitäkin ja katotaan sitä ja sitte kuivataa hyvin ja merkataa kohta, otetaan pihdeillä kiinni ja neula läpi... Sitte koru paikoilleen ja se on siinä. Ei kestä ku max pari minuuttia koko jutussa, mukaanlukien siis tuo et katotaan sitä kieltä että missä menee isoja suonia ym.
Mulla kielikorun laittaminen ei sattunut juurikaan. Pieni nipistys tuntui kielessä, mutta muuten olin kyllä pelännyt ja tärissyt ihan turhaan. Musta tuntu, et ne puristavat pihdit siinä kielessä tuntui pahemmalle, kuin se itse lävistyspiikki. Vertakaan ei tullut kuin pikkuinen tippa.
Se yksi viikko sen korun ottamisen jälkeen, oli kyllä aikamoista tuskailua välillä, mutta burana toi helpotusta. Toki pystyi syömään, mutta kieli kipeytyi niin kamalasti, että oli pakko jättää kesken. Ja muutenkin mun kieli oli tosi herkkä lämpimälle ruualle. Tuntui, että normaalilämpöinenkin ruoka polttaa kieleen rakon. En tiedä johtuiko siitä desinfiointiaineesta jolla suuta joutui päivittäin desinfioimaan, vai ihan siitä että kieli oli herkkä korun laittamisen jälkeen vielä.
Useastikin vastaillu täällä samoihin kysymyksiin, että sattuuko se? Edelleen se kipu on niin YKSILÖLLISTÄ jokaisella, oli sitten kyse lävistyksestä tai tatuoinnista. Minun mielestä se vain nipistää, mutta sinulla se voi koskea paljonkin. Eli täältä et tule saamaan tarkkaa vastausta tuohon kysymykseesi :) On vain oltava rohkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000606990824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102448Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2101805Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231583- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43963Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74862Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43822Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä80766